Ринок інтер’єрних ароматів в Україні: покупці йдуть на запах
2865

Ринок інтер’єрних ароматів в Україні: покупці йдуть на запах

Компанія Pro-Consulting проаналізувала ринок інтер'єрних ароматів в Україні в лютому 2020 року з метою визначення його поточних обсягу і структури в розрізі видів продукції та цінових категорій. В результаті проведеної роботи були виявлені основні чинники, що впливають на ринок і тенденції розвитку. Готовий аналіз ринку інтер'єрних ароматів в Україні можна придбати в магазині проектів на сайті компанії.

Запахи відіграють важливу роль в житті людини. Вчені з'ясували, що 71% випробовуваних нами емоцій ґрунтуються виключно на нюху. Тож не дивно, що з давніх-давен люди хотіли наситити простір навколо себе приємними ароматами - різні пахощі використовувалися спочатку в релігійних обрядах, потім і в приватному житті.

В кінці 90-х років минулого століття в США і Західній Європі з'явився і почав активно розвиватися аромамаркетинг - використання запахів для залучення клієнтів. Наприклад, американські фахівці з маркетингу запахів повідомляють, що торгові точки, в яких перед новорічними святами розпилювали аромати хвої і мандаринів, продавали товарів на 22% більше, ніж магазини без застосування аромамаркетингу. Дослідження Падерборнського університету в Німеччині свідчать про те, що за допомогою ароматів можна домогтися збільшенню часу перебування покупців в магазині в середньому на 16% і зростання продажів на 15%. Ще більш вражаючих результатів досягаються компаніями, чия продукція чітко ідентифікується по запаху. Так, Jacobs, ароматизуючи простір перед кав'ярнями, домігся підвищенню кількості відвідувачів на 80-150%, а компанія Schwarzkopf&Henkel, застосовуючи аромамаркетинг в ході просування засобів по догляду за тілом, домоглася зростанню продажів цільової продукції на 330% під час проведення і на 157% через два тижні після закінчення впливу на покупців.

Пропонуємо почитати огляд ринку громадського харчування (HoReCa, кейтеринг, а також харчування на АЗС)

В Україні аромамаркетинг став застосовуватися порівняно недавно, тому в структурі ринку інтер'єрних ароматів у нас поки що переважають домашні ароматизатори. Близько 90% представленої на українському ринку продукції для ароматизації приміщень імпортується.

Визначити структуру будь-якого ринку, його обсяг і інші показники можливо за допомогою аналітичного дослідження ринку

Аналіз ринку інтер'єрних ароматів в Україні показує, що він має високий потенціал для розвитку. В ході маркетингового дослідження були виділені наступні тенденції:

  • активне зростання кількості операторів і споживачів;
  • відкриття нових магазинів, розширення асортименту;
  • чітке структурування ринку за видами продукції і цінових категорій;
  • зростання попиту на промислові інтер'єрні аромати;
  • переважання імпорту.

Подальші перспективи ринку інтер'єрних ароматів в нашій країні залежать від параметрів зміни доходів населення і стану галузей, які є основними споживачами інтер'єрних ароматів, - готельно-ресторанний бізнес, індустрія краси та інші.

Можливо, вас зацікавить аналітичний огляд ринку салонів краси в Україні і СНД

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами