Дослідження досвіду користування платформою «Прозорро.Продажі». 2025 рік

Дослідження досвіду користування платформою «Прозорро.Продажі». 2025 рік
Загальна характеристика
Дата підготовки: Квітень 2025 року
Кількість сторінок: 24, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 13
Таблиць: 17
Спосіб оплати: передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку електронних аукціонів із фокусом на користувацький досвід взаємодії з платформою «Прозорро.Продажі». Метою дослідження було вивчення ефективності функціоналу платформи з точки зору зручності, зрозумілості інтерфейсу, доступності електронного документообігу та якості користувацького шляху під час участі в торгах.
Опитування виявило, що переважна більшість користувачів не зазнає суттєвих труднощів у процесі завантаження або підготовки документів, однак близько п’ятої частини респондентів стикалися з окремими бар’єрами - технічними або юридичного характеру. Відсутність чітких інструкцій, складність підготовки специфічних документів, зокрема підтвердження права власності або джерел походження коштів, а також помилки в електронному підписанні стали основними точками незадоволеності.
Значна частина респондентів (понад третину) повідомили про випадки відхилення заявок через помилки в документах, більшість із яких виникали внаслідок «людського фактору». Це свідчить про необхідність удосконалення інтерфейсу платформи з метою запобігання помилкам при внесенні та перевірці даних.
Результати дослідження також виявили зацікавленість користувачів у запровадженні автоматизованих функцій. Зокрема, понад 70% опитаних позитивно оцінили концепт мобільного застосунку для автоматичної подачі заявки із завантаженням усіх необхідних документів. Найбільшу підтримку здобули функції редагування, автоматичного заповнення і перевірки документів. Разом із цим більшість користувачів не готові сплачувати абонплату за такі послуги, що підкреслює потребу в обґрунтованому підході до монетизації сервісу.
У підсумку, дослідження засвідчило високий потенціал для покращення UX/UI платформи шляхом автоматизації рутинних дій, усунення бар’єрів на етапі підготовки документів, а також через підвищення інформованості користувачів. Оптимізація електронного інтерфейсу і впровадження мобільного рішення дозволять зменшити кількість помилок, підвищити залученість учасників торгів та сприяти подальшій цифровізації ринку земельних аукціонів.

Детальний зміст:

1. Досвід користування «Прозорро.Продажі»
2.Результати опитування
3.Робота з документами: оцінка бюрократичних бар’єрів
-Складність у підготовці або завантаженні документів
-Випадки відхилення заявок через помилки в документах
4. Оплата та фінансові питання
-Труднощі з оплатою реєстраційних та гарантійних внесків
-Зручність методів оплати
5. Автоматизація та мобільний застосунок
-Зручність автоматизованих функцій (формування документів, перевірка, редагування)
-Бажані функції та автоматизація інших процесів
-Готовність до оплати за автоматизовані послуги
6. Висновки та рекомендації
-Основні висновки
-Рекомендації щодо покращення (доцільність розвитку автоматизації застосунку)

Перелік таблиць:

1. Повний перелік проблем і бар’єрів у взаємодії з «Прозорро.Продажі», квітень 2025 р., N=12
2. Відранжований список помилок у взаємодії з «Прозорро.Продажі», квітень 2025 р., N=10
3. Профіль користувачів ДІЇ та КЕП на платформі «Прозорро.Продажі», квітень 2025 р., N=56, кількість, %
4. Профіль користувачів ДІЇ та КЕП у «Прозорро.Продажі» серед ФОП, квітень 2025 р., N=6, кількість, %
5. Профіль користувачів ДІЇ та КЕП у «Прозорро.Продажі», що мали досвід помилок, квітень 2025 р., N=20, кількість, %
6. Профіль користувачів ДІЇ та КЕП у «Прозорро.Продажі» серед ФОП, що мали досвід помилок, квітень 2025 р., N=2, кількість, %
7. Профіль користувачів «Прозорро.Продажі», що мали труднощі з оплатою, квітень 2025 р., N=9, кількість, %
8. Профіль користувачів «Прозорро.Продажі», що мали труднощі з оплатою, а також з підготовкою та завантаженням документів, квітень 2025 р., N=5
9. Перелік проблем при оплаті реєстраційних або гарантійних внесків у «Прозорро.Продажі», квітень 2025 р., N=9
10. Профіль респондентів, яким цікава автоматизація платформи «Прозорро.Продажі», квітень 2025 р., N=25
11. Профіль респондентів, яким цікава автоматизація платформи «Прозорро.Продажі», за статтю, досвідом користування та типом підпису, квітень 2025 р., N=25
12. Профіль користувачів ДІЇ та КЕП у «Прозорро.Продажі» серед ФОП, яким цікава автоматизація подачі заявки, квітень 2025 р., N=2, кількість, %
13. Перелік найбільш привабливих функцій мобільного додатку «Прозорро.Продажі» для зацікавлених користувачів, квітень 2025 р., N=25, кількість, %
14. Пропозиції щодо покращення функціоналу платформи «Прозорро.Продажі», квітень 2025 р., N=20
15. Профіль користувачів «Прозорро.Продажі», які озвучили побажання щодо автоматизації функцій платформи, квітень 2025 р., N=20
16. Розподіл користувачів «Прозорро.Продажі», що озвучили побажання щодо автоматизації, за типом підпису, квітень 2025 р., N=20, кількість, %
17. Список рекомендацій щодо покращення сервісу «Прозорро.Продажі»

Перелік графіків і діаграм:

1. Розподіл учасників опитування за тривалістю досвіду користування платформою «Прозорро.Продажі» у роках, квітень 2025 р., N=56, %
2. Розподіл учасників дослідження досвіду користування платформою «Прозорро.Продажі» за статтю, квітень 2025 р., N=56, %
3. Наявність перешкод у користуванні платформою «Прозорро.Продажі», квітень 2025 р., N=56, кількість
4. Схема моделі обробки інформації у людино-комп’ютерній взаємодії
5. Відхилення заявки у «Прозорро.Продажі» через наявність помилки у документі, квітень 2025 р., N=56, %
6. Розподіл респондентів за відповідальністю у помилках на платформі «Прозорро.Продажі», квітень 2025 р., N=20, кількість
7. Розподіл респондентів за типом підпису на платформі «Прозорро.Продажі», квітень 2025 р., N=56, кількість
8. Наявність труднощів з оплатою гарантійних або реєстраційних внесків на платформі «Прозорро.Продажі», квітень 2025 р., N=56, %
9. Найбільш зручні методи оплати для користувачів платформи «Прозорро.Продажі», квітень 2025 р., N=56, %*
10. Оцінка користувачами платформи «Прозорро.Продажі» ідеї автоматичної подачі заявки із завантаженням усіх необхідних документів за шкалою від 1 до 6, де 1 – «повністю нецікаво», 2 – «нецікаво», 3 – «скоріше нецікаво», 4 – «скоріше цікаво», 5 – «цікаво» і 6 – «дуже цікаво», квітень, 2025 р., N=50, кількість осіб
11. Оцінка зручності автоматичної генерації документів мобільним застосунком користувачами платформи «Прозорро.Продажі», квітень 2025 р., N=56, %
12. Перелік бажаних функцій у мобільному застосунку для користувачів платформи «Прозорро.Продажі», квітень 2025 р., N=52, кількість*
13. Готовність сплачувати абонплату за додаток у розмірі 500 гривень на місяць користувачами платформи «Прозорро.Продажі», квітень 2025 р., N=56, кількість

Зв'язатися з нами