in stock

Аналіз ринку онлайн-сервісів для замовлення побутових послуг України. 2017 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Травень 2017 року
Кількість сторінок: 110, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 33
Таблиць: 20
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: російська
12500 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Сфера побутових послуг, у порівнянні з іншими видами, виявилася менш схильна до кризи. На зміну придбання нових речей і предметів побуту прийшло приведення в функціональний вид того, що було куплено раніше. У період кризи, на тлі зниження купівельної спроможності населення, збільшується попит на ремонт одягу, взуття, ремонт побутової та комп'ютерної техніки. У той же час, попит на такі послуги, як хімчистка, прання, прасування і т.д. Дещо послабився, так як люди все більше економлять на подібних послугах, вважаючи за краще доглядати за своїми речами самостійно.
В даному дослідженні проведено аналіз сайтів, які надають можливість замовити побутові послуги домашнього майстра: проаналізовано основні конкуренти, оцінений потенціал виходу на ринок нового гравця.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку сервісів на замовлення побутових послуг в Україні
1.1. Тенденції розвитку ринку побутових послуг в Україні, в динаміці за останні 5 років
1.2. Розрахунок показників для визначення потенційного обсягу споживання (обсягу ринку) побутових послуг в Україні
· Кількість домогосподарств в розрізі міст України (від 100 тис. +) - до 40 міст без урахування Криму та зони АТО
· Середня кількість замовлень в розрізі видів послуг (22 групи) * міським населенням
· Середня вартість одного замовлення в розрізі видів послуг (22 групи) * міським населенням
1.3. Обсяг ринку побутових послуг в Україні з 2013-2016 рр. (В грошовому вираженні), розрахунок частки тіньового ринку на поточний момент
· Виділення часток (в загальному без розбивки на міста) в структурі ринку побутових послуг міст-мільйонників і міст з населенням 100 тис. + **
· Виділення частки кожного виду послуг (22 групи) в структурі ринку побутових послуг в цілому в Україні - оціночно ***
1.4. Прогнозні показники обсягу ринку побутових послуг до 2022 року (в загальному по Україні і без розбивки за видами послуг)
1.5. Тенденції розвитку ринку сервісів для замовлення послуг в світі, особливості, відмінність від українського ринку, невдалі кейси на світовому ринку сервісів замовлення послуг (приклади, причини невдач)
2. Основні оператори на ринку сервісів замовлення послуг
2.1. Існуючі сайти в Україні (перелік, їх аналіз)
· Адреса сайту і опис проекту, дата виходу на ринок України
· Еко-система сайту (взаємозв'язок з соцмережами)
· Список послуг, що надаються, наявність послуг з переліку Замовника
· Принцип роботи сервісу, договору з виконавцями
· Способи нарахування і розрахунок комісії за виконане завдання (виявлення шляхом аналізу сайту і реєстрації на ньому)
· Шляхи залучення і утримання виконавців (програма лояльності, нагороди за високий рейтинг виконавців і інше)
· Позиціонування конкурентів
Аналіз сайтів (ТОП-5 сервісів)
· Юзабіліті (аналіз зручності використання з боку замовника і виконавця, мінуси / плюси)
· Наявність і короткі характеристики мобільного застосування сервісів
· Відвідуваність сайту за останні 6 місяців
· Середній час візиту на сайті
· Джерело десктопного трафіку (пошук, прямий, дисплей, e-mail, соцмережі та ін.)
· Пошукові системи, з яких здійснюється перехід на сервіс - за наявністю інформації (в разі відвідуваності понад 5,5 млн в місяць)
· Частка органічного і платного трафіку і топ ключових слів - за наявністю інформації (в разі відвідуваності понад 5,5 млн в місяць)
· Трафік соцмереж (частка) - за наявністю інформації (в разі відвідуваності понад 5,5 млн в місяць)
· Відмінні характеристики (виділення основних відмінностей один від одного, «коронних фішок» - кожного)
2.2. Дошки оголошень, що пропонують побутові послуги в Україні (перелік найбільш популярних по відвідуваності, їх аналіз)
· Адреса сайту і короткий опис дощок оголошень, місце в рейтингу уанету
· Список наданих побутових послуг, наявність послуг з переліку Замовника
· Принцип роботи дощок оголошень, договору з виконавцями (якщо є необхідність в укладанні договорів, як у сервісах на замовлення послуг)
· Способи нарахування і розрахунок комісії за надання послуг (виявлення шляхом аналізу сайту і реєстрації на ньому)
· Шляхи залучення і утримання виконавців (програма лояльності та інше) - за наявністю інформації
· Відмінні характеристики дощок оголошень (виділення основних відмінностей один від одного, «коронних фішок» - кожного)
· Позиціонування конкурентів
2.3. Кількість підприємств, що працюють за видами послуг (22 групи) в розрізі міст України (з населенням> 100 тис.), За датою реєстрації компаній
2.4. Існуючі способи монетизації сервісів для замовлення послуг (не тільки побутових, а й схожих за принципом залучення виконавців), а також найбільш популярних сервісів для замовлення побутових послуг в Україні (до ТОП-5 сайтів і дощок оголошень)
2.5. Розрахунок вартості залучення одного клієнта, вартість залучення одного фахівця (оціночно)
3. Споживачі (виконавці / замовники) на ринку сервісів для замовлення побутових послуг і дощок оголошень в Україні
3.1. Аналіз аудиторії (виконавці / замовники) сервісів для замовлення побутових послуг і дощок оголошень (на підставі даних соц. Мереж). Відгуки щодо сервісів на замовлення послуг і дощок оголошень по лідерам ринку
3.2. Способи комунікації конкурентів (до ТОП-6) з аудиторією (замовники / виконавці). Способи маркетингового просування і канали пошуку виконавців без розрахунку часток з того чи іншого каналу, дану інформацію можна визначити тільки шляхом опитування виконавців). Розрахунок витрат на можливі способи маркетингового просування
4. SWOT-аналіз конкурентів. Бар'єри виходу на ринок
5. Рекомендації по просуванню і виходу на ринок

Перелік таблиць:

1. Динаміка обсягів реалізованих послуг підприємствами сфери послуг різним групам споживачів у 2012-2016 рр. в Україні, млрд грн
2. Динаміка обсягів реалізованих послуг підприємствами сфери послуг різним групам споживачів у 2012-2016 рр. в Україні, млрд дол. США
3. Рівень безробіття в Україні з 2012-2016 рр.,%
4. Структура ринку побутових послуг України в 2016 році в грошових показниках.
5. Прогнозні показники ємності ринку побутових послуг України (онлайн і офлайн) в 2017-2022 рр. в грошовому вираженні, млрд грн
6. Прогноз розвитку ринку онлайн-сервісів для замовлення побутових послуг в Україні в 2017-2022 рр. в грошовому вираженні, млн грн
7. Відсоток успішно виконаних завдань
8. Попередження про останньому безкоштовну відмову від
9. Попередження про списання комісії при відмові
10. Кнопка «Завдання не виконане»
11. Статус Супер-виконавця
12. Структура ринку реклами України в 2016 році в грошовому вираженні, грн
13. Середня вартість 1000 контактів від різних видів реклами, грн
14. Середнє проникнення різних видів реклами в Україні,%
15. SWOT-аналіз Kabanchik.ua
16. SWOT-аналіз Rozumnyi.ukr
17. SWOT-аналіз Youlazy
18. SWOT-аналіз OLX.ua
19. SWOT-аналіз PROM.ua
20. SWOT-аналіз RIA.ua

Перелік графіків і діаграм:

1. Кількість домогосподарств в містах України з населенням від 100 тис. чоловік в розрізі областей в 2016 році, тис. шт.
2. Середня кількість замовлень досліджуваних побутових послуг через сервіси в Україні в 2016 році в натуральних показниках.
3. Середня вартість замовлень на досліджувані побутові послуги через сервіси в Україні в 2016-2017 рр.
4. Обсяг ринку і динаміка витрат на побутові послуги населенням великих міст України в 2013-2016 рр. в грошовому вираженні (потенціал ринку)
5. Обсяг онлайн-ринку побутових послуг в Україні в 2016 р в грошовому вираженні
6. Динаміка структури попиту на побутові послуги в Україні в 2015-2016 рр.
7. Категорії послуг на сайті Kabanchik.ua
8. Умови для компаній на сайті Kabanchik.ua
9. Типи значків за виконані завдання на сайті Doit
10. Категорії послуг на Інтернет-майданчику QVP
11. Види і вартість Pro-акаунтів на ресурсі QVP
12. Можливості Pro-аккаунта
13. Категорії послуг на Інтернет-майданчику Jobbee
14. Категорії і види послуг на сервісі TopRabot
15. Види тарифів на ресурсі TopRabot
16. Аналіз сайту Kabanchik
17. Аналіз сайту Youlazy
18. Аналіз сайту Doit
19. Аналіз сайту Chelovek
20. Аналіз сайту Rozumnyi.ukr
21. Порівняння переваг і недоліків сайтів топ-5 операторів ринку
22. Статистика відвідуваності найбільших дощок оголошень України в травні 2017 року.
23. Пакети для просування оголошень на OLX.ua
24. Пакети для просування оголошень на PROM.ua
25. Вартість просування оголошень на RIA.com
26. Ціни на розміщення реклами на RIA.com
27. Порівняльна характеристика найбільших дощок оголошень в Україні.
28. Кількість підприємств за видами послуг
29. Розрахунок вартості залучення користувачів на сайт
30. Портрет цільової аудиторії (замовники) онлайн-сервісів для замовлення побутових послуг і дощок оголошень
31. Портрет цільової аудиторії (виконавці) онлайн-сервісів для замовлення побутових послуг і дощок оголошень
32. Системи зворотного зв'язку на провідних дошках оголошень України
33. Характеристика і ціни на різні канали просування

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами