Дата підготовки: | Листопад 2021 року |
Кількість сторінок: | 25, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 19 |
Таблиць: | 17 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку автозапчастин України у 2016 – 2020 роках. У ході дослідження було визачено тенденції ринку, проаналізовано тренди, проблеми, фактори впливу на ринок та інші особливості, проведено аналіз попиту та пропозиції на ринку автозапчастин України, виконано оцінку конкурентного середовища ринку автозапчастин, проаналізовано частки виробників на ринку, проаналізовано державне регулювання галузі. За результатами дослідження сформовано висновки, досліджено інвестиційну привабливість галузі та проаналізовано ризики виходу на досліджуваний ринок.
Ринок автозапчастин багатий на асортимент, як нових деталей, так і б/в деталей. Вживані автозапчастини, як і раніше, мають попит в Україні з кількох причин:
Тенденції останніх років – перегляд асортименту. Автомобілісти не стали рідше ремонтувати авто, але вважають за краще економити, все частіше віддаючи перевагу не оригінальним запчастинам, а їхнім аналогам.
Частка іноземних автомобілів серед українського автопарку становить понад 80%. Серед імпортних автомобілів, більшість купованих автомобілів це вже вживані, а саме 4/5 від усього імпорту. Серед автомобілів, що імпортуються, значну частину складають автомобілі іноземного походження, які не пройшли процедуру розмитнення (євробляхи). Основна їхня проблема в тому, що через неможливість поставити їх на облік. Що стосується впливу «євробів» на ринок автозапчастин, то через старий вік автомобілів попит на запчастини досить сильно зростає. Саме власники таких автомобілів є найбільшими замовниками деталей.
В Україні, за даними «Укравтопрому», за 2020 рік було вироблено 4952 автотранспортні засоби, що на 32% менше, ніж у 2019 році.
Так, обсяги виробництва легкових автомобілів знизилися на 66%, комерційних автомобілів на 33% і автобусів на 20%.
Зазначається, що сьогодні існуючі потужності українського автопрому завантажені менш ніж на 1,5%, і автовиробники неодноразово зверталися до влади із пропозиціями щодо заходів щодо збереження та реалізації виробничого потенціалу галузі.
1. Загальна характеристика ринку автозапчастин
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку у 2016-2020рр. (історія розвитку, специфіка, проблеми, фактори впливу на ринок)
1.2. Загальні показники ринку автозапчастин. Розрахунок ємності ринку (Виробництво, імпорт та експорт)
2. Державне регулювання продажів автозапчастин (вимоги до ліцензій, ввізне мито, податки)
3. Основні оператори ринку
3.1. Перелік та опис найбільших операторів ринку України (виробництво та імпортери)
3.2. Сегментація операторів
3.3. Долі ринку постачальників автозапчастин (без деталізації по товарним сегментам)
4. Експорт автозапчастин з України (Обсяги в грошовому вираженні, географія експорту, долі виробників)
5. Імпорт автозапчастин у 2016 – 2020 рр. (Обсяги у грошовому вираженні, структура, ціни, географія поставок по країнам, основні імпортери)
6. Висновки, рекомендації та прогнози
6.1. Висновки та пронози розвитку ринку
6.2. Потенціал розвитку ринку. Прогнозні показники ємності ринку автозапчастин у 2021-2024 рр.
6.3. Ризики виходу на ринок для іноземних компаній
1. ВВП України, млрд грн, 2016-2031 р., %
2. Структура імпорту автомобілів в Україні за віком у 2020 р., %
3. Структура виробництва автомобілів в Україні за призначенням у 2020 р., %
4. Структура автомобілів в Україні за віком у 2020 р., %
5. Структура ринку автозапчастин в Україні за походженням, %
6. Структура ринку автозапчастин по групам, в грошовому вираженні, %
7. Сегментація основних операторів ринку (імпортерів) автозапчастин України за обсягом реалізації товару у 2020 р.
8. Сегментація основних операторів ринку (імпортерів) автозапчастин України за обсягом реалізації товару у 2020 р.
9. Продаж запчастин в грошовому вираженні за основними регіонами у 2020 р.
10. Структура ринку постачальників автозапчастин, в грошовому вираженні, %
11. Динаміка експорту автозапчастин в грошовому вираженні у розрізі країн призначення та основних експортерів продукції в 2017 р., %
12. Динаміка експорту автозапчастин в грошовому вираженні у розрізі країн призначення та основних експортерів продукції в 2018 р., %
13. Динаміка експорту автозапчастин в грошовому вираженні у розрізі країн призначення та основних експортерів продукції в 2020 р., %
14. Структура експорту в грошовому вираженні за видами в 2020 р., %
15. Динаміка імпорту автозапчастин в грошовому вираженні у розрізі країн походження та основних імпортерів продукції в 2017 р., %
16. Динаміка імпорту автозапчастин в грошовому вираженні у розрізі країн походження та основних імпортерів продукції в 2018 р., %
17. Динаміка імпорту автозапчастин в грошовому вираженні у розрізі країн походження та основних імпортерів продукції в 2020 р., %
18. Структура імпорту в грошовому вираженні за видами в 2020 р., %
19. Прогнозні показники ємності ринку автозапчастин в Україні у 2021-2024 рр., млн. грн.
1. Загальна характеристика ринку автозапчастин
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку у 2016-2020рр. (історія розвитку, специфіка, проблеми, фактори впливу на ринок)
1.2. Загальні показники ринку автозапчастин. Розрахунок ємності ринку (Виробництво, імпорт та експорт)
2. Державне регулювання продажів автозапчастин (вимоги до ліцензій, ввізне мито, податки)
3. Основні оператори ринку
3.1. Перелік та опис найбільших операторів ринку України (виробництво та імпортери)
3.2. Сегментація операторів
3.3. Долі ринку постачальників автозапчастин (без деталізації по товарним сегментам)
4. Експорт автозапчастин з України (Обсяги в грошовому вираженні, географія експорту, долі виробників)
5. Імпорт автозапчастин у 2016 – 2020 рр. (Обсяги у грошовому вираженні, структура, ціни, географія поставок по країнам, основні імпортери)
6. Висновки, рекомендації та прогнози
6.1. Висновки та пронози розвитку ринку
6.2. Потенціал розвитку ринку. Прогнозні показники ємності ринку автозапчастин у 2021-2024 рр.
6.3. Ризики виходу на ринок для іноземних компаній