Дата підготовки: | Листопад 2022 року |
Кількість сторінок: | 14, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 5 |
Таблиць: | 7 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку дискаунтерів у Польщі. У дослідженні описані основні гравці на ринку та основні тренди. Проаналізовано фактори, які впливатимуть у майбутньому на зростання продажу та розвитку даного сегменту.
Було проаналізовано різні сегменти рітейлу та найбільші гравці на даному ринку та їх асортимент товарів. Ринок дискаунтерів активно розвивається у Польщі та все ще має потенціал для зростання, це безпосередньо пов'язано з економічними проблемами серед населення.
1. Загальна характеристика ринку
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку роздрібної торгівлі (фактори впливу, проблеми розвитку)
1.2. Загальні показники ринку
1.3. Сегментація і структурування ринку (географічно, за сегментами магазинів)
2. Аналіз конкурентів на ринку
2.1. Перелік основних операторів ринку і їх аналіз
2.2. Частки ринку основних операторів
3. Асортимент та ціноутворення
3.1. Побудова асортиментних карт магазинів на ринку
3.2. Аналіз цін на товари та порівняння між мережами
3.3. Виявлення місцевих виробників товарів для дому, які забезпечують продажі в магазинах досліджуваного сегменту (загальний огляд в ході роботи над іншими розділами)
4. Аналіз кількості українців в Польських містах
5. Загальний висновок після першого етапу аналізу ринку Польщі
1. Опис ключових гравців на ринку Польщі в досліджуваному сегменті
2. Рівень насиченості дискаунтерами в різних містах Польщі
3. Середні ціни на акційні товари в мережах, злотих
4. Розподіл українців по містам Польщі
5. Термін перебування українських біженців в Польщі
1. Динаміка об’єму продажів роздрібних товарів в Польщі
2. Динаміка об’єму продажів споживчих товарів в Польщі, в грошовому вираженні
3. Обсяги продажів непродовольчих товарів в 2015-2021 рр., в грошовому виражені
4. Обсяги продажів в магазинах дискаунтерів
5. Обсяги продажів в магазинах непродовольчих дискаунтерів
6. Розподіл продаж роздрібних товарів за типом магазинів, в грошовому вираженні
7. Частки найбільших торгівельних мереж,%