Ринок морських вантажоперевезень в Чорноморському і Середземноморському регіонах: гра в кораблики для дорослих
2725

Ринок морських вантажоперевезень в Чорноморському і Середземноморському регіонах: гра в кораблики для дорослих

Ринок морських вантажоперевезень в Чорноморському та Середземноморському регіонах аналізувався компанією Pro-Consulting в червні 2019 року з метою визначення його ємності в натуральному і грошовому вираженні, структури вантажоперевезень і особливостей їх оподаткування, виявлення основних тенденцій розвитку. Готовий аналіз ринку морських вантажоперевезень в Чорноморському та Середземноморському регіонах можна придбати в магазині на сайті компанії.

Морські перевезення в акваторіях Чорного і Середземного морів здійснюються між країнами Європи, Африки та Близького Сходу, розташованими на берегах цих водойм, а також для забезпечення транспортного сполучення з іншими регіонами планети через Гібралтарський і Суецький канали. Згідно з даними Світового банку, через Гібралтарську протоку проходить приблизно в чотири рази більше суден, ніж через Суецьку, що свідчить про нерівномірність транспортних потоків в західному і південно-східному напрямках відповідно.

Українські товари також рухаються морськими шляхами в Середземному морі, але для цього їм спочатку необхідно пройти протоки Босфор і Дарданелли. Аналіз ринку морських вантажоперевезень в Чорноморському та Середземноморському регіонах показує, що в 2018 році транзит суден в цих протоках зменшився на 4,4% через Босфор і на 1,4% через Дарданелли в порівнянні з роком раніше у зв'язку з жорсткістю правил проходу.

Можливо вас зацікавить оглядова стаття з результатами аналізу ринку вантажоперевезень в Україні

У розглянутій акваторії використовуються в основному судна класів Handysize (10-35 тис. т) і Handymax (35-59 тис. т). Останнім часом спостерігається тенденція до консолідації ринку перевезень шляхом злиття і альянсів великих гравців. Це дозволяє їм уникати зайвої конкуренції і нав'язувати свої умови більш дрібним перевізникам.

За даними Держстату України, вантажообіг вітчизняних товарів морським транспортів в 2018 році виріс на 5,2% в порівнянні з 2017-м і досяг 176,3 млрд т-км. Цьому сприяло скорочення за той же період перевезень залізничним транспортом на 7,5%. Найбільше зростання вантажообігу в 2018 році продемонстрував морський порт Чорноморськ (плюс 25%), на другому місці за динамікою перебував Миколаївський морський порт (плюс 24,1%), що спеціалізується на перевалці зерна.

Також ви можете ознайомитися з тезами з доповіді Pro-Consulting на тему аналітики ринку логістики зернових в розрізі видів транспорту в Україні

Результати аналізу ринку вантажоперевезень в Чорноморському та Середземноморському регіонах свідчать про те, що попит на послуги морського транспорту в Україні залежить від показників роботи сільського господарства і металургії, оскільки основними експортними товарами, переправленими морем, є зерно і метали.

В цілому по регіону, найбільш значущими країнами, що забезпечують вантажопотоки, є Італія, Іспанія, Франція, Греція, на частку яких припадає 45% вантажообігу. Туреччина, Росія, Україна. Алжир і Єгипет забезпечують ще 44% ринку вантажних морських перевезень. Докладну інформацію по структурі, обсягу і умовам вантажообігу по країнах і напрямках можна дізнатися з підсумкових матеріалів аналізу ринку вантажоперевезень в Чорноморському та Середземноморському регіонах.

Якщо вас цікавить, що відбувалося на вашому ринку в минулому періоді, а також вам необхідно знати, яку стадію розвитку переживає ринок зараз, і що буде далі, вам слід замовити дослідження ринку в Pro-Consulting

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами