in stock

Аналіз ринку туристичних послуг України. 2014 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Січень 2014 року
Графіків і діаграм: 24
Таблиць: 26
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
5600 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Огляд українського ринку туристичних послуг, підготовлений аналітиками компанії Pro- Consulting, містить загальну характеристику ринку, ключові показники його розвитку, перелік основних туроператорів, їх опис та дані щодо структурування, результати конкурентного аналізу та інші важливі питання. Попереднім етапом дослідження є оцінка впливу макроекономічних факторів на розвиток ринку туристичних послуг. У рамках цього етапу показана висока кореляція показників ВВП, доходів населення та кількості виїзних туристів. Розглянуто питання зовнішньої міграції населення України. При оцінці пасажирообороту особливу увагу приділено авіаперевезенням. Важливим елементом огляду, що дозволяє виконати порівняльний аналіз України та країн-сусідів у досліджуваній сфері, є виявлення ключових тенденцій розвитку ринків туристичних послуг Росії та Польщі. При цьому зазначено, що платоспроможність середньостатистичного українця значно нижче, а це зумовлює відставання розвитку вітчизняного ринку; проте є підстави вважати, що його тенденції (у розрізі напрямів туризму, цілей поїздки та ін.) будуть збігатися з певним часовим лагом (для Росії – 5 років, для Польщі – до 10 років) з закономірностями ринків зазначених країн. Це призведе до скорочення попиту на бюджетні напрямки (Туреччина, Єгипет) і зростанню вимог до якості турів за різними параметрами. Найбільш детально вивчені показники виїзного туризму. Виконано структурування туристичних потоків і визначено найбільш перспективні напрями. У контексті вивчення авіасегмента транспортного обслуговування туризму виконано оцінювання турпоїздок на далекі відстані. За підсумками 2012 р. лідером українського ринку є компанія ТОВ «Тез Тур», частка якої в загальному обсязі реалізації послуг становить 16,4%. Проблемою вітчизняних туроператорів є збитковість діяльності та зумовлена цим негативна рентабельність. Близько чверті українських операторів (24,3%) зареєстровано в Києві. Результати прогнозування до 2017 р. свідчать про очікуване зростання кількості виїзних туристів. Коефіцієнт впливу конкурентного середовища розрахований на основі методики Портера.

Детальний зміст:

1. Аналіз макроекономічних факторів, що впливають на розвиток ринку туристичних послуг України
2. Виявлення ключових тенденцій розвитку ринку туристичних послуг Росії та Польщі. Визначення потенційних напрямків розвитку бізнесу для України
3. Загальна характеристика ринку туристичних послуг України
3.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку туристичних послуг в 2009-2013 рр.
3.2. Ключові показники розвитку ринку:
3.2.1. Доходи туроператорів і турагентств від реалізації туристичних послуг
3.2.2. Витрати туроператорів і турагентств загальні та на транспортне обслуговування (повітряний транспорт)
3.2.3. Кількість і вартість реалізованих туристичних путівок
3.3. Виїзні туристичні потоки з України, визначення найбільш популярних і перспективних напрямків :
3.3.1. Динаміка кількості виїзних туристів в Україні
3.3.2. Структурування туристичних потоків в розрізі цілей поїздки
3.3.3. Структурування туристичних потоків в розрізі країн
3.3.4. Визначення найбільш популярних і перспективних напрямків туристичного бізнесу. Оцінка перспективності поїздок на далекі відстані ( в т.ч. країни Латинської Америки, Східної та Південної Азії)
4. Конкурентний аналіз. Основні туроператори на ринку України
4.1. Кількість зареєстрованих туроператорів в Україні. Аналіз зміни їх кількості (хто вийшов з ринку, з якої причини і пр. )
4.2. Провідні туроператори ринку, їх опис ( напрямки роботи, специфіка залучення повітряного флоту і пр. )
4.3. Структурування операторів (у т. ч. за регіонами України)
4.4. Фінансові показники діяльності. Частки основних операторів ринку
4.5. Сильні і слабкі сторони конкурентів
4.6. Динаміка кількості турагентств в Україні, їх географічне розташування на території країни. Специфіка роботи з туроператорами
5. Висновки та рекомендації. Прогноз розвитку туристичного бізнесу до 2017 р. Існуючі ризики та бар’єри входу на ринок

Перелік таблиць:

1. Поквартальна динаміка ВВП України за 2009–2013 рр. у фактичних цінах, млрд грн
2. Динаміка обсягу наявних доходів населення України за 2009–2013 рр., млрд грн
3. Рейтинг країн за обсягом валових фінансових активів на одну особу населення у 2012 р.
4. Динаміка зовнішнього міграційного руху населення України (кількість прибулих і вибулих ) за 2010–2013 рр., осіб
5. Динаміка пасажирообороту (млн пас. км) і кількості пасажирів (млн осіб) авіаційного транспорту в Україні за 2009–2013 рр.
6. Динаміка виїзду російських громадян в інші країни (усього і з метою туризму ) за 2009–2013 рр., тис. осіб
7. Динаміка виїзду польських громадян на територію інших країн з метою туризму за 2009–2012 рр., тис. осіб
8. Характеристика штату суб’єктів туристичної діяльності в 2011–2012 рр.
9. Витрати туроператорів на послуги сторонніх організацій, у т. ч. на транспортне обслуговування, в 2011–2013 рр., млн грн
10. Кількість і вартість реалізованих туристичних путівок у розрізі суб’єктів туристичної діяльності в 2011–2013 рр.
11. Кількість і вартість реалізованих туристичних путівок населенню для виїзду за кордон у розрізі суб’єктів туристичної діяльності й областей України в 2012 р.
12. Кількість виїзних туристів, що обслуговуються суб’єктами туристичної діяльності, в 2012 р. у розрізі регіонів України, осіб
13. Кількість виїзних туристів, що обслуговуються туроператорами і турагентами, в розрізі цілей поїздки у 2011–2013 рр., осіб
14. Розподіл туристів, що обслуговуються суб’єктами туристичної діяльності, у розрізі країн (ТОП-50), в які вони виїжджали з України, у 2011–2012 рр., осіб
15. Показники в’їзного туризму в розрізі регіонів світу в 2010–2013 рр.
16. Рейтинг конкурентоспроможності сектору подорожей і туризму країн світу в 2008–2013 рр.
17. 25 найбільш популярних країн для відпочинку українців згідно з пошуковими запитами Otpusk.com у 2011–2012 рр.
18. Кількість зареєстрованих туроператорів в Україні в розрізі областей у 2011–2012 рр.
19. Географія турів найбільших операторів ринку України
20. Географія розміщення найбільших операторів на ринку України
21. Фінансові показники діяльності найбільших українських туроператорів у 2009–2012 рр., млн грн
22. Сильні та слабкі сторони основних операторів ринку туристичних послуг України
23. Кількість зареєстрованих турагентств в Україні в розрізі областей у 2011–2012 рр.
24. Позиція України в рейтингу «Ease of Doing Business» з деталізацією індикаторів
25. Деталізація індикаторів, які мають ключове значення при започаткуванні бізнесу
26. Оцінка конкурентного середовища на ринку туристичних послуг України

Перелік графіків і діаграм:

1. Залежність кількості виїзних туристів від розміру ВВП і рівня доходів населення України за 2009–2015 рр.
2. Самооцінка населенням України рівня власних доходів станом на 2013 р., %
3. Потенційні першочергові напрями витрат додаткових грошових ресурсів населення України станом на 2013 р.,%
4. Оцінка частки населення України, що є цільовим сегментом для операторів туристичних послуг, %
5. Топ-10 найактивніших регіонів України за показником зовнішнього міграційного руху населення за підсумками 10 міс. 2013 р., осіб
6. Структурування видів транспорту для перевезення пасажирів, виходячи з обсягу пасажирообороту в Україні за підсумками 10 міс. 2013 р., %
7. Динаміка виїзду російських громадян в інші країни (усього і з метою туризму ) за 2009–2013 рр., тис. осіб
8. Топ-10 туристичних напрямків для російських туристів за підсумками 9 міс. 2013 р., тис. осіб
9. Порівняльна динаміка популярності туристичних напрямків для російських туристів за підсумками 2012–2013 рр., %
10. Структура зайнятості в туристичному бізнесі в 2011–2012 рр., %
11. Динаміка доходів турагентів і туроператорів в 2010–2013 рр., млн грн
12. Структура витрат туроператорів на послуги сторонніх організацій, у т. ч. на транспортне обслуговування, в 2012–2013 рр., %
13. Карта середніх цін на реалізовані туристичні путівки населенню для виїзду за кордон в Україні в 2012 році, грн
14. Динаміка кількості виїзних туристів, що обслуговуються суб’єктами туристичної діяльності, в 2009–2013 рр., тис. осіб
15. Структура виїзного туристичного потоку, що обслуговується суб'єктами туристичної діяльності, в розрізі туроператорів і турагентів в 2011-2013 рр., %
16. ТОП – 10 найбільш популярних напрямків виїзного туризму в Україні в 2012 році,%
17. Темп приросту числа в’їзних туристів у світі загалом та за регіонами у 2011–2013 рр., %
18. Темп приросту числа в’їзних туристів у країнах, що отримують найбільший дохід від туристичної діяльності, в 2013 році, %
19. Карта перспективних напрямів виїзного туризму (ТОП-20)
20. Карта розміщення туроператорів в Україні за підсумками 2012 р.
21. Обсяги реалізації та частки туроператорів на ринку туристичних послуг за підсумками 2012 р., млн грн, %
22. Рейтинг туроператорів згідно з перевагами споживачів за підсумками 2013 р., %
23. Карта розміщення турагентств в Україні за підсумками 2012 р.
24. Рейтинг турагентств згідно з перевагами споживачів за підсумками 2013 р., %
25. Прогноз кількості виїзних туристів, які обслуговуватимуться суб’єктами туристичної діяльності, в 2014–2017 рр., тис. осіб
26. Місце України в світовому рейтингу «Ease of Doing Business» за 2009–2014 рр.

Зв'язатися з нами