in stock

Аналіз ринку кави Росії. 2005

Загальна характеристика
Дата підготовки: Березень 2006 року
Кількість сторінок: 40, Arial, 1 інтервал, 10 шрифт
Графіків і діаграм: 33
Таблиць: 4
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
450 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

На ринку кави Росії, огляд якого підготовлений аналітиками компанії Pro-Consulting, переважає імпортна продукція. У вартісному вираженні кавовий ринок - це один з найбільших сегментів світового ринку агропромислової продукції. Споживання смаженого і меленої кави в РФ в 2005 році зросло на 10-15% в порівнянні з попереднім роком. Загальний обсяг російського кавового ринку в 2004 році склав 106-108 тис. Тонн або 1,3 млрд. Доларів США. Топ-3 операторів - Kraft Foods, Tchibo і Nestle - заповнюють своєю продукцією близько 70% російського ринку розчинної кави. Найпоширенішими місцями для придбання кави є супермаркети - на їх частку припадає 32% покупок. Трохи менша кількість споживачів - 24% - вважають за краще здійснювати покупку кави в продовольчих магазинах, а 21% - на ринках. У найближчі роки ринок буде рости не більше ніж на 3-5% в рік, в основному за рахунок смаженого і меленої кави. З огляду на інтенсивний розвиток мережі кав'ярень, можна припустити, що значна частина любителів цього напою буде віддавати перевагу споживанню саме в спеціалізованих закладах. Тому якщо виробниками і представниками торговельних марок не буде вжито заходів з просування кавової продукції, то продажу натуральної кави через роздрібну торгову мережу неминуче будуть зменшуватися.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку кави РФ в 2005 році.
2. Основні оператори на ринку кави в РФ в 2005 році.
3. Обсяг виробництва натурального в зернах, меленої і розчинної кави в РФ в 2005 році.
4. Структура продажів кави в РФ в 2005 році.
4.1. Динаміка обсягів продажів кави в РФ в 2001-2005 рр.
4.2. Обсяги продажів кави в м Москва в 2004-2005 рр.
5. Споживання кави в РФ в 2005 році.
5.1. Споживання кави по регіонах РФ.
5.2. Споживчі переваги при виборі кави в 2005 році.
6. Брендинг і реклама в 2004-2005 рр.
7. Цінова ситуація на ринку кави в зернах, меленої і розчинної в 2005 році.
8. Імпорт кави в РФ в 2005 році.
9. Висновки. Прогнозні параметри ринку на 2006 рік.

Перелік таблиць:

1. Кількість закладів кофеїн в Росії в 2005 році.
2. Знання та споживання марок розчинної кави в 2005 році.
3. Знання та споживання марок натуральної кави в 2005 році.
4. Динаміка імпорту зеленої кави по країнах - виробниках в 2002-2004 рр.

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка обсягів ринку кави в Росії в 2001-2005 рр.
2. Динаміка споживання кави в РФ в 2002-2005 рр.
3. Динаміка зміни роздрібних цін на каву в 2001-2005 рр.
4. Динаміка імпорту кави в 1999-2005 рр.
5. Прогноз зростання обсягів ринку кави по Росії в 2001-2006 рр.
6. Динаміка обсягів ринку кави в Росії в 2001-2005 рр.
7. Причини споживання кави в 2005 році.
8. Частота покупки кави в 2005 році.
9. Переваги споживачів за обсягом упаковки кави в 2005 році.
10. Переваги споживачів за типами упаковки кави в 2005 році.
11. Кількість упаковок кави, придбаних за один раз в 2005 році.
12. Переваги споживачів по місцях покупок кави в 2005 році.
13. Фактори, що впливають на покупку кави в 2005 році.
14. Переваги споживачів за видами кави в 2005 році.
15. Напої, здатні замінити каву для споживачів, в 2005 році.
16. Знання різних марок натуральної кави в 2005 році.
17. Споживання різних марок натуральної кави в 2005 році.
18. Знання різних марок розчинної кави в 2005 році.
19. Споживання різних марок розчинної кави в 2005 році.
20. Знання різних марок кавових сумішей в 2005 році.
21. Споживання різних марок кавових сумішей в 2005 році.
22. Переваги споживачів за видами кави в 2005 році.
23. Вікова структура споживання кави в 2005 році.
24. Переваги споживачів по маркам розчинної кави в 2005 році.
25. Рівень дистрибуції розчинної кави різних марок в 2005 році.
26. Переваги споживачів по місцях покупок кави в 2005 році.
27. Переваги споживачів за часом вживання кави в 2005 році.
28. Переваги споживачів по місцях споживання кави в 2005 році.
29. Знання споживачами марок кави в 2005 році.
30. Переваги споживачів кави по маркам в 2005 році.
31. Динаміка імпорту натуральної кави за видами в 2002-2005 рр.
32. Динаміка імпорту зеленої кави по сортам в 2002-2005 рр.
33. Прогноз зростання обсягів ринку кави Росії в 2001-2006 рр.

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами