Аналітична записка щодо ринку дитячого одягу України. 2024 рік

Аналітична записка щодо ринку дитячого одягу України. 2024 рік
Загальна характеристика
Дата підготовки: Жовтень 2024 року
Кількість сторінок: 6, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 3
Таблиць: 2
Спосіб оплати: передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
6100 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками Pro-Consulting сформовано аналітичну записку по ринку дитячого одягу в Україні.
Ринок дитячого одягу в Україні стабільним із можливою перспективою в майбутньому та формується за рахунок продукції, що випускається вітчизняними виробниками й імпорту.
Усі виробники та бренди дитячого одягу розділяють свою продукцію за віком — переважно це товари для дітей від 0 до 10-12 років. Окрема категорія одягу — одяг для підлітків, частка якої найменша, оскільки може покриватися товарами для дорослих.
Окремі фабрики спеціалізуються на пошитті виключно одягу й супутньої продукції для немовлят, інші виробники виготовляють продукцію для дітей різного віку. Окрім серійного виробництва, в Україні працюють міні-фабрики сімейного типу і спеціалізовані крафтові бренди дитячого одягу.
Виробництво дитячого одягу в України представлено операторами різних форм діяльності. Більшість компаній є ФОП, або ж виготовляють одяг під замовлення для декількох брендів чи ТМ, як українського, так і іноземного походження. Основними ускладненнями для виробників протягом останніх 5 років стали тимчасові призупинення діяльності під час КОВІДу та виклики воєнного періоду: зниження попиту, нестача персоналу, перебої з енергозабезпеченням через блекаути, припинення контрактів на виробництво із закордонними партнерами та/або поставок сировини, втрата потужностей на окупованих територіях. Поступове відновлення діяльності спостерігається у 2023-2024 рр.
Варто зазначити, що з часом багато відмінностей між одягом для дівчат та хлопчиків починають зникати, оскільки сучасна мода стає більш гендерно-нейтральною. Все більше виробників пропонують одяг, який підходить як для хлопчиків, так і для дівчат, орієнтуючись на комфорт та індивідуальність дитини.
Додатковим фактором впливу на ринок є зміна споживчих звичок, до яких можна віднести тренд на споживання вживаних речей (секонд-хенд) або одягу дешевого цінового сегменту. Однак, варто зауважити, що тренд на використання вживаного одягу, як екологічна споживча свідомість, формує нові вподобання, у тому числі для населення з високим рівнем доходу. Також у люксовому сегменті представлені «вінтажні» речі по високим цінам.
Споживчий сегмент дитячого одягу в Україні повністю залежить від кількості дітей віком до 14 років. В умовах повномасштабної війни Україна переживає глибоку демографічну кризу, спричинену не лише зниженням народжуваності, але й масовим виїздом населення, зокрема дітей. За даними Євростату, станом на 31.10.2024 майже 4,2 млн українських біженців перебувають під тимчасовим захистом в ЄС, серед яких діти становлять 32,0 % (за приблизними розрахунками – 1,3 млн осіб).
Не зважаючи на те, що загальне зниження обсягів споживання дитячих речей у натуральному вираженні через демографічну кризу, у тому числі падіння рівня народжуваності, є однією з основних тенденцій на ринку, при умові припинення активної фази чи закінчення війни, країну може очікувати «бебі-бум», що може стимулювати ринок дитячих речей.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика та тренди ринку дитячого одягу
2. Імпорт дитячого одягу в Україні в 2019- 1 пол. 2024 рр.
3. Споживання та ємність ринку
4. Висновки та прогнозні тенденції

Перелік таблиць:

1. Кількісна характеристика споживчого сегменту дитячого одягу в Україні за віком та статтю станом на 1 вересня 2024 р., тис. дітей
2. Динаміка ємності ринку дитячого одягу в Україні у 2019-1 пол. 2024 рр., у грошовому вираженні, млн грн

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка імпорту дитячого одягу в Україну у 2019-1 пол. 2024 рр., в грошовому виражені, млн грн
2. Регіональний розподіл кількості новонароджених в Україні у 2024 році, дітей
3. Динаміка народжуваності в Україні за 2019 – 2024 рр., тис. дітей

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами