Туристична галузь виявилася однією з найбільш постраждалих в Україні через введені в 2020 році карантинні обмеження. Її внесок у валовий внутрішній продукт країни оцінювався в 2019 році на рівні майже 6%. Тільки на іноземцях за минулий рік вдалося заробити близько 60 млрд гривень. Таким чином, кожен місяць простою відбирає в учасників ринку як мінімум п'ять мільярдів, але ж є ще суміжні бізнес-сфери, які забезпечують функціонування індустрії гостинності. У зв'язку з цим виникає питання - чи доцільно в ситуації, що склалася відпрацьовувати реалізацію бізнес-ідей, пов'язаних з туризмом. Коротка відповідь - так, доцільно, і на перших порах варто зосередитися на внутрішньому туризмі.
Прочитайте матеріал про бізнес-план міні-готелю для сімейного відпочинку
Існує розхожий мем про те, що в китайській мові слово «криза» складається з двох частин - «небезпека» і «можливість». Так це чи ні - нехай розбираються філологи, у випадку ж з туристичним бізнесом нинішня криза дійсно руйнівна, але в той же час і несе з собою можливості для внутрішнього туризму. На даний момент ми бачимо своєрідне перезавантаження галузі - її повністю вимкнули і збираються знову включити. Але суть можливостей полягає в тому, що включатися вона буде поетапно, в міру ослаблення обмежень. Швидше за все, спочатку відновиться трафік усередині країни, а вже потім відкриються зовнішні кордони. Цей період найбільш сприятливий для того, щоб зацікавити ширші верстви українців внутрішнім туризмом, адже закордонні тури будуть недоступні.
На сайті доступний готовий бізнес-план міні-готелю економ-класу - ви можете замовити адаптацію цього проекту під масштаби, рік, локацію
Туристичний потенціал України величезний і до його вичерпання ще далеко. На першому місці по туристичним зборів все ще знаходиться Київ, але й кожен регіон країни має свої цікавинки і визначні пам'ятки.
Наприклад, родзинками Львівської області є екскурсії по старовинних замках, лікувальні тури в Трускавець і катання на лижах у Славському. Останнім часом активно почав розвиватися гастрономічний туризм, до якого підключилося ряд місцевих фермерських господарств. Можливо, львів'яни хочуть потіснити лідера в сфері гастротуризму - Закарпатську область, що славиться своєю оригінальною кухнею і проводить ряд популярних щорічних фестивалів для любителів незвично і смачно поїсти.
Можливо, вас зацікавить стаття з аналізом потенціалу системи онлайн-бронювання туристичних турів в Україні
Після вогкої зими і холодної весни українці захочуть погрітися на теплому пісочку біля берега моря. А оскільки Туреччина і Єгипет ще закриті, шанс залучити більше відпочиваючих з'являється у приморських областей - Одеської, Херсонської, Миколаївської, Запорізької.
Місця, потенційно цікаві туристам, є в будь-якому регіоні країни, а якщо десь немає вже сформованих пам'яток, то їх можна і потрібно створювати, відновлюючи пам'ятники архітектури, досліджуючи архіви, проводячи аналіз запитів потенційних мандрівників для створення привабливої для них атмосфери.
Якщо ви замислюєтеся над створенням бізнесу на туристичному ринку, рекомендуємо почитати про те, що таке бізнес-план підприємства та навіщо він потрібен
Складаючи бізнес-плани для внутрішнього туризму, слід пам'ятати про те, що, після відкриття кордонів, на цікаві туристичні об'єкти України потягнуться й цікаві іноземці, і це дозволить вивести створений бізнес на більш високу орбіту.
Якщо ви ще не визначилися, в якій бізнес вкласти кошти, пропонуємо почитати, наприклад, про бізнес-ідеї відкриття б'юті-бару