in stock

Паспорт ринку косметики України. 2014 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Квітень 2014 року
Графіків і діаграм: 19
Таблиць: 7
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
5300 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Ринок косметики України за 2010–2013 рр. проаналізований експертами компанії Pro-Consulting на основі дослідження тенденцій розвитку його ключових сегментів, що охоплюють такі засоби: для догляду за шкірою, за волоссям, а також для гоління, ванн тощо. На підставі результатів аналізу сформований паспорт ринку. Показано, що найбільш ємним є другий сегмент, що становить за період 45,5–49,0% обсягу ринку. Поступово нарощує частку третій сегмент (від 38,3% до 42,4%). Упродовж аналізованого періоду для всіх трьох сегментів був негативним 2011 р., коли скорочення склало 1,6–7,1%. При цьому виробництво у другому і третьому сегментах також падало, проте за першим показало майже 10% зростання. У натуральних показниках засоби для гоління, ванн, дезодоранти та ін. становили більше 60% у вітчизняному виробництві та порядку 66,5% в експорті; що ж стосується грошової форми вираження, то тут частки сегментів більш збалансовані. Так, у 2013 р. співвідношення часток сегментів складали, відповідно, 6,7:26,8:66,5 і 22,1:33,7:44,2. Це підтверджує висновок про те, що найдорожчою є продукція першого сегмента – переважно крему. Водночас поступове зростання цін показує продукція всіх сегментів. Представлені ціни на продукцію, що надходить на зовнішні ринки для країн-експортерів, ранжованих за вартістю українських поставок. За аналізованими сегментам першими у таких рейтингах є Вірменія, Литва і Туреччина відповідно. Однак більша частина продукції, причому як у натуральному, так і в грошовому вираженні, направляється до Росії. При цьому туди надходять відносно дешеві крему (всього 26,6% грошового потоку порівняно з 45,4% натуральних показників експорту), а засоби для гоління, ванн та ін. мають вартість, близьку до середньоекспортної (відповідно 53,7% проти 50, 6%). Аналогічна інформація наведена і щодо імпорту, при цьому Росія також є лідером з постачання розглянутої косметики в Україну. Аналіз співвідношення експортних та імпортних потоків свідчить, що в цілому продукції імпортується в 2,85 раза більше, ніж йде з України за кордон. Водночас обсяги грошових потоків відрізняються майже в 3,5 раза. Виконано структурування ринку, висвітлено основних гравців.
Прогнозні показники демонструють очікуваний розвиток ринку. До 2016 р. місткість ринку в цілому оцінюється на рівні, що перевищує показник 2013 р. на 18,1%.

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами