Бізнес-план мікро-пивоварні: поманив покупців незамутненим смаком і ароматом нефільтрованого напою
2186

Бізнес-план мікро-пивоварні: поманив покупців незамутненим смаком і ароматом нефільтрованого напою

Бізнес-план виробництва пива в Україні розроблений компанією Pro Capital Investment з урахуванням виявленої в процесі аналізу відповідного ринку інвестиційної привабливості цієї сфери бізнесу. Готовий бізнес-план мікро-пивоварні з усіма розрахунками можна придбати на сайті компанії.

Український ринок пива, хоч і досить розвинений, за рівнем споживання все ще відстає від аналогічних ринків багатьох європейських країн. Так, Чехія, що славиться своїми пивними традиціями випереджає нас більш ніж в два з половиною рази, а Польща, Німеччина, Австрія і Литва - майже в два рази.

Якщо ви плануєте вкладати ресурси в бізнес-ідею, прочитайте більш детально про те, що таке бізнес-план підприємства та навіщо він потрібен

Пивна галузь України болісно пережила кризу 2014-2015 років, що виразилося в падінні виробництва хмільного напою, яке тривало до 2017 року.

Серед основних факторів, що негативно вплинули на ринок пива в Україні:

  • зниження купівельної спроможності споживачів;
  • підвищення собівартості виробництва;
  • збільшення акцизного податку на алкогольну продукцію.

Аналіз ринку пива в Україні показує, що ситуація почала виправлятися з 2018 року. Великі виробники відреагували на зростання попиту збільшенням обсягів випуску. Разом з тим, на вітчизняному ринку стала яскраво проявилася тенденція популяризації нефільтрованого пива від регіональних міні- і мікро-броварень. Частка цього виду хмільного напою збільшилася з 4% в 2017 році до 7,5% в 2019-м.

Можливо, вам буде цікава бізнес-ідея відкриття стейк-хаусу

Виявивши таку перспективну і ще малозайняту нішу на ринку пива в Україні, компанія Pro Capital Investment підготувала бізнес-план мікро-пивоварні, яка зможе виробляти живе нефільтроване пиво за ексклюзивним баварським рецептом. Реалізовувати крафтовий напій планується у власному фірмовому магазині-барі разом з такою супутньою продукцією, як фаст-фуд, морепродукти, копчена риба та інші закуски.

Прочитайте про бізнес-план відкриття піцерії

Маркетингова стратегія становлення та розвитку підприємства, розроблена в рамках бізнес-плану виробництва пива в Україні, передбачає проведення регулярного моніторингу споживчої аудиторії та коригування асортименту відповідно до очікувань потенційних покупців.

Загальна сума необхідних інвестицій складає 1,7 млн ​​гривень. Обсяг випуску напою в початковий період складе 3 тис. літрів світлого, напівтемного і темного пива з подальшим нарощуванням виробництва вдвічі на четвертий рік реалізації проекту.

Розрахункова рентабельність продажів при суворому виконанні всіх положень бізнес-плану мікро-пивоварні складе 22,7%, що дозволить окупити початкові вкладення протягом 3,5 років (42,8 місяці) з урахуванням дисконту.

Також ознайомтеся з бізнес-ідеєю виробництва прохолодних напоїв

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

Дата розміщення: 18.03.2021
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами