Еволюція побуту: аналіз ринку автоматичних «розумних» пилососів
3890

Еволюція побуту: аналіз ринку автоматичних «розумних» пилососів

У сучасному світі одним з найцінніших ресурсів стає час. Зі збільшенням ритму життя у людей залишається його все менше на такі рутинні побутові операції, як наприклад, прибирання житла. Та й витрачати дорогоцінний час на такі заняття вже просто шкода. Це призводить до того, що автоматичних побутових пристроїв, які полегшують життя, в кожному будинку стає більше, і один з них - «розумні» пилососи.

Перші подібні вироби з'явилися на ринку пилососів з приходом 21 століття. У США їх почала випускати компанія iRobot, в Європі - Electrolux. З тих пір ринок роботів-пилососів розвивається як кількісно, ​​так і якісно. Сьогодні число виробників вже досягло тридцяти. Серед них є реальні, які самі займаються виробництвом чудо-техніки, віртуальні, які об'єднують під своїм брендом продукцію різних виробників, є і такі, які, займаються виключно розробкою нових моделей роботів-пилососів. Компанії інвестують значні кошти у впровадження інноваційних технологій в побутову техніку. Британська Dyson, наприклад, вкладає в науково-дослідні розробки і створення нових продуктів, в тому числі і «розумних» пилососів, близько 7 млн ​​фунтів в тиждень і планує збільшувати цю суму в подальшому.

В результаті таких зусиль «розумні» порохотяги стають не тільки ще розумнішими, могутнішими, продуктивнішими, але і дешевшими і доступнішими для широкого загалу населення. Поки їх частка на глобальному ринку пилососів незначна - всього 3-5%, але цей сегмент росте стрімко і динамічно, ніж традиційний - 25% проти 4,5%. Зростання рівня доходів населення, особливо в країнах, що розвиваються, сприяє все більшій появі в їхніх помешканнях роботів-пилососів.
Компанії Азії і Америки ділять між собою 88,7% ринку даних пристроїв. При цьому вироби американського і європейського походження становлять в основному дорогий сегмент, а в Азії виробляють більше бюджетні моделі.

Аналіз ринку розумних пилососів свідчить про те, що найбільше їх купують в традиційних магазинах, але частка онлайн покупок стрімко зростає і з часом може вийти на провідне місце. Цьому сприяє загальносвітова тенденція збільшення ролі мережі Інтернет у торгівлі.

Цільову групу покупців «розумних» пилососів в даний час складають молоді люди 25-34 років з рівнем доходів вище середнього. Чоловіки купують автоматичну техніку для прибирання трохи частіше, ніж жінки.

За результатами дослідження ринку роботизованих пилососів можна зробити висновок, що у нього значні перспективи для розвитку. Найбільше зростання в середньостроковій перспективі очікується в США, де «розумні» вироби вже займають 20% ринку пилососів. Подальша розробка концепції «розумний будинок» буде сприяти появі пилососів з дедалі більшим набором функцій. Вони будуть наздоганяти своїх традиційних побратимів по потужності всмоктування пилу, буде збільшуватися час автономної роботи. Із зростанням попиту на подібну техніку з'явиться більше її виробників, конкуренція між якими посприяє як удосконаленню роботів-пилососів, так і зниженню цін на них.

 

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами