Грати завжди, грати скрізь: ринок мобільних ігор переживає період бурхливого розвитку
1653

Грати завжди, грати скрізь: ринок мобільних ігор переживає період бурхливого розвитку

Сучасний світ влаштований так, що більшість людей змушені значну частину свого життя перебувати в одних і тих же звичайних умовах. У той же час, людині властивий дух суперництва, дослідження нових просторів і вражень. Задовольнити ці потреби в реальному житті більшості людей важко, тому так популярні різні електронні ігри. У них можна безпечно пережити дивовижні пригоди, стати тим, ким не стати в буденності, змагатися з іншими геймерами по всьому світу.

До ери мобільних пристроїв основна маса ігор була сконцентрована на комп'ютерах і приставках. З появою в 1997 році на телефоні Nokia знаменитої «змійки» почалася експансія ігрової індустрії на нові платформи.

Сучасний мобільний гаджет далеко виріс за рамки просто телефону. Це швидше комп'ютер в кишені мільярдів людей, що наближається за потужністю і функціональності до стаціонарних і ноутбуків. Завдяки зусиллям китайських компаній, сьогодні будь-який бюджетний смартфон здатний запускати більшість існуючих мобільних ігор. Поширення широкосмугового мобільного інтернету дозволяє геймерам постійно перебувати на зв'язку, спілкуватися з друзями і суперниками в режимі нон-стоп.

У таких сприятливих умовах ринок мобільних ігор росте як на дріжджах. Він охоплює вже 2,3 мільярда чоловік, тобто приблизно кожного третього жителя Землі. Причому, якщо на комп'ютерах грають більше чоловіків, то в мобільних іграх ситуація зворотна. За даними компанії NewZoo, аудиторію популярної гри для смартфонів Candy Crush Saga на 60% складають жінки. При цьому більшість користувачів в досить зрілому віці. Близько 43% користувачам гри від 21 до 35 років, з них 25% - жінки і 18% - чоловіки. Частка геймерів 36-50 років перевищує частку 10-20-річних. З цих даних видно, що мобільні ігри - це доля не стільки молоді, але переважно дорослих людей, а значить у розробників є солідна база для отримання доходів.

Очікується, що в 2018 році творці мобільних ігор отримають $ 70,3 млрд виторгу із загального пирога ринку комп'ютерних ігор, який оцінюється в цьому році в суму $ 125,3 млрд. Таким чином, ринок ігор для смартфонів виросте на 25,5% в порівнянні з минулим роком. Про темпи його розвитку можна судити з того, що ще в недалекому 2015 року він оцінювався в $ 30,4 млрд. При цьому покупки в іграх роблять не більше 4% користувачів, а дохід від більшості виходить від демонстрації рекламних матеріалів. Адже різні «плюшки» в сучасних умовно-безкоштовних продуктах гейміндустріі можна отримати як за реальні гроші, так і за перегляд різних рекламних роликів і вчинення інших дохідних для розробників дій.

Насичення ринку мобільних ігор настане ще не скоро, адже ще не всі потенційні користувачі отримали в користування смартфони. Наприклад, в 2016 році Індія обігнала США за кількістю закачувань в Google Play, при цьому смартфонами користувалися на той момент лише 30% індійців. З підвищенням загального рівня життя в країнах, що розвиваються, все більше жителів планети зможуть знайти 100 доларів для покупки пристрою, цілком підходить для того, щоб зануритися в цифровий світ. Тому дивитися в майбутнє з оптимізмом можуть не тільки флагмани ігровий галузі, але амбітні новачки, які мають свіжі ідеї.

 

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами