in stock

Паспорт ринку одягу України. 2012 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Червень 2012 року
Кількість сторінок:  9, Arial, 1 интервал, 10 шрифт
Графіків і діаграм: 6
Таблиць: 5
Спосіб оплати: готівковий/безготівковий розрахунок, в тому числі банківською карткою, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
2100 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками компанії Pro-Consulting виконано огляд ринку одягу, в якому подано характеристику ринку та дані щодо динаміки його ємності в натуральному і грошовому вираженні. Показники виробництва та ємності в цілому за період 2007–2011 рр. коливалися з тенденцією до скорочення, збільшувався експорт щодо виробництва при скороченні абсолютних вартісних показників на 9% і зростанні натуральних на 5%. Що стосується імпорту, то він зростав, відповідно, на 54% і 79%. Цікаво зазначити, що середня ціна одиниці експортованого й імпортованого товару практично однакова, при цьому вона скоротилася з 2007 р. майже на 14%. Показники виробництва наведено за видами, у структурі в натуральному вираженні (в штуках) у 2011 р. переважала нижня білизна (38,8%), дві наступні позиції утримували рукавички і рукавиці, а також штани та спідниці. У товарній структурі ринку одягу виділяються дві основні категорії – трикотаж і текстиль, останній переважає у вартості як імпорту, так і експорту. Показано, що максимальні ціни на одяг мали місце в 2008 р. Однак і після цього темпи приросту вартості були позитивні. Перераховано основних українських торговельних операторів на ринку одягу; зазначено, що внаслідок високого рівня конкуренції на ринку немає жодного оператора, частка якого перевищувала б 10%. Прогнозування зростання ємності ринку на 2012–2015 рр. базується на передумові про підвищення купівельної спроможності населення України.

Детальний зміст:

1. Баланс ринку
2. Виробництво 
3. Структура ринку (товарна і цінова)
4. Основні гравці на ринку
5. Прогнози розвитку ринку

Перелік таблиць:

1. Баланс ринку одягу України в 2007-2011 рр., в вартісному вираженні, млн. долл. США
2. Баланс ринку одягу України в 2007-2011 рр., в натуральному вираженні, млн. шт.
3. Виробництво одягу в Україні по видам в 2009-2011 рр., млн. шт.
4. Сегментація ринку одягу України в 2007-2011 рр. по видам та зовнішньоторговельним поставкам, в вартісному вираженні, млн. долл. США
5. Основні торгові оператори на українському ринку одягу в 2011 р.

Перелік графіків і діаграм:

1. Ємність ринку одягу України в 2007-2011 рр., в натуральному і вартісному вираженнях, млн. шт. та млн. долл. США
2. Динаміка ємності ринку одягу України в 2007-2011 рр., в вартісному вираженні, млн. долл. США
3. Динаміка виробництва одягу в Україні в 2006-2011 рр., млн. шт. 
4. Товарна структура виробництва одягу в Україні в 2011 р., в натуральному вираженні, %
5. Динаміка цін на одяг на українському ринку в 2007-2011 рр., % 
6. Прогноз ринку одягу України в 2012-2015 рр., в грошовому вираженні, млн. долл. США

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами