Потенціал системи онлайн-бронювання туристичних турів в Україні: купуємо віртуально-їдемо реально
4185

Потенціал системи онлайн-бронювання туристичних турів в Україні: купуємо віртуально-їдемо реально

Потенціал системи онлайн-бронювання туристичних турів в Україні проаналізований компанією Pro-Consulting з метою визначення структури цього напрямку бізнесу, динаміки і тенденцій його розвитку. Готовий аналіз потенціалу системи онлайн-бронювання туристичних турів в Україні доступний для придбання на сайті компанії.

Базовим фактором розвитку електронної комерції в цілому і онлайн-бронювання туристичних турів зокрема є збільшення охоплення населення України доступом в мережу інтернет. З 2010 по 2016 рік цей показник виріс більш ніж в два рази і досяг 62%. У наступні роки відсоток охоплення продовжив підвищуватися, але вже не такими бурхливими темпами. Аналіз потенціалу системи онлайн-бронювання туристичних турів в Україні показує залежність інтернет-охоплення від величини населеного пункту - чим більше жителів в місті, тим більший їх відсоток підключений до мережі і має можливість користуватися онлайн-сервісами.

Разом зі збільшенням кількості користувачів інтернет-послуг, зростає і ринок онлайн-бронювання подорожей. Цей сервіс приваблює клієнтів можливістю не поспішаючи вибрати відповідний тур з усіма нюансами трансферів і розміщення, ознайомитися з відгуками інших покупців, піти від нав'язливих пропозицій з боку менеджерів турфірми. В Україні, поряд з класичними туроператорами і турагентствами, вже з'явилися електронні посередники, які не мають публічного офісу і повністю зосередилися на онлайн-продажі туристичних послуг. З оптимізмом дивитися в майбутнє їм дозволяє динаміка зростання кількості мандрівників серед українців. Так, в 2018 році наших громадян, які виїжджали на відпочинок за кордон, було на 35,4% більше, ніж в 2017-му; найбільш популярні напрямки - курорти Туреччини і Єгипту.

Читати про ринок готелів Одеської області

Разом з тим, результати аналізу потенціалу системи онлайн-бронювання туристичних турів в Україні свідчать про наявність деяких негативних чинників в цій сфері, серед яких:

  • звички споживачів - клієнти, вибравши тур онлайн все ж телефонують менеджерам, щоб обговорити і підтвердити деталі пропозиції;
  • недовіру до надійності онлайн-оплати - багато віддає перевагу заплатити в офісі, а не перераховувати великі суми грошей за допомогою мережі;
  • проблеми зі зручністю сайтів туристичних компаній - відсутність розвиненої пошукової системи, можливості порівнювати пропозиції різних туроператорів, оплатити покупку карткою.

За підсумками маркетингового дослідження можна зробити висновок про те, що потенціал системи онлайн-бронювання туристичних турів в Україні високий і все ще не використовується повною мірою. Його реалізація буде відбуватися як шляхом розширення онлайн-можливостей учасників туристичного ринку, так і появи сторонніх сервісів вибору і порівняння туристичних пропозицій, таких, наприклад, як сервіс rozetka.travel, який запустився в 2019 році.

Також на нашому сайті можна почитати про результати аналізу ринку громадського харчування (HoReCa, кейтеринг, а також харчування на АЗС)

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами