Ринок ОТТ-сервісів в Україні: розваги без кордонів
2518

Ринок ОТТ-сервісів в Україні: розваги без кордонів

Ринок ОТТ-сервісів в Україні вивчався компанією Pro-Consulting за період 2019-2020 років. В процесі маркетингового дослідження ринку розрахована його ємність, зроблена сегментація по регіонах і операторах, виділений тіньовий сегмент, розглянуті принципи ціноутворення, визначені споживчі переваги і тренди, виявлені фактори впливу. Готовий аналіз ринку ОТТ-сервісів в Україні можна придбати на сайті компанії.

Ознайомтеся з типовою структурою дослідження ринку - за нею можна проаналізувати будь-який ринок України і світу

ОТТ-сервіси дають користувачеві можливість отримувати з мережі «Інтернет» мультимедійний контент незалежно від провайдера і на будь-якому зручному пристрої. Розвиток ринку ОТТ-сервісів в Україні відбувається під впливом наступних постійних і тимчасових факторів впливу:

  • збільшення обсягу міжнародного ринку ОТТ-сервісів;

Згідно з результатами дослідження Absolute Market Insights, в квітні 2020 року трафік ООТ-сервісів в світовому масштабі практично потроївся в порівнянні з квітнем 2019-го. Зростанню ринку сприяла поява нових великих операторів, таких як Disney +, Apple TV + з власним оригінальним контентом, які активно використовують маркетингові інструменти просування продукції і адаптують її для різних регіонів світу.

Можливо, вам буде цікаво прочитати про ринок PFM додатків в Україні

  • карантинні обмеження, прийняті для запобігання поширенню вірусу COVID-19;

Люди, які опинилися на самоізоляції в домашніх умовах, стали частіше дивитися фільми і серіали, надаючи перевагу стрімінговим інтернет-сервісам чим походам в кінотеатри. Дослідження групи «Рейтинг» свідчить про те, що споживча аудиторія ринку ОТТ-сервісів в Україні навесні 2020 року збільшилася на 38%.

  • зручність користування послугами ОТТ-сервісів;

Споживачів ринку ОТТ-сервісів в Україні приваблює можливість отримувати цікавий медіаконтент в будь-який зручний час, в будь-якому місці, де є інтернет-покриття, незалежно від оператора зв'язку, і на будь-якому сумісному пристрої, будь то великий екран смарт-телевізора або маленький дисплей смартфона. Завдяки більшій свободі споживання, ОТТ-сервіси значно виграють у конкуруючого з ними кабельного телебачення.

Рекомендуємо матеріал про ринок смарт-телевізорів в Україні

  • зусилля держав і міжнародних організацій щодо розвитку ринків цифрових послуг на основі принципу мережевого нейтралітету.

У листопаді 2015 року в Євросоюзі прийнятий регламент порядку доступу громадськості до мережі «Інтернет», згідно з яким у кінцевого користувача має бути право користування інтернет-послугами, в тому числі і ринку ОТТ-сервісів, незалежно від розташування його і провайдера, а також термінального обладнання, що використовується. В Україні принцип мережевого нейтралітету ще не впроваджений в повній мірі, але він враховується при підготовці перспективних законопроектів для сфери телекомунікацій.

На сайті доступний до покупки готовий аналіз ринку ОТТ-сервісів в Україні (2021 рік) - ознайомтеся зі структурою звіту

Моніторинг ринку ОТТ-сервісів в Україні свідчить також про наявність ряду проблемних моментів, а саме:

  • слабке державне регулювання;

Прогалини в законодавстві, з одного боку, дають операторам інтернет-послуг велику свободу діяльності, але, з іншого боку, сприяють функціонуванню тіньового ринку ОТТ-сервісів, що поширює нелегальний контент, що знижує рівень інформаційної безпеки держави, завдає шкоди інтересам законослухняних учасників.

  • недосконалість оподаткування на ринку ОТТ-сервісів в Україні.

Оператори ОТТ-сервісів, які не є резидентами нашої країни, не платять податки з отриманих на її території доходів, що створює для іноземних інтернет-кінотеатрів, таких як Netflix, серйозні конкурентні переваги в Україні. Наприклад, вітчизняний оператор сервісу OLL.TV - «Діджитал Скрінз» не тільки платить податки, а й придбав ліцензію за 2 млн гривень.

На сайті розміщено до покупки понад 1900 готових аналізів ринків - можливо, ми вже проаналізували і спрогнозували ваш ринок

Аналіз ринку ОТТ-сервісів в Україні дозволив зробити висновок про те, що його подальший розвиток буде відбуватися в умовах конкуренції з великими світовими гравцями. Однак останні поки не претендують на всі сегменти даного ринку, наприклад, такі як регіональні та національні телепрограми. Можливість користування в Україні стрімінговими сервісами Netflix, Apple TV+, Prime, Amazon підвищує рівень свідомості місцевої користувальницької аудиторії, виробляючи у неї звичку платити за якісний легальний контент.

Більш детальну інформацію про дану сфері бізнесу з прогнозом її подальшого розвитку можна отримати з матеріалів маркетингового дослідження ринку ОТТ-сервісів в Україні, розміщеного в магазині готових проектів компанії Pro-Consulting.

Також прочитайте огляд ринку електронної комерції в Україні

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами