Дата підготовки: | Травень 2009 року |
Кількість сторінок: | 24, Arial, 1 интервал, 10 шрифт |
Графіків і діаграм: | 18 |
Таблиць: | 1 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром |
Мова звіту: | російська, англійська |
Огляд ринку квасу України, підготовлений аналітиками компанії Pro-Consulting, містить загальну характеристику ринкового спрямування: опис, історію розвитку, сезонність, структуру ринку безалкогольних напоїв в Україні, порівняльний аналіз технологій виробництва квасу різними компаніями. Основними тенденціями розвитку українського ринку квасу є зростання і укрупнення позицій спеціалізованих компаній-виробників, відхід з ринку невеликих підприємств, зростання частки прихильників квасу і, як результат, збільшення обсягів його споживання, переорієнтація споживачів безалкогольних напоїв на натуральні продукти. Звіт включає показники виробництва, зовнішньоекономічної діяльності, споживання. Розглянуто основні гравці ринку квасу, розраховані їх частки ринку. Виявлено, що близько 80% внутрішнього ринку контролювали 5 лідерів: ТОВ «Акваріус систем менеджмент», ЗАТ «БАН», КЗБН «Росинка», ТОВ ТПК «Перша приватна броварня», Carlsberg Ukraine, ПБК «Радомишль». Зроблено висновки і рекомендації, а також розраховані прогнозні показники. Відзначено, що споживачі поступово починають позиціонувати квас як окремий вид натурального напою. У портфелях дистриб'юторів бутильований квас також вже став окремою категорією, під яку розробляється оригінальна збутова політика, в кадровому складі компаній з'являються окремі менеджери по квасу.
1. Порівняльна таблиця технології виробництва квасу різними компаніями