Дата підготовки: | Липень 2006 року |
Кількість сторінок: | 31, Arial, 1 інтервал, 10 шрифт |
Графіків і діаграм: | 14 |
Таблиць: | 6 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Аналітики компанії Pro-Consulting підготували аналіз ринку безалкогольних напоїв України. Представлена динаміка виробництва безалкогольних напоїв в Україні, за підсумками 2004 року загальногалузеві обсяги випуску склали 141,6 млн дал. Однією з тенденцій ринку є поступове витіснення і поглинання дрібних компаній великими операторами. Відзначено, що зростання ринку безалкогольних напоїв не обумовлений скороченням споживання інших конкуруючих напоїв. Лідерами ринку є: «Кока-Кола Беверіджиз Україна» (Київська обл.), ТОВ «Компанія« СЕСА »(Харківська обл.), ЗАТ« Оболонь »(м.Київ), ККЗБН« Росинка »(м.Київ), ЗАТ «Ерлан» (Дніпропетровська обл.) - ці оператори займають частку в понад 50%. Проведено аналіз зовнішньої торгівлі на ринку. У 2005 році з України було експортовано близько 2,08 млн дал. газованих безалкогольних напоїв на суму в $ 7,9 млн. Представлена структура імпорту безалкогольних напоїв в розрізі асортименту: чай становить 55% поставок, безалкогольні напої - 29%, енергетичні напої - 16%. Виконано аналіз ціноутворення на ринку. Найбільш популярними асортиментними групами є: лимонад - 13%, лимонад прозорий - 11%, група крем-сода, Дюшес, ситро - 10%, кола - 7%, апельсин - 7%. У заключній частині роботи розглянуті питання брендингу та реклами, а також представлені прогнозні показники розвитку ринку в короткостроковій перспективі.
1. Загальна характеристика ринку безалкогольних напоїв.
2. Виробництво та динаміка реалізації напоїв.
3. Основні виробники.
4. Зовнішня торгівля:
4.1. Експорт.
4.2. Імпорт.
5. Ціна і ціноутворення на ринку безалкогольних напоїв.
6. Споживання:
6.1. Смакові переваги споживачів.
6.2. Регіональне споживання.
7. Брендинг і реклама.
8. Проблеми і тенденції на ринку напоїв. Прогнозні показники на 2006 рік.
1. Український ринок безалкогольних напоїв в 2004-2005 роках.
2. Структура продажів упакованої води в 2002-2005 роках.
3. Середня ціна на газовані безалкогольні напої по типу торгової точки в містах в 2005 році.
4. Рівень дистрибуції солодких безалкогольних напоїв в 2005 році.
5. Рівень дистрибуції по містах в 2005 році.
6. Рівень дистрибуції по типу торгових точок в 2005 році.
1. Структура споживання напоїв в Україні в 2000-2005 роках в натуральному вираженні.
2. Частота споживання бутильованої і розливного квасу в сезоні 2005 року.
3. Основні українські експортери квасу в 2005 році.
4. Виробництво безалкогольних напоїв в Україні в 1996 - 2005 роках.
5. Динаміка зміни темпів зростання виробництва солодких безалкогольних напоїв в Україні в 1996 - 2005 роках.
6. Частки основних виробників солодких безалкогольних напоїв в 2004-2005 роках.
7. Структура експорту безалкогольних напоїв за основними експортерам в 2005 році.
8. Експорт безалкогольних напоїв з України в 2000-2005 роках.
9. Структура імпорту в Україну безалкогольних напоїв в 2005 році в розрізі асортименту в натуральному вираженні.
10. Середня ціна на газовані безалкогольні напої по типу торгової точки в містах України в 2005 році.
11. Смакові переваги споживачів в 2005 році.
12. Рівень дистрибуції солодких безалкогольних напоїв в 2005 році.
13. Рівень дистрибуції по містах в 2005 році.
14. Рівень дистрибуції по типу торгових точок в 2005 році.