Дата підготовки: | Вересень 2007 року |
Кількість сторінок: | 14, Arial, 1 інтервал, 10 шрифт |
Графіків і діаграм: | 7 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
У дослідженні українського ринку енергетичних напоїв, підготовленому аналітиками компанії Pro-Consulting, розглянуті тенденції формування ринку збагачених продуктів. Ринок енергетичних напоїв є досить молодим і розвивається досить динамічно. При цьому компанії-виробники роблять ставку не стільки на формування сприятливого іміджу продукції, скільки на її фізичні відмінності. Описано основні учасники ринку, розраховані їх частки. Так, найбільш популярними серед споживачів енергетичними напоями вже кілька років є Burn і Red Bull, які в сумі займають 65% ринку. При цьому раніше в трійку лідерів входив Red Devil, але після виходу на ринок вітчизняного напою Non Stop він здав свої позиції і перемістився на четверте місце. Енергетичні напої під іншими торговими марками, такі як ХТС Classic, Shark і ін., Які з'являлися на ринку, з часом змушені були його залишити. Звіт включає загальну характеристику цільової аудиторії. Представлені структура споживання енергетичних напоїв в залежності від місць продажів, сегментація споживачів в розрізі рівня середньодушових доходів і сфер трудової діяльності. Вказана частота споживання енергетичних напоїв.
1. Положення на ринку.
2. Основні конкуренти. Оцінка частки конкурентів на ринку.
3. Цінова ситуація на ринку. Цільова аудиторія. Місця найбільшого обсягу продажів.
4. Висновки
1. Внутрішнє споживання на українському ринку енергетичних напоїв в Україні в 2005-першому півріччі 2007 рр., Млн дал
2. Структура споживання енергетичних напоїв по торговим маркам на ринку України в 2007 році,%
3. Місця найбільшого обсягу продажів енергетичних напоїв в Україні в 2007 році,%
4. Найбільш бажані види тонізуючому безалкогольної продукції на ринку України в 2007 році,%
5. Частки груп споживачів енергетичних напоїв в розрізі рівня доходів на одну людину в Україні в 2007 році,%
6. Частки груп споживачів енергетичних напоїв в розрізі сфер трудової діяльності в Україні в 2007 році,%
7. Частота споживання енергетичних напоїв в Україні в 2007 році,%