in stock

Аналіз ринку санітарно-гігієнічної паперової продукції та целюлози в Україні. 2022 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Січень 2022 року
Кількість сторінок: 49, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 24
Таблиць: 27
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
26800 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку санітарно-гігієнічних паперових виробів та целюлози в Україні за 2016-2021 року. У ході дослідження було проведено аналіз тенденцій розвитку ринку, розраховано ємність ринку, оцінено виробництво, розглянуто імпорт та експорт, пораховано частки основних операторів ринку. Розглянуто асортимент та середні поточні ціни, а також споживчі переваги, досліджено канали збуту продукції. За результатами дослідження сформовано висновки, розраховано прогнозні показники розвитку ринку, надано рекомендації щодо просування на ринку, досліджено інвестиційну привабливість галузі.

Особливістю виробництва санітарно-гігієнічних паперових виробів в Україні є його недостатня забезпеченість сировинними ресурсами. Так, виробництво термомеханічної маси та білої (дефіброваної) деревної маси в Україні відсутнє (єдиний виробник останньої, Жидачівський целюлозно-паперовий комбінат, наразі перебуває в процесі санації в рамках справи про банкрутство). В Україні також відсутні потужності з переробки у целюлозу чи механічну масу недеревних видів волокнистої сировини (соломи, коноплі або інших однорічних рослин).
В умовах слабкого розвитку виробництва первинних напівфабрикатів (целюлози і деревної маси) галузь залишається імпортозалежною. Втім, якщо раніше виробники одноразової паперової продукції надавали перевагу використанню вторинної сировини, тобто макулатури, то на фоні різкого зниження рівня споживання паперово-картонної продукції (йдеться мова про книги, журнали та інші друковані видання), що привело до скорочення обсягів макулатури, та зміни споживчих вподобань, в їх асортименті все більше позицій займають вироби саме з целюлози.
Існуюча в Україні лісосировинна база володіє потенціалом до формування сировинного осередку волокнистих напівфабрикатів.


Однак стримують розвиток вітчизняної сировинної бази такі фактори, як:
- ріст частки заповідних лісів та лісів з режимом обмеженого лісокористування;
- перебування третини лісових площ в державній та комунальній власності (для ведення лісового господарства ліси надані в постійне користування підприємствам, установам і організаціям кількох десятків міністерств і відомств);
- зростання значної площі лісів в зоні радіоактивного забруднення.
Іншим вагомим фактором впливу на ринок санітарно-гігієнічних виробів є наявність споживчого попиту на продукцію (не стосується туалетного паперу, що є товаром першої необхідності і має стабільний попит, незалежний від зовнішніх умов). Він, в свою чергу, залежить від купівельної спроможності, рівня безробіття та кількості населення України. На жаль, чисельність населення України скорочується і, згідно з прогнозами державної служби статистики України, до 2050 року досягне межі у 30 млн осіб. Натомість позитивна тенденція зниження рівня безробіття буде перервана кризою вітчизняного ринку праці внаслідок поширення пандемії COVID-19 та запровадження через це низки жорстких, а згодом адаптивних карантинних обмежень. Падіння демографічних показників та разом з цим погіршення соціальних умов населення негативно впливає на його купівельну спроможність та потребу в товарах, що мають більш дешеві/багаторазові аналоги.

Тим не менш, незважаючи на негативну демографічну статистику, споживчі звички поступово змінюються на користь целюлозної продукції. За досліджуваний період частка паперових виробів, виготовлених зі 100% целюлози зросла з 35% до майже 50%.
До драйверів росту ринку паперової санітарно-гігієнічної продукції також варто віднести розвиток сегменту доставки, що очікувано стимулює збільшення споживання в HoReCa, наприклад, паперових серветок. З розвитком фудсервісів ростуть і продажі витратних матеріалів та диспенсерних систем. В першу чергу це стимулює попит на паперові серветки з центральним витягуванням, призначені для використання в кухонних зонах та харчовій промисловості у спеціальних диспенсерах, папір для чищення протирочний (використовується клінінговими сервісами).
Вплив факторів зумовлює як розвиток ринку, так і проблеми для його функціонування. Основними проблемами ринку наразі є залежність від імпортної сировини та нестабільність споживчого попиту (на ринку паралельно розвиваються дві тенденції, що суперечать одна одній: з одного боку, платоспроможність населення падає, з іншого – споживання целюлозної продукції не лише як преміум, а і як стандарт-сегменту росте).

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку
1.1. Опис ринку (перелік та опис товарів, класифікатори та опис методологій)
1.2. Аналіз тенденцій розвитку ринку (фактори впливу на ринок, проблеми розвитку)
1.3. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку в 2016-2021 рр. (виробництво + імпорт – експорт)
1.4. Сегментація і структурування ринку (за видами, сировиною, походженням, кількістю шарів, формату (листи/рулони) – в розрізі товарних груп
2. Виробництво та динаміка реалізації
2.1. Обсяг виробництва і реалізації продукції в кількісних показниках в розрізі видів
2.2. Обсяг виробництва і реалізації в вартісних показниках в розрізі видів
2.3. Частки виробників на ринку
3. Основні оператори ринку (виробники та імпортери)
3.1. Перелік основних операторів ринку і їх характеристика
- Юридична інформація
- Формат роботи на ринку
- Асортиментні групи
- Бренди
- Цінові сегменти
- Сировина
- Регіональна представленість
- Робота з ВТМ
3.2. Частки ринку основних операторів ринку
3.3. Ступінь конкуренції і ризики. Факторний аналіз ринкових часток конкурентів
4. Зовнішня торгівля
4.1. Експорт санітарно-гігієнічних паперових виробів та целюлози з України в 2016-2021 рр. (обсяги, структура, географія, частки експортерів)
4.2. Імпорт санітарно-гігієнічних паперових виробів та целюлози до України в 2016-2021 рр. (обсяги, структура, географія, частки імпортерів)
5. Асортимент продукції, представлений на ринку
6. Ціна і ціноутворення на ринку
6.1. Середні поточні ціни на продукцію
6.2. Опис факторів, що впливають на формування ціни, структура
6.3. Собівартість продукції, рентабельність основних операторів
7. Споживачі і їх вподобання
7.1. Вподобання споживачів щодо товару, портрет споживача в В2В та В2С
7.2. Аналіз інтернет-аудиторії в галузі, пошукових запитів та видачі конкурентів
7.3. Споживання в секторі B2G. Аналіз державних тендерних закупівель (обсяги, структура по регіонах, організаторам і учасникам)
7.4. Структурування та сегментація споживання
7.5. Ступінь задоволеності споживачів (контент-аналіз типових запитів по темі)
8. Канали збуту продукції (опис і оцінка структури продажів по каналах)
9. Висновки. Прогнозні показники
9.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
9.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку в 2021-2025 рр. за сегментами
9.3. Рекомендації з розвитку на ринку
10. Інвестиційна привабливість галузі
10.1. SWOT-аналіз компанії-замовника на ринку
10.2. PEST-аналіз факторів впливу на ринок
10.3. Існуючі ризики і бар'єри входу на ринок. Побудова карти ризиків на ринку

Перелік таблиць:

1. Якісні межі дослідження (за класифікаторами НПП та УКТЗЕД)
2. Стан лісосировинної бази України
3. Ємність ринку санітарно-гігієнічних паперових виробів з целюлози в 2016 – 2021 рр., в натуральному вираженні, тис. т
4. Ємність ринку санітарно-гігієнічних паперових виробів з целюлози в 2016 – 2021 рр., в грошовому вираженні, млн грн
5. Факторний аналіз динаміки ринкових часток на ринку санітарно-гігієнічних паперових виробів у 2019-2020 рр., тис. т, %
6. Географічна структура експорту санітарно-гігієнічних виробів із целюлози в Україну в 2016-2019 рр., в натуральному вираженні, т, %
7. Частки основних експортерів санітарно-гігієнічних виробів із целюлози в Україну в 2016-2019 рр., в натуральному вираженні, т, %
8. Географічна структура імпорту целюлози в Україну в 2016-2021 рр., в натуральному вираженні, т, %
9. Географічна структура імпорту санітарно-гігієнічних виробів із целюлози в Україну в 2016-2021 рр., в натуральному вираженні, т, %
10. Частки основних імпортерів целюлози в Україну в 2016-2021 рр., в натуральному вираженні, т, %
11. Частки основних імпортерів санітарно-гігієнічних виробів із целюлози в Україну в 2016-2021 рр., в натуральному вираженні, т, %
12. Середні поточні ціни на продукцію в розрізі видів
13. Собівартість продукції основних виробників на ринку санітарно-гігієнічних паперових виробів в Україні в 2019 і 2020 рр. за компонентами, тис. грн., %
14. Розрахунок рентабельності основних виробників на ринку санітарно-гігієнічних паперових виробів в Україні в 2019 і 2020 рр., тис. грн., %
15. Структура державних закупівель санітарно-гігієнічних паперових виробів в Україні в 2016-2021 рр. за областями, в грошовому вираженні, млн. грн., %
16. Структура державних закупівель санітарно-гігієнічних паперових виробів в Україні в 2016-2021 рр. за організаторами, в грошовому вираженні, млн. грн., %
17. Структура державних закупівель санітарно-гігієнічних паперових виробів в Україні в 2016-2021 рр. за учасниками, в грошовому вираженні, млн. грн., %
18. Споживацька оцінка санітарно-гігієнічних паперових виробів в розрізі товарних груп і популярних торгових марок
19. Споживацька характеристика туалетного паперу різних ТМ за важливими характеристиками
20. Споживацька характеристика носових хусточок різних ТМ за важливими характеристиками
21. Споживацька характеристика паперових рушників різних ТМ за важливими характеристиками
22. Споживацька характеристика серветок столових різних ТМ за важливими характеристиками
23. Споживацька характеристика паперу для чищення різних ТМ за важливими характеристиками
24. SWOT-аналіз компанії-замовника (Картонно-паперова компанія) на ринку
25. PEST-аналіз факторів впливу на ринок санітарно-гігієнічних паперових виробів в Україні
26. Сегментація ринкових ризиків
27. Карта ризиків на ринку санітарно-гігієнічних паперових виробів

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка демографічної та соціальної ситуації в країні в 2016-2021 рр. (за показниками чисельності та безробіття населення)
2. Сегментація ринку санітарно-гігієнічних паперових виробів із целюлози в Україні за товарними групами в 2016-2021 рр., %
3. Сегментація ринку санітарно-гігієнічних паперових виробів в Україні за сировиною (целюлоза та інша) в 2016-2021 рр., %
4. Сегментація ринку санітарно-гігієнічних паперових виробів із целюлози в Україні за походженням (українська та імпортна продукція) в 2016-2021 рр., %
5. Динаміка виробництва санітарно-гігієнічних паперових виробів із целюлози в Україні в 2016-2021 рр. за товарними групами, в натуральному вираженні, тис. т
6. Динаміка виробництва санітарно-гігієнічних паперових виробів із целюлози в Україні в 2016-2021 рр. за товарними групами, в грошовому вираженні, млн грн
7. Частки основних виробників на ринку санітарно-гігієнічної паперової продукції в 2016 – 2020 рр., в натуральному вираженні, %
8. Частки основних операторів на ринку санітарно-гігієнічної паперової продукції в 2016 – 2020 рр., в натуральному вираженні, %
9. Структура експорту санітарно-гігієнічних паперових виробів в Україну 2016-2021 рр., в натуральному вираженні, %
10. Динаміка експорту санітарно-гігієнічних виробів із целюлози в Україну в 2016-2021 рр., в натуральному вираженні, тис. т
11. Динаміка експорту санітарно-гігієнічних виробів із целюлози в Україну в 2016-2021 рр., в грошовому вираженні, млн. дол. США
12. Структура експорту целюлозних санітарно-гігієнічних паперових виробів в Україну 2016-2021 рр. за товарними групами, в натуральному вираженні, %
13. Структура імпорту санітарно-гігієнічних паперових виробів в Україну 2016-2021 рр. за матеріалами (з целюлози та з інших матеріалів, без урахування імпорту целюлози як сировини), в натуральному вираженні, %
14. Динаміка імпорту целюлози та санітарно-гігієнічних виробів із целюлози в Україну в 2016-2021 рр., в натуральному вираженні, тис. т
15. Динаміка імпорту целюлози та санітарно-гігієнічних виробів із целюлози в Україну в 2016-2021 рр., в грошовому вираженні, млн. дол. США
16. Структура імпорту целюлозних санітарно-гігієнічних паперових виробів в Україну 2016-2021 рр. за товарними групами, в натуральному вираженні, %
17. Структура ціни на санітарно-гігієнічні паперові вироби в 2020 році, %
18. Динаміка кількості пошукових запитів, що стосуються санітарно-гігієнічних паперових виробів та целюлози в Україні в жовтні-2017-вересні 2021 рр.*, тис.
19. Структура пошукових запитів, що стосуються санітарно-гігієнічних виробів, за брендами в Україні в жовтні 2017-вересні 2021 рр.*, тис.
20. Динаміка обсягу державних закупівель санітарно-гігієнічних паперових виробів в Україні в 2016-2021 рр., в грошовому вираженні, млн. грн
21. Структура державних закупівель санітарно-гігієнічних паперових виробів в Україні в 2020 р. за групами товарів, в грошовому вираженні, %
22. Структура споживання санітарно-гігієнічних паперових виробів із целюлози (з вирахуванням залишків) в 2019-2021 рр., в натуральному вираженні, %
23. Структура продажів санітарно-гігієнічних паперових виробів у роздробі в Україні в 2020 році
24. Прогнозна ємність ринку санітарно-гігієнічних паперових виробів із целюлози в Україні в 2021-2025 рр. за сегментами, в натуральному вираженні, тис. т

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами