Бізнес-план станції сервісного обслуговування автомобілів в Києві: водії приїдуть за якістю
1784

Бізнес-план станції сервісного обслуговування автомобілів в Києві: водії приїдуть за якістю

Бізнес-план станції сервісного обслуговування автомобілів в Києві розроблений компанією Pro Capital Investment після аналізу кон'юнктури ринку технічного обслуговування легкового автопарку в столиці України і визначення високого ступеня інвестиційної привабливості даного напрямку бізнесу. Готовий бізнес-план станції сервісного обслуговування автомобілів в Києві можна придбати на сайті компанії.

Парк легкових автомобілів в Україні в цілому і в Києві зокрема, хоч і збільшується з кожним роком, але його стан далекий від ідеального. Характерними особливостями вітчизняного авторинку є:

  • незначна частка нових автомобілів в загальному обсязі покупок машин українцями;
  • триваюче збільшення середнього віку автотранспорту, що знаходиться в експлуатації;
  • післяпродажне обслуговування автомобілів становить близько 70% доходів СТО, а його рентабельність перевищує 20% і може доходити до 60%.

Ознайомтеся з типовою структурою бізнес-плану за стандартами UNIDO

Аналіз ринку послуг з технічного обслуговування легкових автомобілів в Києві показує, що більше половини його операторів є невеликими майстерні, що обладнані в гаражах. За рівнем технічного оснащення та кваліфікації персоналу вони не можуть конкурувати з сертифікованими і дилерськими станціями.

Рекомендуємо також прочитати про бізнес-ідею створення автомийки

Бізнес-план станції сервісного обслуговування автомобілів в Києві передбачає відкриття підприємства, обладнаного за останнім словом техніки і надає цілий комплекс якісних автопослуг.

Місцем розташування станції необхідно вибрати локацію з:

  • хорошою транспортною доступністю;
  • великим трафіком автомобілів;
  • відповідністю санітарним нормам розташування подібних об'єктів;
  • далеко від прямих конкурентів.

На ділянці під підприємство будуть побудовані і оснащені:

  • дві водяні свердловини глибиною до 25 метрів;
  • будівля автосервісу;
  • необхідні комунікації і огорожу.

Відповідно до фінансової моделі, складеної в рамках бізнес-плану станції сервісного обслуговування автомобілів в Києві, рентабельність продажів складе 22,9%, що дозволить окупити початкові витрати по проекту протягом трьох років з невеликим (39,2 місяця) з урахуванням дисконту.

Також прочитайте про бізнес-план таксопарку в Україні

Ми підготували для вас короткий перелік готових проектів на цю і суміжні теми. Дані проекти можуть бути актуалізовані і розширені за товарними і географічними межами під ваші цілі:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами