Дата підготовки: | Квітень 2024 року |
Кількість сторінок: | 53, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 1 |
Таблиць: | 38 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанією Pro-Consulting було проведено дослідження позицій квасу на ринку.
Дослідження позицій квасу на ринку було проведено шляхами фокус-груп у Києві та Львові, а також телефонних опитувань у Києві, Дніпрі та Львові.
За результатами фокус груп було отримано:
Портрет покупця та споживача;
Структурування та сегментацію споживання;
Впізнаваність брендів на ринку;
Практики і сценарії споживання квасу;
Критерії вибору квасу та драйвери купівлі;
Популярність тверджень про квас;
Оцінка різних видів квасу після дегустації;
За результатами телефонного опитування було отримано:
Частка споживачів квасу за регулярністю вживання;
Причини чому не купують або менше купують квас;
Портрет покупця та споживача квасу;
Структурування та сегментація споживання за демографією;
Впізнаваність брендів на ринку;
Ставлення до брендів;
Практики і сценарії споживання квасу;
Критерії вибору квасу та драйвери купівлі;
Популярність тверджень про квас.
1. Короткий опис методології дослідження
2. Структурування та сегментація споживання за демографією
3. Портрет покупця та споживача
4. Практики і сценарії споживання квасу
5. Частка споживачів квасу за регулярністю вживання
6. Критерії вибору квасу, драйвери купівлі
7. Причини чому не купують або менше купують квас
8. Структурування та сегментація споживання
9. Ставлення до брендів
10. Впізнаваність брендів на ринку
11. Популярність тверджень про квас
12. Оцінювання зразків продукції
1. Кількість споживачів квасу у розрізі статі, за результатами телефонного опитування, %
2. Ситуації, в яких частіше споживають квас, за результатами телефонного опитування, %
3. Регулярність споживання квасу, за результатами телефонного опитування, %
4. Критерії вибору квасу, за результатами телефонного опитування,%
5. Драйвери купівлі квасу, за результатами телефонного опитування, %
6. Альтернативний вибір напоїв замість квасу, за результатами телефонного опитування, %
7. Перелік причин для відмови від споживання квасу, за результатами телефонного опитування, %
8. Популярність квасу за кольором, за результатами телефонного опитування, %
9. Популярність тари для квасу, за результатами телефонного опитування, %
10. Популярність вибору квасу за розміром пляшки, за результатами телефонного опитування, %
11. Популярність вибору квасу за його брендом, за результатами телефонного опитування, %
12. Відсоток респондентів, які знають про види квасу , за результатами телефонного опитування, %
13. Відсоток респондентів, які високо оцінюють якості видів квасу, за результатами телефонного опитування, %
14. Популярність тверджень про квас у Києві, за результатами телефонного опитування, %
15. Популярність тверджень про квас у Львові, за результатами телефонного опитування, %
16. Популярність тверджень про квас у Дніпрі, за результатами телефонного опитування, %
17. Оцінка білого квасу за його ароматом, за результатами фокус-груп, %
18. Оцінка білого квасу за його ароматом у гендерному розрізі, за результатами фокус-груп, кількість респондентів
19. Оцінка темного квасу за його ароматом, за результатами фокус-груп, %
20. Оцінка темного квасу за його ароматом в гендерному розрізі, за результатами фокус-груп, кількість респондентів
21. Оцінка білого квасу за його смаком, за результатами фокус-груп, %
22. Оцінка білого квасу за його смаком в гендерному розрізі, за результатами фокус-груп, кількість респондентів
23. Оцінка темного квасу за його смаком, за результатами фокус-груп, %
24. Оцінка темного квасу за його смаком в гендерному розрізі, за результатами фокус-груп, кількість респондентів
25. Оцінка білого квасу в цілому, за результатами фокус-груп, %
26. Оцінка білого квасу в цілому в гендерному розрізі, за результатами фокус-груп, кількість респондентів
27. Оцінка темного квасу в цілому, за результатами фокус-груп, %
28. Оцінка темного квасу в цілому в гендерному розрізі, за результатами фокус-груп, кількість респондентів
29. Оцінка білого квасу за ароматом в гендерному розрізі, за результатами фокус-груп, кількість респондентів 1 – найкращий, 3 (4) – найгірший
30. Оцінка темного квасу за ароматом, за результатами фокус-груп, кількість респондентів 1 – найкращий, 6 - найгірший
31. Оцінка білого квасу за смаком в гендерному розрізі, за результатами фокус-груп, кількість респондентів 1 – найкращий, 3(4) – найгірший
32. Оцінка темного квасу за смаком, за результатами фокус-груп, кількість респондентів 1 – найкращий, 6 - найгірший
33. Оцінка білого квасу в цілому у гендерному розрізі, за результатами фокус-груп, кількість респондентів 1 – найкращий, 3(4) – найгірший
34. Оцінка темного квасу в цілому, за результатами фокус-груп, кількість респондентів 1 – найкращий, 6 - найгірший
35. Оцінка світлого квасу, за результатами фокус-груп, %
36. Коментарі фокус-групи стосовно світлого квасу гендерному розрізі, за результатами фокус-груп, кількість респондентів
37. Оцінка темного квасу, за результатами фокус-груп, %
38. Коментарі фокус-групи стосовно темного квасу гендерному розрізі, за результатами фокус-груп, кількість респондентів
1. Кількість споживачів квасу у розрізі віку та рівня доходу, за результатами телефонного опитування, %