in stock

Аналіз ринку готелів країн Європи (Угорщина, Литва, Хорватія, Естонія, Болгарія, Грузія, Чехія, Греція). 2017 рік

Аналіз ринку готелів країн Європи (Угорщина, Литва, Хорватія, Естонія, Болгарія, Грузія, Чехія, Греція). 2017 рік
Загальна характеристика
Дата підготовки: Грудень 2017 року
Кількість сторінок: 50, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 3
Таблиць: 8
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: російська
10700 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Найбільш впливовим фактором розвитку готельного бізнесу переважно є підвищення моди на медичний і оздоровчий відпочинок - зростання популярності термальних джерел забезпечує новий потік туристів, які подорожують з такою метою вперше. У короткостроковій перспективі це призводить до насичення готельного ринку і збільшення прибутку операторів, а в довгостроковій дозволить інвестувати в проекти з модернізації капітальної нерухомості і розширенню готельних мереж. Разом з локальними факторами на розвиток ринку готелів в цих країнах впливає глобалізація і інтернаціоналізація капіталу - з кожним роком все більше число нерезидентів країн купують нерухомість під готель або готові готельні комплекси, інвестуючи в них мільйони доларів або повністю переозброюючи відповідно до власних планів.

Детальний зміст:

1. Аналіз тенденцій розвитку ринку готелів в 2013-2016
2. Основні конкуренти на ринку (за країнами);
(готелі: 100-150 номерів; 3 зірки)
2.1. Основні конкуренти ринку  та їх стислий опис
2.2. Ступінь конкуренції та ризики
3. Ціна та ціноутворення на ринку готелів за країнами
3.1. Поточні ціни проживання в готелях за країнами, виділення цінової медіани ринку
3.2. Опис  чинників, що впливають на формування ціни
4. Споживчі переваги на окремому ринку (по країнам)
4.1. Споживчі уподобання на ринку готелів в досліджуваних країнах
Уподобання споживачів відносно готелів, портрет споживача
4.2. Аналіз інтернет-аудиторії споживачів
5. Висновки.
- прогнозні тенденції розвитку ринку готелів в досліджуваних країнах в 2018-2020 роках;
- аналіз чинників впливу на розвиток окремо;
- структурування досліджуваних країн за перспективністю виходу (на підставі складення багатофакторної моделі зростання).
6. Інвестиційна привабливість ринкового напрямку
6.1. SWOT – аналіз ринкового напрямку
6.2. PEST – аналіз ринкового напрямку
6.3. Ризики та бар’єри входу на ринок

Перелік таблиць:

1. Динаміка туристичного потоку та надходжень країн Європи в період 2010-2016*, тис. чол./$млрд.
2. Середні ціни проживання в готелях досліджуваних країн стандарт двомісний, євро
3. Споживчі уподобання відносно готелів в досліджуваних країнах
4. Порівняльна характеристика ринку готелів досліджуваних країн
5. Порівняльна оцінка ринку готелів досліджуваних країн
6. SWOT-аналіз ринку готелів досліджуваних країн
7. Розрахунок ступеню впливу факторів зовнішнього середовища на ринок готелів в досліджуваних країнах
8. Ранжування чинників відносного ступеня важливості та опис їхнього впливу на ринок.

Перелік графіків і діаграм:

1. Структура туристичного потоку за видом транспорту в 2016 році
2. Структура туристичного потоку за ціллю в’їзду в 2016 році
3. Порівняльний діапазон проживання в досліджуваних країнах, Євро/двомісний номер

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами