Дата підготовки: | Грудень 2016 року |
Кількість сторінок: | 29, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 28 |
Таблиць: | 6 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | русский |
Рівень культури споживання натуральної кави в Україні зростає. Однак, більше половини попиту припадає на розчинну каву, а також кава, каву-мікси в стіках. У 2016 році спостерігалося зростання виробництва кави та кавових міксів в стіках. В даному сегменті присутній високий рівень конкуренції з боку відомих іноземних торгових марок. Лідируючі компанії з виробництва є також одними з найбільших експортерів цієї продукції протягом багатьох років. Більшість українських споживачів сегмента кави/кавових-міксів в стіках прихильні до продукції іноземних брендів. У 2014-16 рр. обсяги ринку «кави в стіках» скорочувалися. Основною причиною є присутність «тіньового» сегменту.
1. Загальна характеристика ринку розчинної кави в Україні
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку розчинної кави в 2014-9 міс. 2016 (а також сегмента «кава в стіках»)
1.2. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку в 2014-9 міс. 2016
1.3. Сегментація і структурування ринку кави (мелена та розчинна, і виділення підсегменті «кава в стіках»)
2. Основні оператори ринку
2.1. Основні оператори ринку, їх короткий опис, асортимент
2.2. Сегментація і структурування основних операторів ринку (за сегментами, спеціалізації, регіонально)
3. Аналіз digital активностей і просування ключових гравців ринку, з урахуванням поточних маркетингових активностей
4. Динаміка виробництва (фасування) розчинної кави в 2014-9 міс. 2016 рр.
4.1. Динаміка виробництва розчинної кави в натуральному вираженні в 2014-9 міс. 2016 рр.
4.2. Динаміка виробництва розчинної кави в грошовому вираженні в 2014-9 міс. 2016 рр.
5. Зовнішня торгівля на ринку «кава в стіках»
5.1. Експорт продукції в 2014-9 міс. 2016 рр. (обсяги, географія поставок по країнах, основні експортери) - за наявністю поставок, наявністю транзиту
5.2. Імпорт в 2014-9 міс. 2016 рр. (обсяги, структура, ціни, географія поставок по країнах, структурування основних компаній-імпортерів «кава в стіках»)
6. Ціна та ціноутворення на ринку
6.1. Динаміка цін на продукцію в 2014-9 міс. 2016 рр.
6.2. Опис факторів, що впливають на формування ціни, структура
7. Споживання продукції на ринку «кава в стіках»
7.1. Переваги споживачів щодо продукції, портрет споживача (причини покупки «кава в стіках», конкуренція з розчинною кавою і т.д.)
8. Брендинг і реклама (вплив бренду на просування розчинної кави і «кава в стіках» на ринку)
9. Канали збуту продукції на ринку (особливо робота з мережевим роздробом і немережевими магазинами; просування в інтернеті)
10. Висновки і рекомендації щодо виходу компанії на ринок «кава в стіках» України. Прогнозні показники розвитку досліджуваного підсегменті в 2016-2018 роках (вплив на сегмент з боку розчинної кави)
11. Інвестиційна привабливість підсегменті «кава в стіках»
11.1. SWOT - аналіз досліджуваного підсегменті
11.2. Ризики і бар'єри при виході на ринок (оцінка конкуренції з боку відомих брендів розчинної кави і т.д.)
1. Ємність ринку «кава в стіках» в Україні в 2014-9 міс. 2016 рр., в натуральному вираженні, тис. тонн
2. Основні оператори ринку «кави в стіках»
3. Асортимент продукції, представлений на ринку «кави в стіках»
4. Сегментація основних операторів ринку кави та кавових напоїв в стіках в Україні
5. Загальний SWOT-аналіз ринку
6. Основні вхідні бар'єри на ринку
1. Динаміка ємності ринку «кави в стіках» в Україні в 2014- 9 міс. 2016 рр., в натуральному вираженні, тис. тонн
2. Сегментація ринку кави та кавових напоїв України за 9 міс. 2016 р. натуральне вираження,%
3. Географічний розподіл виробництва кави та кави-міксів в стіках основними операторами ринку за 9 міс. 2016 р, натуральне вираження,%
4. Структура торгових марок «кави в стіках» за кількістю запитів в інтернеті за 2016 рік,%
5. Динаміка виробництва розчинної кави в 2014-9 міс. 2016 рр., натуральне вираження, тис. тонн
6. Динаміка виробництва розчинної кави в Україні в 2014-9 міс. 2016 рр., грошовий вираз,%
7. Динаміка експорту продукції на ринку «кави в стіках» в 2014-9 міс. 2016 рр., млн. шт.
8. Динаміка експорту продукції на ринку «кави в стіках» в 2014-9 міс. 2016 рр., тис.
9. Структура експорту продукції на ринку «кави в стіках» в 2014-9 міс. 2016 рр., илн. шт.,%
10. Структура експорту продукції на ринку «кави в стіках» за 9 міс. 2015 р. в розрізі країн,%
11. Структура експорту продукції на ринку «кави в стіках» за 9 міс. 2016 року в розрізі країн,%
12. Основні експортери кави та кавових напоїв в стіках за 9 міс. 2015 року, натуральне вираження,%
13. Основні експортери кави та кавових напоїв в стіках за 9 міс. 2016 р натуральне вираження,%.
14. Динаміка імпорту продукції на ринку «кави в стіках» в 2014-9 міс. 2016 рр., млн. шт.
15. Динаміка імпорту продукції на ринку «кави в стіках» в 2014-9 міс. 2016 рр., тис. тонн
16. Структура імпорту продукції на ринку «кави в стіках» в 2014-9 міс. 2016 рр., млн. шт.,%
17. Структура імпорту продукції на ринку «кави в стіках» за 9 міс. 2015 р розрізі країн,%
18. Структура імпорту продукції на ринку «кави в стіках» за 9 міс. 2016 року в розрізі країн,%
19. Основні імпортери кави та кавових напоїв в стіках за 9 міс. 2015 року, натуральне вираження,%
20. Основні імпортери кави та кавових напоїв в стіках за 9 міс. 2016 р. натуральне вираження,%
21. Динаміка середніх імпортних цін на каву і кавові напої в стіках в Україні в 2014-9 міс. 2016 рр., грн/кг
22. Динаміка середніх цін на каву в стіках в 2014-9 міс. 2016 рр., грн/шт.
23. Динаміка середніх цін на кавові напої в стіках в 2014-9 міс. 2016 рр., грн/шт.
24. Структура ціни на продукцію на ринку «кави в стіках» за 2016 рік,%
25. Споживчі переваги на ринку «кави в стіках» в 2016 році в розрізі ТМ,%
26. Канали збуту кави на ринку України за 2016 рік, %
27. Песимістичний прогноз ємності ринку «кави в стіках» в Україні в 2016-2018 рр., натуральне вираження, тис. тонн
28. Оптимістичний прогноз ємності ринку «кави в стіках» в Україні в 2016-2018 рр., натуральне вираження, тис. тонн