Вітаміни народу - гроші інвестору: представляємо бізнес-план сховища яблук і винограду
3423

Вітаміни народу - гроші інвестору: представляємо бізнес-план сховища яблук і винограду

Секрет довголіття людини давно відомий - це фрукти і гарний настрій. Як свідчить відомий афоризм невідомого автора: «Їжте більше фруктів і менше - один одного».

В Україні є всі умови для того, щоб жити довго. Ну, щонайменше, фрукти у нас ростуть добре. Збори яблук стабільно збільшувалися до 2014 року. І навіть втрата частини територій не позначилася катастрофічно на їх валовому врожаї. З виноградом картина дещо інша, так як він більш вимогливий до погоди, але середній збір на рівні 400 тис. тонн у нас є.

Як відомо, сезон фруктів - це літо-осінь, тоді їх багато, і вони найдешевші. Однак не можна запастися вітамінами і клітковиною про запас, і українським споживачам фрукти потрібні не тільки в сезон, але і взимку, і ранньою весною. Тому зберегти урожай, зібраний восени, важливо для здоров'я народу, до того ж, це ще й прибутково.

Сьогодні ринок фруктосховищ заповнений лише на 80%, а з ростом збору фруктів їх дефіцит буде збільшуватися. Крім того, більшість сховищ не спеціалізуються тільки на фруктах, а беруть на зберігання широкий асортимент, що швидко псується. Тому фруктосховище, на якому будуть створені оптимальні умови саме для яблук і винограду, відразу отримує перевагу в цьому вузькому сегменті ринку.

Бізнес-план такого підприємства вже підготовлений аналітиками Pro-Consulting. Ним передбачено одноразове зберігання до 1 тис. тонн фруктів. Місце для розташування фруктосховища необхідно вибирати з урахуванням оптимальної логістики для завезення фруктів і подальшої їх доставки на споживчі ринки. Найбільш придатними є південні Одеська та Миколаївська області, що відрізняються великою кількістю садів з високоякісною продукцією.

Необхідний обсяг інвестиційних коштів для реалізації проекту становить $ 1,7 млн. Найбільш ємними статтями витрат є проектно-будівельні роботи (44% від загального обсягу) і закупівля фруктів для зберігання і подальшої реалізації (34%).

Період окупності фруктосховища, створеного згідно нашого бізнес-плану, становить чотири роки з невеликим (48,9 місяців) з урахуванням дисконту.

 

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами