Анотація до аналізу ринку:
Аналітиками компанії Pro-Consulting виконано огляд ринку одягу, в якому подано характеристику ринку та дані щодо динаміки його ємності в натуральному і грошовому вираженні. Показники виробництва та ємності в цілому за період 2007–2011 рр. коливалися з тенденцією до скорочення, збільшувався експорт щодо виробництва при скороченні абсолютних вартісних показників на 9% і зростанні натуральних на 5%. Що стосується імпорту, то він зростав, відповідно, на 54% і 79%. Цікаво зазначити, що середня ціна одиниці експортованого й імпортованого товару практично однакова, при цьому вона скоротилася з 2007 р. майже на 14%. Показники виробництва наведено за видами, у структурі в натуральному вираженні (в штуках) у 2011 р. переважала нижня білизна (38,8%), дві наступні позиції утримували рукавички і рукавиці, а також штани та спідниці. У товарній структурі ринку одягу виділяються дві основні категорії – трикотаж і текстиль, останній переважає у вартості як імпорту, так і експорту. Показано, що максимальні ціни на одяг мали місце в 2008 р. Однак і після цього темпи приросту вартості були позитивні. Перераховано основних українських торговельних операторів на ринку одягу; зазначено, що внаслідок високого рівня конкуренції на ринку немає жодного оператора, частка якого перевищувала б 10%. Прогнозування зростання ємності ринку на 2012–2015 рр. базується на передумові про підвищення купівельної спроможності населення України.
Детальний зміст:
1. Баланс ринку
2. Виробництво
3. Структура ринку (товарна і цінова)
4. Основні гравці на ринку
5. Прогнози розвитку ринку
Перелік таблиць:
1. Баланс ринку одягу України в 2007-2011 рр., в вартісному вираженні, млн. долл. США
2. Баланс ринку одягу України в 2007-2011 рр., в натуральному вираженні, млн. шт.
3. Виробництво одягу в Україні по видам в 2009-2011 рр., млн. шт.
4. Сегментація ринку одягу України в 2007-2011 рр. по видам та зовнішньоторговельним поставкам, в вартісному вираженні, млн. долл. США
5. Основні торгові оператори на українському ринку одягу в 2011 р.
Перелік графіків і діаграм:
1. Ємність ринку одягу України в 2007-2011 рр., в натуральному і вартісному вираженнях, млн. шт. та млн. долл. США
2. Динаміка ємності ринку одягу України в 2007-2011 рр., в вартісному вираженні, млн. долл. США
3. Динаміка виробництва одягу в Україні в 2006-2011 рр., млн. шт.
4. Товарна структура виробництва одягу в Україні в 2011 р., в натуральному вираженні, %
5. Динаміка цін на одяг на українському ринку в 2007-2011 рр., %
6. Прогноз ринку одягу України в 2012-2015 рр., в грошовому вираженні, млн. долл. США