Анотація до аналізу ринку:
Фахівцями компанії Pro-Consulting підготовлений аналіз ринку квасу України, що містить коротку характеристику ринку, дані по динаміці місткості ринку та її компонентів (імпорт квасу Україна практично не здійснює) за 2006–2011 рр. та іншу інформацію. Зазначено, що середньодушове споживання квасу в Україні (2,6 л на рік) менше рівня часів СРСР майже в 7 разів. 2011 р. характеризується скороченням усіх показників після стійкого зростання в попередній період. На ринку безалкогольних напоїв, сегментом якого є аналізований ринок, частка квасу становить 8,9–10,6% за період 2009–2011 рр. Указані провідні оператори ринку і подані частки лідируючих торгових марок (бренди «Квас Тарас» і «Ярило» утримують близько половини ринку українського квасу). Сезонність споживання є відмінною особливістю ринку квасу. Оцінена частота споживання продукту. Розглянуто види упаковки квасу, серед яких найбільш перспективною є ПЕТ-упаковка, а найбільш популярною – ємність 2 л. Зазначено перспективність розливу в кеги (переважно з нержавійки). На вибір споживача сильно впливає упаковка (зокрема, етикетка) квасу. У ході аналізу каналів збуту продукції підкреслюється скорочення колись домінуючих продажів бочкового квасу, основним каналом у теперішній час є збут через універсами, гастрономи та продовольчі магазини (42,5%), далі йдуть супермаркети Cash&Carry (27,1%). Поступово зростає збут через сегмент HoReCa. Спрогнозовано збільшення ємності аналізованого ринку в короткостроковій перспективі. Очікуваний високий приріст у 2012 р. зумовлений прогнозованим збільшенням кількості туристів у зв’язку з проведенням Євро - 2012.
Детальний зміст:
1. Обсяг українського ринку, тенденції його розвитку.
2. Місце квасу на ринку безалкогольних напоїв.
3. Основні гравці на ринку.
4. Споживачі та їх переваги.
5. Упаковка.
6. Канали збуту продукції.
7. Перспективи розвитку ринку.
Перелік графіків і діаграм:
1. Динаміка ємності ринку квасу в Україні в 2006–2011 рр. у натуральному вираженні, млн л
2. Динаміка виробництва квасу в Україні в 2006–2011 рр. у натуральному вираженні, млн л
3. Динаміка експорту квасу з України в 2006–2011 рр. у натуральному вираженні, млн л
4. Частка квасу на ринку БАН в Україні в 2009-2011 рр. у натуральному вираженні, %
5. Частки ринку основних брендів у 2010-2011 рр. у натуральному вираженні, %
6. Частота споживання квасу в 2011 р., %
7. Структура ринку квасу в розрізі упаковки в 2011 р., %
8. Структура реалізації квасу за каналами збуту в 2011 р., %
9. Прогноз виробництва квасу в Україні в 2012–2013 рр., млн л