Ринок нетканих матеріалів в Україні: виробництво в 2024 році досягло 75–80% довоєнного рівня
740

Ринок нетканих матеріалів в Україні: виробництво в 2024 році досягло 75–80% довоєнного рівня

Аналіз ринку нетканих матеріалів в Україні проведений компанією Pro-Consulting в лютому 2025 року. Маркетингове дослідження дозволило отримати відомості про:

  • фактори, що мають найбільший вплив на ринок нетканих матеріалів в Україні, тенденції і проблеми його розвитку;
  • загальні показники і ємність ринку протягом 2021-2024 років;
  • сегментацію ринку нетканих матеріалів в Україні;
  • діяльність, розподіл часток і конкуренцію основних суб'єктів розглянутої сфери бізнесу;
  • виробництво та зовнішні поставки товарів на ринок нетканих матеріалів в Україні;
  • середні ціни, фактори і політику ціноутворення на цільову продукцію;
  • споживання товарів ринку нетканих матеріалів в Україні;
  • інвестиційну привабливість галузі з урахуванням ризиків і бар'єрів для бізнесу.

Готовий аналіз ринку нетканих матеріалів в Україні можна придбати на сайті компанії. Можливо, вас також зацікавить актуалізація готового дослідження ринку мельтблауну та спанбонду.

Якщо ж вам необхідний звіт за індивідуальним технічним завданням, збережіть собі посилання на опис типової структури дослідження ринку.

Товари ринку нетканих матеріалів в Україні – це особливий вид текстильної продукції, що створюється механічними, термічними або хімічними методами без традиційного процесу ткацтва і прядіння. Волокна з'єднуються між собою за рахунок внутрішнього тертя і сплутування, що дозволяє отримувати полотна з унікальними властивостями і широким спектром застосування.

Ринок нетканих матеріалів в Україні відноситься до сегменту вторинного попиту. Його динаміка безпосередньо визначається станом ключових галузей, в яких ця продукція використовується:

Особливість полягає в тому, що підприємства-споживачі можуть працювати як на внутрішньому, так і на зовнішньому ринку. Для України, як країни з відносно невеликим внутрішнім попитом, експортна орієнтація є особливо важливою.

Головними передумовами зростання ринку нетканих матеріалів в Україні є:

  • стабілізація ситуації та припинення активних бойових дій;
  • відновлення та нарощування промислового виробництва;
  • залучення іноземних інвестицій та розміщення виробничих потужностей міжнародних компаній.

Якщо ви шукаєте дані по вашому ринку, але не можете їх знайти або проаналізувати – зв'яжіться з Pro-Consulting. Ми досліджуємо будь-які ринки України та світу.

Потенціал полягає не тільки в розширенні національних виробників, але і в створенні дочірніх підприємств європейських і американських компаній, орієнтованих на експорт.

Структура споживання продукції ринку нетканих матеріалів в Україні багато в чому визначається розташуванням промислових центрів. Основні регіони – Дніпропетровська, Київська, Львівська, Одеська та Харківська області. Тут зосереджені найбільші підприємства, а також спостерігаються високі соціально-економічні показники: чисельність населення, рівень доходів, розвинена інфраструктура.

Окремо варто виділити агротекстиль – сегмент з найбільш рівномірним розподілом попиту по країні. Це пов'язано з тим, що площі сільгоспугідь у різних регіонах України є порівнянними. Також у Pro-Consulting є готовий аналіз сільськогосподарського ринку України.

У період активних військових дій більшість галузей, що використовують товари ринку нетканих матеріалів в Україні, зіткнулися зі скороченням виробництва. Однак у 2024 році почалося відновлення: сукупний обсяг промислового виробництва досяг 75–80% від довоєнного рівня.

Найбільше зростання зафіксовано у виробництві одягу та взуття, що пов'язано з підвищеним попитом з боку сектора безпеки та оборони. Цей напрямок став драйвером для частини виробників ринку нетканих матеріалів в Україні, особливо тих, хто випускає технічні та захисні тканини.

У середньостроковій перспективі розвиток ринку нетканих матеріалів в Україні буде залежати від декількох ключових факторів:

  • економічна стабілізація – зростання ВВП і відновлення споживчої активності;
  • індустріалізація та модернізація – впровадження нових технологій виробництва нетканих матеріалів;
  • експортна стратегія – розширення поставок до ЄС та інших регіонів;
  • диверсифікація застосування – розвиток сегментів медичних, фільтраційних та будівельних матеріалів.

Детальна інформація про сферу бізнесу міститься в матеріалах маркетингового дослідження ринку нетканих матеріалів в Україні, розміщеного в магазині готових проектів Pro-Consulting.

Джерело: Pro-Consulting

Читати також: Ринок матраців в Україні

Дата розміщення: 15.09.2025
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами