Хто буде на розливі? Бізнес-план підприємства по випуску мінеральної води вже підготовлений
2402

Хто буде на розливі? Бізнес-план підприємства по випуску мінеральної води вже підготовлений

Людина не може обходитися без води. Кожен день наш організм потребує 1,5-2 літрах рідини для нормального функціонування. Не секрет, що якість води, яку подають в наші будинки за допомогою водопроводу, постійно погіршується. У цій ситуації велике значення набуває можливість доступу до екологічно чистих джерел. Його дають населенню учасники ринку мінеральної води.
Згідно з даними Держстату, кожен українець випиває в середньому 41 л бутильованої води на рік або всього 120 грам в день. За цим показником ми ще відстаємо від європейських країн приблизно на 58%. А в Італії рівень споживання мінералки становить навіть 200 л на людину. Тому нашому ринку мінеральної води є куди рости.
У 2016 році в Україні було розлито по пляшках 114 287 млн ​​дав мінералки, що на 4% більше, ніж в 2015-му. Це свідчить про поступове відновлення ринку після економічних потрясінь, але до рекорду десятиліття 2007 року - 160 500 млн декалітрів ще далеко.


Обсяги виробництва природної та мінеральної бутільованої води в Україні 2006 - 2016рр, млн. Дал
 

Джерела: Державна служба статистики України


Мінеральна вода, яка продається в наших магазинах, видобувається з підземних джерел і має мінералізацію від 0,1 до 1 г / дм3. Вона проходить бальнеологічну експертизу і може вживатися для втамування спраги і приготування їжі в необмеженій кількості. Вода в процесі розливу може насичуватися вуглекислим газом і продаватися у вигляді газованої води. Газована вода все ще користується більшою популярністю у населення, але тенденція свідчить про її поступове витіснення негазованої мінералкою.

 Структура ринку мінеральної води в 2012 і 2016 роках,%

 

В даний час попит на мінеральну воду в Україні знаходиться в процесі росту. Цьому сприяють підвищення рівня доходів населення, поширення ідей здорового харчування, розвиток туристичної інфраструктури. У нашій країні є досить покладів води для того, щоб виробники могли запропонувати співгромадянам якісну і недорогу вітчизняну мінералку, потіснивши з ринку імпортні бренди.
Аналітиками Pro-Consulting розроблений для потенційних інвесторів бізнес-план підприємства по видобутку і розливу мінеральної води на території України. Реалізація цього проекту дозволить зайняти тверді позиції на українському ринку мінералки, а також вийти на міжнародний. Інвестиційні кошти в сумі $ 1,15 млн будуть витрачені на підготовку дозвільної документації, придбання лінії розливу і рекламну кампанію.
Продукцією підприємства є питна мінеральна вода в 1,5-літрових пластикових і 0,5-літрових скляних пляшках. Потужність лінії для кожного виду тари - по 3 тис. пляшок на годину. Вода буде випускатися в сильногазованому, слабогазованому і негазованому видах.
Проект розрахований на п'ятирічний період. Для підготовчих заходів відведено термін в дев'ять місяців, після якого підприємство запрацює на повну силу. Фінансові розрахунки по бізнес-плану показують, що вже через 2,5 року (30,6 місяців) всі вкладені кошти окупляться з урахуванням дисконту. Таким чином, інвестор має право розраховувати на подвоєння свого капіталу за проектний час.

 

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами