Анотація до аналізу ринку:
Огляд ринку послуг салонів краси м. Києва та України підготовлений аналітиками компанії Pro-Consulting і містить дані за 2006–2011 рр. щодо ємності ринку, його структури, основних операторів та ін. з виділенням відомостей по Києву, частка якого стійко тримається на рівні 47%. Показано, що після падіння в 2009 р. ринок демонструє зростання, а в його структурі за видом послуг переважають безпосередньо салони краси та перукарні (65%), частка SPA- і фітнес-центрів на 50 п. п. менше. Що стосується київського субринка, то найбільше таких установ знаходиться в Шевченківському (17,9%), Голосіївському та Дарницькому (по 15,5%) районах. Штат 95% салонів краси в Україні не перевищує 20 осіб, а спеціальну освіту має лише 54% співробітників. Показаний рівень ринкової присутності для 50-ти основних операторів ринку Києва за обсягами наданих послуг (у грошовому вираженні). При аналізі споживання зазначено, що основними відвідувачами салонів краси в Україні є жінки (77%) віком 15–44 рр. Приділено увагу оцінці частоти відвідувань салонів краси у цілому та в розрізі статі відвідувача. Виконана цінова сегментація ринку з виділенням економ-, бізнес-, преміум- і VIP- сегментів, для кожного наведені середні ціни за одне відвідування в розрізі типу поселення (Київ, міста-мільйонники, обласні центри, інші міста та населені пункти). Також подані середні ціни на окремі послуги (стрижка, нарощування нігтів, масаж, чистка обличчя і пр.). Відзначимо, що в 2011 р. салони економ-класу становили 52% в Україні і 35% – у Києві. На середньострокову перспективу прогнозується стійке зростання ємності ринку при збереженні частки київського субринка. Розглянуто основні бар’єри входу на аналізований ринок. Огляд доповнений оцінкою приблизного обсягу інвестицій для відкриття салону краси (без урахування вартості оренди приміщення та заробітної плати персоналу).
Детальний зміст:
1. Баланс ринку і виробництво
2. Структура ринку
3. Основні гравці на ринку
4. Сегментація споживання
5. Цінова ситуація на ринку
6. Прогнози розвитку ринку
7. Інвестиційна привабливість напрямку
Перелік таблиць:
1. Баланс ринку послуг салонів краси в 2006-2011 рр., млн. долл. США
2. Топ-50 основних операторів ринку м. Києва по обсягу послуг, що надані в грошовому вираженні, %
3. Сегментація споживачів за віковим критерієм в 2011 р., %
4. Середні ціни на українському ринку салонів краси в 2011 р. в регіональному розрізі, грн.
5. Середні ціни на послуги салонів краси м. Києва в 2011 р., грн.
6. Основні вхідні бар'єри на ринку послуг салонів краси
7. Приблизний обсяг інвестицій для відкриття салону краси (без вартості оренди приміщення та заробітної плати персоналу)
8. Мінімально необхідне обладнання для салону краси
Перелік графіків і діаграм:
1. Баланс ринку послуг салонів краси в 2006-2011 рр., млн. долл. США
2. Структура ринку послуг салонів краси в регіональному розрізі в 2011 р., в грошовому вираженні, %
3. Структура ринку послуг салонів краси в розрізі типів салонів в 2011 р., %
4. Регіональна структура ринку м. Києва в розрізі операторів в кількісному вираженні в 2011 р., %
5. Структура управління основних учасників ринку послуг салонів краси в 2011 р., %
6. Основні гравці ринку м. Києва за обсягом послуг, що надані в грошовому вираженні, %
7. Сегментація споживачів залежно від статі відвідувачів салонів краси
8. Частота відвідувань салонів краси України в 2011 р., %
9. Цінова сегментація на ринку послуг салонів краси м. Києва і України в 2011 р., %
10. Прогноз обсягів ринку послуг салонів краси в 2012-2015 рр., млн. долл. США