Аналіз ринку кави в Україні. 2025 рік

Аналіз ринку кави в Україні. 2025 рік
Загальна характеристика
Дата підготовки: Квітень 2025 року
Кількість сторінок: 46, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 17
Таблиць: 18
Спосіб оплати: передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
30500 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку кави в Україні, результати якого дозволяють виокремити наступні тенденції розвитку цієї галузі в країні:
1. Зацікавленість споживачів нестандартними та новими видами кавових напоїв. Найпопулярнішою кавою серед українців, відповідно до даних Foundation Coffee Roasters, є капучино. Двома конкурентними напоями є американо та фільтр-кава, причому показники продажів вищими є у останнього, хоча ще 2 роки тому споживачі не хотіли навіть спробувати її. В цілому кавова культура в Україні розвивається поступово. Станом на 2025 рік вже було зростання до такого рівня, на якому люди хотіли дізнаватися нове: чому кава з Ефіопії та Колумбії має різні смаки, чим відрізняється натуральна обробка від митої та як створюються фруктові ферментовані лоти. Це створює передумови для розвитку сегментів альтернативної кави, які вже є помірно розвинутому в світовому масштабі, але невідомі місцевому споживачеві.
2. Дріп-кава/пуровер. У зв’язку з повномасштабним вторгненням за 2022-2024 роки у продажах сильно зросла частка дріп-кави. Дріп-кава — це спосіб заварювання кави, при якому гаряча вода повільно проходить крізь шар мелених зерен, зазвичай через спеціальний паперовий фільтр. Популярність цього виду напою пояснюється тим, що її можна взяти всюди з собою та зручно заварити, що важливо на фронті та в укриттях. Для людей, які багато переміщуються між містами дріп-кава також стала обов’язковим продуктом для купівлі. У перспективі найближчих років популярність дріпів продовжуватиме зростати.
3. Кава RTD. Відповідно даних статистичного порталу Statista, в Україні спостерігається значне зростання популярності готових до споживання (RTD) кавових напоїв. Українські споживачі все більше цінують зручність та можливість споживати напої «на ходу», що робить RTD каву привабливим вибором для зайнятих міських жителів. Розширення міських територій та збільшення кількості працюючого населення сприяють попиту на швидкі та зручні рішення для споживання кави. Також зростає попит на напої з низьким вмістом цукру та функціональні RTD кавові напої, які пропонують додаткові переваги, такі як енергетичні підсилювачі або антиоксиданти.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку
1.1. Опис ринку: вступний пункт з описом товару, його застосуванням, описом методології дослідження та класифікаторів
1.2. Аналіз тенденцій розвитку ринку (фактори, що впливають на ринок та їхній прояв протягом досліджуваного періоду: макро фактори, стан суміжних галузей та постачальників, зміни поведінки споживачів; проблеми і передумови розвитку)
1.3. Загальні показники ринку
1.3.1. Розрахунок ємності ринку за 12 місяців 2024 року за формулою «виробництво + імпорт – експорт» у натуральних показниках
1.3.2. Обсяг продажів продукції на ринку у грошових показниках та за сегментами кінцевих споживачів
1.4. Сегментація і структурування ринку (за видами та походженням)
1.5. Аналіз інновацій на ринку: методи обсмаження
2. Основні оператори ринку: дистриб’ютори та імпортери
2.1. Перелік основних операторів ринку і їх структурування: загальна інформація, види діяльності і спеціалізація; товарні групи, торговельні марки і асортимент; регіональна представленість
2.2. Частки основних операторів ринку з урахуванням експорту та імпортерів
2.3. Ступінь конкуренції і ризики. Факторний аналіз ринкових часток конкурентів
3. Виробництво продукції в 2024 році
3.1. Динаміка виробництва в кількісних показниках
3.2. Частки виробників ринку кави України
4. Асортимент продукції, представлений на ринку (побудова асортиментних карт для визначення насиченості сегментів ринку)
5. Ціна і ціноутворення на ринку
5.1. Динаміка цін на продукцію
5.2. Середні поточні ціни на продукцію за асортиментними групами
5.3. Опис факторів, що впливають на формування ціни, структура
6. Брендинг і реклама: аналіз позиціонування конкурентів на ринку, присутність в каналах просування
7. Аналіз споживання на ринку
7.1. Вподобання споживачів щодо товару, портрет споживача в сегментах В2В (HoReCa, обсмажувальники, офіси) та В2С (домашнє споживання)
7.2. Аналіз інтернет-аудиторії в галузі, пошукових запитів і видачі конкурентів
7.3. Структурування та сегментація споживання (B2B, B2C, B2G)
7.4. Аналіз незадоволеної потреби на ринку
7.5. Ступінь задоволеності споживачів (аналіз відгуків)
8. Канали збуту продукції: опис і оцінка структури продажів по каналах
9. Інвестиційна привабливість галузі
9.1. Аналіз ринкових можливостей та загроз для подальшої побудови SWOT-аналізу
9.2. PEST LE - аналіз факторів впливу на ринок та оцінка ймовірності і ступеня їх впливу
9.3. Існуючі ризики і бар'єри входу на ринок
10. Висновки. Прогнозні показники ринку
10.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
10.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку в 2025 році
10.3. Рекомендації по розвитку на ринку

Перелік таблиць:

1 Ємність ринку кави в Україні, 12 місяців 2024 року, тонн
2 Оцінка часток основних операторів ринку кави України за обсягами виручки у 2024 році, тисяч грн, %
3 Оцінка конкурентного середовища на ринку кави в Україні за методикою М. Портера
4 Перелік та структура основних операторів ринку за виручкою від продажів кави, 2023-2024 рр., млн грн, %
5 Конкурентна карта ринку
6 Асортиментна карта продукції, представленої на ринку кави в Україні в магазинах з продажу кави за товарними групами «Мелена» та «Зернова», станом на квітень 2024 року
7 Середні поточні ціни на каву за групами асортименту
8 Характеристика присутності операторів ринку та їх брендів в онлайн-каналах просування: кількість вподобань, дописів, підписників, частота публікацій
9 Результативна таблиця застосування головних елементів ІМК на ринку кави в Україні
10 Результативна таблиця застосування додаткових елементів ІМК на ринку кави в Україні
11 Портрет споживача ринку кави в Україні в сегменті В2В
12 Портрет споживача ринку кави в Україні в сегменті В2С
13 Перелік найпопулярніших запитів, що стосуються ринку кави в Україні, станом на квітень 2025 року
14 Відгуки споживачів на кавові продукти, представлені на українському маркетплейсі товарів у категорії «Топ-продажів» станом на квітень 2024 року
15 SWOT-аналіз ринку кави в Україні
16 PEST LE – аналіз факторів впливу на ринок кави в Україні
17 Сегментація ринкових ризиків за ступенем впливу та ймовірністю
18 Карта ризиків на ринку кави України

Перелік графіків і діаграм:

1 Динаміка цін на чашку еспресо в Україні, 2017-2024 рр., грн
2 Динаміка ємності ринку кави в Україні за 12 місяців 2024 року, тисяч тонн
3 Структура продажів продукції на ринку кави за сегментами кінцевих споживачів, % від загального обсягу продажів, 2022-2024 рр.
4 Структура ринку кави в Україні за видами у натуральному вираженні, тонн
5 Структура ринку кави за видами кави без кофеїну та іншими кавовими продуктами у натуральному вираженні, %
6 Структура ринку кави в Україні за країною походження у натуральному вираженні, за товарними категоріями «09012: Кава смажена» та «090190: Інші види кави», %
7 Структура ринку кави в Україні за країною походження у натуральному вираженні, за товарною категорією «090111: Кава зелена», %
8 Структура ринку смаженої кави в Україні за компаніями-імпортерами у натуральному вираженні, %
9 Частки основних операторів ринку за обсягами імпорту кави у 2024 році, тисяч тонн
10 Оцінка часток основних брендів на ринку кави в Україні у 2024 році, у натуральному вираженні, %
11 Динаміка виробництва кави в Україні, 12 місяців 2024 року, тис. Тонн
12 Частки ринку основних виробників кави в Україні у вартісному вираженні, %
13 Динаміка цін на каву імпортного походження за кодом УКТЗЕД «901210000: Кава смажена з кофеїном», 12 місяців 2024 року, грн/кг
14 Динаміка індексу споживчих цін на каву, 12 місяців 2024 року, %
15 Оцінка структури ринку кави в Україні за сегментами споживання, % від загальної ємності
16 Визначення та структура торгівлі за каналами збуту кави в Україні, % від загального обсягу продажів
17 Прогнозні показники обсягу продажів на ринку кави в Україні у 2025 році порівняно з 2024 роком, млрд грн

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами