Аналіз ринку солодких безалкогольних напоїв України. 2010

Аналіз ринку солодких безалкогольних напоїв України. 2010
Загальна характеристика
Дата підготовки: Грудень 2010 року
Кількість сторінок:  61, Arial, 1 интервал, 10 шрифт
Графіків і діаграм: 16
Таблиць: 5
Спосіб оплати: передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
2700 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Огляд ринку БАН України, підготовлений аналітиками компанії Pro-Consulting, містить дані щодо обсягів виробництва, імпорту, експорту та ємності ринку за 1 півріччя 2009 і 2010 років в натуральних показниках. В огляді розкрита ринкова ситуація і тенденції. Відзначено, що в період кризи спостерігалася позитивна динаміка розвитку ринку солодких газованих напоїв, при цьому вартість продукції збільшувалася. Зазначено, що сировини та інгредієнтів для виробництва безалкогольних напоїв в Україні виробляється недостатньо, нестача компенсується за рахунок імпорту. Проведена сегментація ринку безалкогольних напоїв України з виділенням соків, солодкої води та квасу, мінеральної питної води. Розглянуто і нішеві продукти, такі як холодний чай і енергетичні продукти. Відзначено високий потенціал їх зростання і розвитку. Вказані ключові оператори ринку, проведена їх структуризація за регіональною ознакою, спеціалізації. Окрему увагу приділено найбільшим операторам ринку, виконано порівняльний аналіз їх часткою ринку в першому півріччі 2009 та 2010 років. При цьому зазначено, що в першій половині 2010 року ситуація на ринку безалкогольних напоїв України значно змінилася. Це пов'язано з відходом з ринку компанії ТОВ «СЕСА» (з фінансових причин), а також зміцненням позицій компанії Pepsi за рахунок покупки миколаївського виробника соків Sandora. Проаналізовано основні фактори споживання безалкогольних напоїв в Україні, а також виявлено ключові переваги. Виконано прогнозування показників ємності ринку України в натуральному вираженні до 2012 року включно, а також проаналізовано перспективність напрямку з урахуванням впливу різних тенденцій.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку
1.1 Опис ринку мінеральної води України, історія розвитку
1.2 Аналіз тенденцій розвитку ринку
1.3 Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку
1.4 Сегментація і структурування ринку
1.5 Сировинна база, сезонність
2. Державне регулювання галузі
3. Виробництво і динаміка реалізації
3.1 Обсяг виробництва і реалізації в кількісних показниках
3.2 Обсяг виробництва і реалізації в вартісних показниках
4. Основні оператори ринку
4.1 Перелік основних операторів ринку і їх опис
4.2 Структурування операторів (по сегментах, групах, спеціалізації, регіонально)
4.3 Долі ринку основних операторів ринку
5. Зовнішня торгівля
5.1 Експорт (обсяги, структура, ціни, географія поставок по країнах)
5.2 Імпорт (обсяги, структура, ціни, географія поставок по країнах)
6. Ціна і ціноутворення на ринку
6.1 Динаміка цін на продукцію
6.2 Опис факторів, які впливають на формування ціни, структура
6.3 Собівартість продукції, рентабельність
7. Споживання товару на ринку
7.1 Переваги споживачів щодо товару, портрет споживача
7.2 Структурування та сегментація
8. Висновки. Прогнозні показники
9. Інвестиційна привабливість галузі

Перелік таблиць:

1. Розрахунок ємності ринку безалкогольних напоїв в Україні в першій половині 2009-2010 років, млн. літрів
2. Структурування операторів за спеціалізацією
3. Структурування операторів регіонально
4. Ціни на провідні БАН в Україні, гривень/літр в 2010 році
5. Розбивка ринку БАН за ціновими діапазонами в залежності від вартості продукції

Перелік графіків і діаграм:

1. Сегментація і структурування ринку БАН в 1 половині 2009 року
2. Сегментація і структурування ринку БАН в 1 половині 2010 року
3. Обсяг виробництва і реалізації безалкогольних напоїв в Україні в 1 половині 2009-2010 років, млн. літрів
4. Обсяг виробництва і реалізації безалкогольних напоїв в Україні в 1 половині 2009-2010 років, млн. гривень
5. Долі ринку основних операторів ринку безалкогольних напоїв в Україні в 1 половині 2009 року
6. Долі ринку основних операторів ринку безалкогольних напоїв в Україні в 1 половині 2010 року
7. Структура експорту безалкогольних напоїв в Україні в 1 половині 2009 року
8. Структура експорту безалкогольних напоїв в Україні в 1 половині 2010 року
9. Структура імпорту безалкогольних напоїв в Україні в 1 половині 2009 року
10. Структура імпорту безалкогольних напоїв в Україні в 1 половині 2010 року
11. Динаміка цін на БАН в 2009-2010 роках
12. Структура основних витрат на виробництво БАН в Україні в 1 половині 2010 року, %
13. Фактори, які впливають на вибір ТМ безалкогольних напоїв серед споживачів в Україні в 1 половині 2009-2010 років
14. Уподобання основи безалкогольних напоїв серед споживачів в Україні в 1 половині 2009-2010 років
15. Сегментація споживання безалкогольних напоїв в Україні в залежності від виду упаковки, %
16. Прогнозні показники ринку БАН в Україні 2011-2012 рр., млн. літрів
Зв'язатися з нами