Залучення дорогих гостей: тенденції розвитку світового ринку туризму
4684

Залучення дорогих гостей: тенденції розвитку світового ринку туризму

Допитливість і тяга до відвідування незнайомих місць закладена в природу людини. Без цих рис характеру був би неможливий прогрес нашої цивілізації. Одним з проявів тяги до нового в сучасному суспільстві є туризм. Все більше людей прагне за свіжими враженнями.

У 2016 році світовий туристичний ринок продовжив зростати. Кількість туристів збільшилася на 3,9% в порівнянні з роком раніше і досягло значення 1,253 млрд відвідувань. Лідером по збільшенню залучення туристів в цей період є Азіатсько-Тихоокеанський регіон (+ 9%). За ним йдуть Африка (+ 8%), Північна і Південна Америка (+ 3%). Європа трохи відстала за цим показником - сюди в минулому році приїхало всього на 2% туристів більше, ніж у позаминулому році. Потік туристів знизився лише в близькосхідний регіон (-4%) через його нестабільності. Серед країн, найбільш відвідуваними в 2016 році були Франція, США, Іспанія та Китай.

Непогане збільшення туристичного потоку за підсумками 2016 року показав регіон Центральної та Східної Європи. Передовиками цього регіону стали: Грузія (+ 19%), Словаччина (+ 17%) і Болгарія (+ 16%). В Україні туристів в 2016 році стало більше на 7%, в порівнянні з 2015. Такий же результат показала Угорщина, а інші наші сусіди - Польща і Чехія зуміли забезпечити лише 4% зростання туристичного потоку.

Розвиток туризму забезпечує додатковий прибуток учасникам цього ринку. У 2016 році міжнародні доходи галузі виросли на 2,6%, в порівнянні з 2015, і склали $ 1220 млрд. Зростання надходжень від туризму в Європі в минулому році був менший загальносвітового. Вони збільшилися в цілому по континенту на 1% і досягли $ 447 млрд. Найбільше туристи витратили грошей в США та Іспанії. На третьому місці за туристичними доходах у 2016 році виявився Таїланд. Далі йдуть: Китай, Італія і Франція.

Основним транспортом доставки туристів в минулому році був повітряний. Їм скористалося більше половини мандрівників. Очікується, що значення повітряного транспорту для туристичної галузі в майбутньому ще більше зросте.
Найбільшу частку в туристичному потоці займають люди, які подорожують з метою відпочинку - 53%. Зі структурою туристичного потоку можна ознайомитися на діаграмі.

Для обслуговування зростання кількості туристів необхідна відповідна інфраструктура, і це, в першу чергу, - готелі. Для підвищення ефективності роботи готельної галузі застосовуються такі методи:

• розширення використання сервісів онлайн-бронювання та замовлення інших послуг оnline Тravel;
• використання можливостей соцмереж для доступу до споживача;
• розвиток ринку продуктів і послуг, їх диференціація, розширення пропонованого асортименту;
• об'єднання готелів в мережі і робота під загальним управлінням і за єдиними стандартами;
• створення в рамках готелю середовища комплексного обслуговування, коли туристу немає необхідності звертатися за потрібними йому послугами до стороннього постачальника;
• спеціалізація готелів на певних туристичних нішах;
• збільшення ступеня інтернаціоналізації готелів шляхом створення в них інформаційного середовища на іноземних мовах з урахуванням етнічних і культурних особливостей туристів, що прибувають;
• поширення інформації про якість послуг готелю через відгуки про його роботу від попередніх клієнтів.

Уподобання туристів при виборі готелю розрізняються залежно від того, до якого напрямку відпочинку вони відносяться. У дослідженні розглянуті такі напрямки:

1. Сімейний відпочинок для сімей з трьох і більше осіб з рівнем доходу середнім і вище.
2. Оздоровчий відпочинок людей середнього та похилого віку.
У першому випадку важливим для споживачів є комфортність номерів, організація харчування, інфраструктура і розваги. Для другого типу туристів на перше місце виходять лікувальні та профілактичні можливості закладу.

Розвиток туристичної галузі важливий для економіки будь-якої держави. Туризм забезпечує зайнятість місцевого населення, служить каталізатором зростання для інших галузей, таких як транспорт, торгівля, будівництво і т.д. Крім того, іноземні туристи привозять і витрачають на території країни валюту, яка необхідна для підтримки платіжного балансу.

 

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами