Анотація до аналізу ринку:
Досліджуваний сегмент ринку заморожених напівфабрикатів включає вироби з тіста з начинкою (пельмені, равіолі, хінкалі і вареники), заморожену піцу і тісто. Тільки в кінці 2000-х років український ринок заморожених продуктів почав по-справжньому розвиватися, а товарний асортимент вийшов за межі пельменів і вареників. Проте, саме вони займають ключову частину ринку.
Як і в більшості інших галузей економіки, тут спостерігалося зниження всіх основних показників, викликаної в першу чергу закриттям великих підприємств на сході країни.
Це дослідження містить аналіз роботи операторів ринку, як виробників, так і імпортерів напівфабрикатів в Україні. Була побудована матриця ринку, проаналізовано споживання і виробництво у всіх сегментах, а також канали збуту і перспективи даного ринкового спрямування.
Детальний зміст:
1. Загальна характеристика ринку заморожених напівфабрикатів України
1.1 Аналіз тенденцій розвитку ринку за 2013 - 1 пів. 2015 рр.
1.2 Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку за 2013 - 1 пів. 2015 рр.
2. Динаміка виробництва та реалізації продукції у 2013 - 1 пів. 2015 рр.
2.1 Динаміка виробництва продукції у 2013 - 1 пів. 2015 рр., у натуральному вираженні
2.2 Динаміка виробництва продукції у 2013 - 2014 рр., у грошовому вираженні
3. Основні оператори ринку
3.1 Основні оператори ринку та їх опис
3.2 Частки основних виробників у цілому по ринку
3.3 Частки основних виробників у розрізі сегментів
3.4 Ступень конкуренції та ризики
4. Споживання продукції на ринку
4.1 Вподобання споживачів відносно продукції, портрет споживача
5. Канали збуту продукції
6. Висновки і рекомендації. Прогнозні показники розвитку ринку на 2015-2018 рр.
Перелік таблиць:
1. Загальні показники ринку ЗНФ в Україні у 2013 - 1 пів. 2015 рр., натуральне вираження, тис. тонн
2. Динаміка обсягів виробництва основних операторів на ринку ЗНФ в Україні у 2013-2014 рр., у грошовому вираженні, млн. ₴
3. Сегментація основних виробників ЗНФ в Україні
4. Частки у виробництві основних операторів на ринку ЗНФ у 2013 - пів. 2015 рр., у натуральному вираженні
5. Факторний аналіз динаміки ринкової частки
6. Показники оцінки конкурентного середовища для побудови конкурентної мапи ринку
7. Конкурентна мапа ринку
8. Конкурентна матриця ринку ЗНФ України у 2013-2014 році
Перелік графіків і діаграм:
1. Сегментація ринку заморожених напівфабрикатів України за 2014 рік
2. Динаміка реального доходу та доходу з урахуванням інфляції попереднього року, ₴
3. Структура витрат населення України за підсумками 2014 року, %
4. Динаміка показників обсягу ринку ЗНФ в Україні, натуральне вираження, тис. тонн
5. Динаміка обсягу виробництва ЗНФ в Україні у 2013-1 пів.2015 рр., натуральне вираження, тис. тонн
6. Долі у виробництві основних операторів на ринку ЗНФ у 2014 році, натуральне вираження
7. Долі виробників пельменів у 2014 році, у натуральному вираженні
8. Долі виробників замороженого тіста у 2014 році, у натуральному вираженні
9. Долі виробників замороженої піцци у 2014 році, у натуральному вираженні
10. Частота споживання ЗНФ українцями
11. Вподобання українських споживачів пельменів та вареників у розрізі торгових марок за підсумками 2014 року, баллів
12. Вподобання українських споживачів замороженої піцци у розрізі торгових марок за підсумками 2014 року, баллів
13. Вподобання українських споживачів замороженого тіста у розрізі торгових марок за підсумками 2014 року, баллів
14. Структура каналів збуту ЗНФ в Україні
15. Оптимістичний прогноз розвитку ринку ЗНФ в Україні на 2015 - 2018 рр., у натуральному вираженні
16. Песимістичний прогноз розвитку ринку ЗНФ в Україні на 2015 - 2018 рр., у натуральному вираженні
17. Реалістичний прогноз розвитку ринку ЗНФ в Україні на 2015 - 2018 рр., у натуральному вираженні