Дата підготовки: | Грудень 2017 року |
Кількість сторінок: | 50, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 3 |
Таблиць: | 8 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | російська |
Найбільш впливовим фактором розвитку готельного бізнесу переважно є підвищення моди на медичний і оздоровчий відпочинок - зростання популярності термальних джерел забезпечує новий потік туристів, які подорожують з такою метою вперше. У короткостроковій перспективі це призводить до насичення готельного ринку і збільшення прибутку операторів, а в довгостроковій дозволить інвестувати в проекти з модернізації капітальної нерухомості і розширенню готельних мереж. Разом з локальними факторами на розвиток ринку готелів в цих країнах впливає глобалізація і інтернаціоналізація капіталу - з кожним роком все більше число нерезидентів країн купують нерухомість під готель або готові готельні комплекси, інвестуючи в них мільйони доларів або повністю переозброюючи відповідно до власних планів.
1. Аналіз тенденцій розвитку ринку готелів в 2013-2016
2. Основні конкуренти на ринку (за країнами);
(готелі: 100-150 номерів; 3 зірки)
2.1. Основні конкуренти ринку та їх стислий опис
2.2. Ступінь конкуренції та ризики
3. Ціна та ціноутворення на ринку готелів за країнами
3.1. Поточні ціни проживання в готелях за країнами, виділення цінової медіани ринку
3.2. Опис чинників, що впливають на формування ціни
4. Споживчі переваги на окремому ринку (по країнам)
4.1. Споживчі уподобання на ринку готелів в досліджуваних країнах
Уподобання споживачів відносно готелів, портрет споживача
4.2. Аналіз інтернет-аудиторії споживачів
5. Висновки.
- прогнозні тенденції розвитку ринку готелів в досліджуваних країнах в 2018-2020 роках;
- аналіз чинників впливу на розвиток окремо;
- структурування досліджуваних країн за перспективністю виходу (на підставі складення багатофакторної моделі зростання).
6. Інвестиційна привабливість ринкового напрямку
6.1. SWOT – аналіз ринкового напрямку
6.2. PEST – аналіз ринкового напрямку
6.3. Ризики та бар’єри входу на ринок
1. Динаміка туристичного потоку та надходжень країн Європи в період 2010-2016*, тис. чол./$млрд.
2. Середні ціни проживання в готелях досліджуваних країн стандарт двомісний, євро
3. Споживчі уподобання відносно готелів в досліджуваних країнах
4. Порівняльна характеристика ринку готелів досліджуваних країн
5. Порівняльна оцінка ринку готелів досліджуваних країн
6. SWOT-аналіз ринку готелів досліджуваних країн
7. Розрахунок ступеню впливу факторів зовнішнього середовища на ринок готелів в досліджуваних країнах
8. Ранжування чинників відносного ступеня важливості та опис їхнього впливу на ринок.
1. Структура туристичного потоку за видом транспорту в 2016 році
2. Структура туристичного потоку за ціллю в’їзду в 2016 році
3. Порівняльний діапазон проживання в досліджуваних країнах, Євро/двомісний номер