in stock

Аналіз ринку кави України. 2005

Загальна характеристика
Дата підготовки: Березень 2006 року
Кількість сторінок: 42, Arial, 1 інтервал, 10 шрифт
Графіків і діаграм: 25
Таблиць: 10
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
400 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітики компанії Pro-Consulting підготували огляд ринку кави України. З ростом добробуту українців збільшується кількість споживачів кави і формується культура його споживання. Досліджуваний ринок в Україні характеризується високими темпами зростання - щорічно показник збільшується на 10-15%. Виробництво кави в Україні в 2004 р досягло 1750 тон, значна частка якого - розчинний. Згідно з дослідженнями, майже половина українців (48%) вважають за краще розчинна кава без добавок, 35% не п'ють його взагалі, а 10% вживають мелену каву. Незважаючи на те, що на ринку функціонує досить багато компаній, він ще далекий від насичення. Оптимістичні тенденції на ринку кави незабаром можуть призвести до зміщення виробництва деяких зарубіжних операторів на територію України. Рентабельність такого виробництва фахівцями оцінюється в 150-200%. В огляді також розглянута структура і обсяги продажів кави в розрізі сегментів. Частка тіньової продукції на ринку кави України становить приблизно 35-40% від загального обсягу. Також виділені основні проблеми галузі: великі витрати на переробку зерна; високі ціни на пакувальні матеріали; постійно зростаюча конкуренція з боку іноземних компаній, зокрема російських.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку кави України в 2004 році.
2. Основні оператори на ринку кави в Україні.
3. Обсяг виробництва натурального в зернах, меленої і розчинної кави в Україні в 2005 році.
4. Структура продажів кави в Україні в 2005 році.
- Динаміка обсягів продажів кави в Україні в 2001-2004 рр.
- Обсяги продажів кави по областям України в 2003-2005 рр.
- Структура продажів кави по торговим маркам в г. Киев в 2004-2005 рр.
- Структура продажів натуральної кави в упаковках різної ємності в 2004-2005 рр.
5. Споживання кави в Україні в 2005 році.
- Споживання кави по регіонах України.
- Споживчі переваги на ринку кави в 2005 році.
- Обсяг споживання кави еспресо барами.
6. Брендинг і реклама в 2004-2005 рр.
7. Темпи зміни середньозваженої ціни на каву в зернах, мелена та розчинна кава в 2003-2004 рр.
8. Географічна структура імпорту.
- Географічна структура імпорту натурального зеленого кава в 2004-2005 рр.
- Географічна структура імпорту натурального в зернах, меленої, розчинної кави в 2004-2005 рр.
9. Висновки.
10. Прогнозні показники на 2006 рік.

Перелік таблиць:

1. ТОП-5 компаній в розрізі регіонів у 2005 році.
2. Ринок кавових міксів України в 2004-2005 рр.
3. Компанії, представлені на ринку кави України в 2005 році.
4. Обсяги продажів кави по областям України в 2003-2005 рр.
5. Структура продажів через роздрібну торгівлю в 2005 році.
6. Структура споживання розчинної кави в 2005 році.
7. Структура споживання кави в зернах в 2005 році.
8. Дослідження споживання кави «два в одному», мікс і капучино.
9. Характеристика марок кави за різними параметрами.
10. Середньозважена ціна одиниці основних кавових продуктів в Україні в 2003-2004 рр.

Перелік графіків і діаграм:

1. Основні оператори на ринку кавових міксів в 2005 році.
2. Прогноз структури ринку капучино в 2006 році.
3. Динаміка виробництва кави в Україні в 1997-2004 рр.
4. Обсяг виробництва кави в Україні в 2004-2005 рр.
5. Структура співвідношення виробництва та імпорту кави в Україні в 2004 році.
6. Структура співвідношення виробництва та імпорту кави в Україні в 2005 році.
7. Динаміка обсягів продажів кави в Україні в 2001-2005 рр.
8. Динаміка обсягів продажів кави в Україні в 2004-2005 рр.
9. Структура продажів кави в Україні в 2004-2005 рр по основних групах.
10.Структура продажів розчинної кави в г. Киев за основними операторам в 2004-2005 рр.
11.Структура продажів нерозчинного кави в г. Киев за основними операторам в 2004-2005 рр.
12.Структура споживання гарячих напоїв в 2003-2004 рр.
13.Потребленіе кави по регіонах України в 2005 році.
14.Структура споживання розчинної кави населенням України в містах в 2005 році.
15.Частота споживання розчинної кави в 2005 році.
16.Частота споживання кави меленої та в зернах в 2005 році.
17.Структура споживання кави меленої та в зернах населенням України в містах в 2005 році.
18.Структура споживання кавових міксів в 2005 році.
19.Частота споживання кавових міксів в 2005 році.
20.Колічество споживання чашок кави в день населенням в 2005 році.
21.Географіческая структура імпорту натурального зеленого кава в 2004-2005 рр.
22.Географіческая структура імпорту натурального в зернах, меленої, розчинної кави в 2004-2005 рр.
23.Дінаміка обсягів імпорту розчинної кави в Україні в 2002-2005 рр.
24.Географіческая структура імпорту розчинної кави в Україні в 2004-2005 рр.
25. Динаміка приросту обсягів продажів кави в Україні в 2001-2005 рр.

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами