in stock

Аналіз ринку заморожених напівфабрикатів України. 2018 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Травень 2018 року
Кількість сторінок: 11, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 7
Таблиць: 4
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: російська
3250 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

З метою економії часу на приготування їжі, український споживач віддає перевагу замороженим напівфабрикатам, таким як: пельмені, вареники, котлети та ін. Пельмені - основний вид заморожених напівфабрикатів, їх реалізує практично кожна компанія, яка займається виробництвом готової продукції.

Конкуренція на цьому ринку досить висока, тому виробники змушені розширювати асортимент, придумуючи нові начинки і ексклюзивні позиції. Обсяги реалізації заморожених напівфабрикатів вагових з кожним роком зменшуються, так як складно визначити якість даної продукції, а форма готових виробів практично не відрізняється серед конкурентів. Останнім часом все більше набирає популярність заморожені млинці і котлети, а також курячі напівфабрикати.

До основних операторів українського ринку заморожених напівфабрикатів відносяться: «Геркулес», «Левада», «Три ведмеді», «Vici», «Дригало».

Незважаючи на втрату територій на сході України і АР Крим, виробництво заморожених напівфабрикатів в 2015 р. зросло на 51% в порівнянні з 2014 р. Після незначного зниження виробництва в 2016 р., приріст виробництва заморожених напівфабрикатів в минулому році відновився.

 

Динаміка виробництва заморожених напівфабрикатів в Україні в натуральному вираженні в 2014-2017 рр., тон

Джерело: за даними Державної служби статистики України, оцінка Pro-Consulting

 

Показники експорту та імпорту заморожених напівфабрикатів практично не впливають на ємність ринку. Практично всі заморожені напівфабрикати на ринку України вітчизняного виробництва. Експорт заморожених напівфабрикатів в минулому році збільшився практично в 2 рази в порівнянні з 2014 р. Також в 2017 р., як і 3 роками раніше, більше 80% заморожених напівфабрикатів експортувалося в Молдову. Імпорт заморожених напівфабрикатів різко знизився в 2015 р. - більш ніж в 18 разів. В першу чергу це пов'язано з тим, що в 2015 р. Україна перестала імпортувати цю продукцію з Росії. Однак, починаючи з 2016 р. імпорт заморожених напівфабрикатів почав рости і вже в 2017 р. розрив був менш ніж в 3 рази в порівнянні з 2014 р. 95% імпортних заморожених напівфабрикатів в минулому році експортувалося з Литви.

Половина українських споживачів, які набувають заморожені напівфабрикати, вибирають дану продукцію за рахунок зручності її приготування. Кожен третій споживач заморожених напівфабрикатів купує дану продукцію, з огляду на бренд, зокрема його пізнаваність. У структурі споживання заморожених напівфабрикатів переважають вареники і пельмені - на їх частку припадає близько 70% всіх заморожених напівфабрикатів. Українські споживачі вважають за краще заморожені напівфабрикати в основному ТМ «Три ведмеді», «Геркулес» і «Ятрань».

Ринок заморожених напівфабрикатів буде продовжувати рости, тому що у людей, зокрема у великих містах, стає все менше вільного часу, а купівельна спроможність поступово зростає.

Детальний зміст:

1. Ринок заморожених напівфабрикатів в Україні. Загальні тенденції розвитку
2. Динаміка виробництва і обсяг ринку заморожених напівфабрикатів в Україні
3. Зовнішня торгівля на ринку заморожених напівфабрикатів в Україні
4. Особливості споживання на ринку заморожених напівфабрикатів в Україні
5. Перспективні тенденції розвитку ринку заморожених напівфабрикатів в Україні

 

Перелік таблиць:

1.1. Асортиментний ряд основних виробників заморожених напівфабрикатів в Україні
2.1. Динаміка ємності ринку заморожених напівфабрикатів в Україні в 2014-2017 рр.
3.1. Динаміка експорту заморожених напівфабрикатів з України в грошовому вираженні в 2014-2017 рр., тис. дол.
3.2. Динаміка імпорту заморожених напівфабрикатів в Україні в грошовому вираженні в 2014-2017 рр., тис. дол.

Перелік графіків і діаграм:

2.1. Динаміка виробництва заморожених напівфабрикатів в Україні в натуральному вираженні в 2014-2017 рр., тон
2.2. Динаміка ємності ринку заморожених напівфабрикатів в Україні в натуральному вираженні в 2014-2017 рр., тон
3.1. Динаміка експорту заморожених напівфабрикатів з України в 2014-2017 рр. в натуральному вираженні, тон
3.2. Динаміка експорту з України заморожених напівфабрикатів в розрізі країн в натуральному вираженні в 2014 та 2017 років рр.,%
3.3. Динаміка імпорту заморожених напівфабрикатів в Україні в 2014-2017 рр. в натуральному вираженні, тон
3.4. Динаміка імпорту в Україну заморожених напівфабрикатів в розрізі країн в натуральному вираженні в 2014 та 2017 років рр.,%
4.1. Рейтинг заморожених напівфабрикатів серед споживачів в Україні за 2017 р.

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами