in stock

Аналіз ринку спирту Польщі. 2014 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Травень 2014 року
Графіків і діаграм: 23
Таблиць: 12
Спосіб оплати: готівковий / безготівковий розрахунок, в тому числі банківською картою, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
7500 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Експертами компанії Pro-Consulting розроблений огляд ринку спирту Польщі, в якому коротко викладена ситуація на ринку, зазначені його особливості, виявлені та висвітлені основні фактори, що впливають на розвиток напряму. Вказано, що розподіл спиртів на види відбувається за такими ознаками: тип використовуваної сировини і ступінь очищення. Викладено основні вимоги, яким повинен задовольняти харчовий спирт. У рамках характеристик ключових гравців подано основні види їх діяльності, асортимент продукції, контактні дані. Показано, що четвірка провідних операторів утримує менше третини ринку (32,8%), а значить він є неконцентрованим. Зазначено також невисокий рівень конкуренції і можливість виходу на ринок нових операторів. Висвітлено показники зовнішньоекономічної діяльності. Зроблений у Польщі спирт у 2010-2011 рр. йшов переважно на зовнішні ринки (21,5–24,3% внутрішнього споживання), далі стався потрійний стрибок останнього показника, проте вже в 2013 р. частка продукції, що надходить до внутрішніх споживачів, скоротилася до 53,8%. Показано, що співвідношення цін на експортну та імпортну продукцію не є стійким. Так, при більш високій у цілому вартості 1 л спирту, який надходить ззовні, в 2012 р. імпортний спирт був на 4,8% дешевше за той, що надходить за кордон. Результати аналізу ціноутворення свідчать, що в собівартості продукції більше половини (55%) складають витрати на сировину, тому вартість виробленого спирту детермінується цінами на відповідну продукцію рослинництва. При аналізі споживання перераховані галузі, в яких відбувається переважне споживання спиртів. Це харчова промисловість (70% у 2013 р.), насамперед алкогольна, а також фармацевтична, косметична, хімічна та ін. Зазначено, що попит на харчовий спирт у Польщі стабільно високий: країна займає 4-у позицію в світі за обсягами виробництва горілки (її випереджають лише США, Росія та Україна). Вказані способи фасування спирту і найбільш поширені типи транспортування (приблизно дві третини продукції транспортується в автомобільних і залізничних цистернах). До 2017 р. фахівці прогнозують стійке зростання ринку, до 2013 р. в цілому приріст складе близько 12%. Наведені результати SWOT-аналізу польського спиртового ринку, а також оцінені найбільш суттєві ризики (комерційний, фінансовий, господарсько- правовий і політичний) для нового оператора, який планує свою діяльність на цьому ринку.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку
1.1. Опис ринку (історія розвитку, специфіка, проблеми, фактори впливу на ринок)
1.2. Аналіз тенденцій розвитку ринку в 2010–2014 рр.
1.3. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку в 2010–2013 рр.
2. Державне регулювання ринку спиртів Польщі (основні особливості)
3. Динаміка виробництва та реалізації продукції в 2010–2013 рр.
3.1. Динаміка виробництва продукції в натуральному вираженні в 2010–2013 рр.
3.2. Динаміка виробництва продукції в грошовому вираженні в 2010–2013 рр.
4. Основні оператори ринку спирту
4.1. Основні оператори ринку та їх опис
4.2. Сегментація та структурування основних операторів ринку (за сегментами, групами, спеціалізацією та в регіональному розрізі)
4.3. Частки ринку основних операторів
4.4. Ступінь конкуренції та ризики
5. Зовнішня торгівля на ринку спирту
5.1. Експорт продукції в 2010–2013 рр. (обсяги, структура, ціни, географія поставок за країнами)
5.2. Імпорт продукції в 2010–2013 рр. (обсяги, структура, ціни, географія поставок за країнами)
6. Ціна і ціноутворення на ринку
6.1. Динаміка цін на продукцію в 2010–2013 рр.
6.2. Опис факторів, які впливають на формування ціни, структура
7. Споживання продукції на ринку (фармацевтичні компанії, виноробні підприємства, лікеро-горілчані компанії)
7.1. Переваги споживачів щодо продукції, портрет споживача
7.2. Сегментація та структурування споживання
7.3. Фасування партій і поставок на ринок Польщі (цистерни, каністри, пробірки)
8. Асортимент продукції, представленої на ринку
9. Висновки та рекомендації. Прогнозні показники розвитку ринку в 2014–2017 рр.
10. Інвестиційна привабливість галузі
10.1. SWOT-аналіз ринкового середовища
10.2. Ризики і бар’єри виходу на ринок

Перелік таблиць:

1. Споживання алкоголю в середньому на одну особу населення (у перерахунку на чистий спирт), л
2. Ємність показників ринку спирту в Польщі в 2010–2013 рр., млн л
3. Ємність показників ринку спирту в Польщі в 2010–2013 рр., млн у. о.
4. Ключові характеристики спирту
5. Сегментація операторів ринку спирту Польщі в розрізі спеціалізації
6. Географічна сегментація операторів ринку спирту Польщі
7. Аналіз цінових позицій на спирт у Польщі в розрізі видів, у. о. / л
8. Показники розвитку ринків сировинних с / г продуктів для виробництва спирту в 2010–2013 рр.
9. Споживачі спирту в Польщі за лікеро-горілчаним напрямом
10. Споживачі спирту в Польщі за виноробним напрямом
11. Споживачі спирту в Польщі за фармацевтичним напрямом
12. SWOT-аналіз ринку спирту Польщі
 

Перелік графіків і діаграм:

1. Ключові фактори впливу на ринок спирту в Польщі
2. Динаміка основних показників розвитку ринку спирту в Польщі в 2010–2013 рр., млн л
3. Динаміка виробництва спирту в Польщі в 2010–2013 рр., млн л.
4. Динаміка виробництва спирту в Польщі в 2010–2013 рр., млн у. о.
5. Частки операторів ринку спирту в Польщі в 2013 р. у натуральному вираженні, %
6. Обсяг експорту спирту з Польщі в 2010–2013 рр., млн л.
7. Обсяг експорту спирту з Польщі в 2010–2013 рр., млн у. о.
8. Експортні ціни на спирт у 2010–2013 рр.
9. Географія експортних поставок спирту з Польщі в 2010–2013 рр. у натуральних показниках, %
10. Географія експортних поставок спирту з Польщі в 2010–2013 рр. у грошових показниках,  %
11. Обсяг імпорту спирту до Польщі в 2010–2013 рр., млн л.
12. Обсяг імпорту спирту до Польщі в 2010–2013 рр., млн у. о.
13. Імпортні ціни на спирт у 2010–2013 рр.
14. Географія імпортних поставок спирту до Польщі в 2010–2013 рр. у натуральних показниках, %
15. Географія імпортних поставок спирту до Польщі в 2010–2013 рр. у грошових показниках, %
16. Динаміка цін на спирт у Польщі в 2010–2013 рр., USD / л
17. Структура собівартості виробництва спирту в Польщі в 2013 р. у грошовому вираженні, %
18. Середні закупівельні ціни на сировинні с/г продукти для виробництва спирту в 2010–2013 рр., ц / PLN
19. Сегментація споживання спирту в Польщі у розрізі галузей застосування в натуральному вираженні, %
20. Структура споживання виробленого у Польщі спирту в розрізі внутрішнього і зовнішнього ринків збуту в натуральному вираженні, %
21. Структура транспортування спирту на ринок Польщі
22. Асортимент спирту на ринку Польщі залежно від видів сировини
23. Прогнозні показники розвитку ринку спирту Польщі в 2014–2017 роки, млн л

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами