Ринок матраців в Україні: майже 60% імпорту надходить із Польщі та Китаю
766

Ринок матраців в Україні: майже 60% імпорту надходить із Польщі та Китаю

Аналіз ринку матраців в Україні проведено компанією Pro-Consulting у вересні 2024 року. Маркетингове дослідження містить дані про:

  • фактори, що найбільше впливають на ринок матраців в Україні, тенденції і проблеми його розвитку;
  • показники виробництва, імпорт та експорт цільової продукції;
  • динаміку ємності ринку матраців в Україні впродовж 2020-2023 років;
  • діяльність найбільших суб'єктів сфери бізнесу, що розглядається;
  • структуру зовнішньої торгівлі товарами ринку матраців;
  • прогнозний стан галузі на період до 2026 року.

Готовий аналіз ринку матраців в Україні можна придбати на сайті компанії. Також вам може бути цікава аналітика з готового аналізу ринку меблів у Скандинавії або аналізу ринку DIY в Україні.

Перед оформленням запиту на маркетингове дослідження, розроблене з урахуванням особливостей вашого бізнесу, рекомендуємо ознайомитися з типовою структурою дослідження ринку. Це дасть змогу точніше сформулювати пріоритетні завдання та очікувані аналітичні висновки.

Моніторинг ринку матраців в Україні показує, що до початку повномасштабного вторгнення його товари користувалися стійким попитом, чому сприяло зростання рівня життя громадян. Торговельні відносини із зарубіжними партнерами, такими як Польща та Китай, сприяли збереженню динаміки розвитку ринку матраців в Україні. Однак із 2022 року ситуація зазнала значних змін, пов'язаних із військовими діями та зміною економічних умов.

Після початку великої війни ринок матраців в Україні зіткнувся з різким зниженням попиту, що супроводжувалося зростанням цін. Основними причинами стали інфляційні процеси і подорожчання як імпортної продукції, так і вітчизняного виробництва. Падіння попиту торкнулося насамперед преміум-сегменту, що зумовлено переходом споживачів до доступніших товарів середнього і нижчого цінового сегментів.

Також звертаємо вашу увагу: в каталозі Pro-Consulting представлено понад 2700 ринкових досліджень по Україні та інших країнах. За допомогою пошуку за ключовим словом ви легко підберете звіт, що відповідає завданням вашого бізнесу або інвестиційного проєкту.

Споживчий аналіз ринку матраців в Україні виявив, що в умовах підвищеної мобільності та готовності до швидкої евакуації споживачі стали приділяти більше уваги практичності та функціональності. Зріс попит на легкі та зручні для транспортування матраци, а також супутні товари, як-от пледи, що забезпечують комфорт в умовах тимчасового переїзду в безпечні зони.

Основними постачальниками імпортної продукції на ринку матраців в Україні залишаються Польща та Китай. За підсумками 2023 року саме ці країни забезпечили майже 60% від загального обсягу імпорту.

Одночасно з цим вітчизняні виробники орієнтовані не тільки на внутрішній ринок, а й на експорт. Основна експортована група - це основи матрацні, які становлять 84% від загального обсягу експорту. Українська продукція найбільш затребувана країнами Європейського союзу, а за обсягами поставок лідирує Польща, забезпечуючи майже 45% міжнародного попиту на товари ринку матраців.

Якщо вам потрібні дані по конкретному ринку, але самостійно зібрати і проаналізувати їх важко - зв'яжіться з нами. Наш консультант уточнить ключові деталі та допоможе сформувати технічне завдання для проведення дослідження - контакти.

За останні два роки спостерігається тенденція зниження імпорту матраців. Це відбувається внаслідок відмови покупців від дорогих імпортних товарів на користь більш доступних вітчизняних аналогів, навіть якщо вони трохи поступаються за якістю. Роздрібні та оптові продавці меблів і товарів для дому відіграють ключову роль у формуванні попиту на ринку матраців в Україні, активно підлаштовуючись під зміни вподобань споживачів.

Перспективи розвитку ринку матраців в Україні безпосередньо залежать від перебігу бойових дій і загального економічного становища країни. За максимально оптимістичного сценарію можна очікувати, що населення поступово повертатиметься у звільнені міста, відновлюватиме домівки і, відповідно, споживчий попит знову зросте.

За більш обережного (базового) прогнозу в найближчі кілька років очікується поступова стабілізація ринку матраців в Україні, проте перевага товарів середнього та низького цінових сегментів збережеться. Економічні виклики, обмеженість бюджету в населення, що зберігається, і практичний підхід до покупок спонукають споживачів обирати функціональні рішення. Особлива увага може бути приділена екологічним матеріалам - частка продукції з органічної бавовни, конопляних волокон та лляних тканин може сягнути до 10% від загального обсягу ринку матраців в Україні.

Детальну інформацію про сферу бізнесу можна отримати з матеріалів маркетингового дослідження ринку матраців в Україні, розміщеного у магазині готових проектів Pro-Consulting.

Джерело: Pro-Consulting

Читати також: Ринок дверей і фурнітури в Україні

Дата розміщення: 02.05.2025
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами