Анотація до аналізу ринку:
В даному дослідженні були підраховані основні показники ринку печива як складової частини ринку борошняних кондитерських виробів. Були виділені основні тенденції ринку, пов'язані з рівномірним розвитком як великих виробників, так і появи дрібних пекарень з унікальним асортиментом, розширення ринку за рахунок появи нових сортів. З тим, що печиво не є продуктом першої необхідності, його споживання в цілому по країні істотно скоротилося. Крім того, значна кількість споживачів змінила свої переваги щодо продуктів низького цінового сегмента. Надалі очікується зростання ринку, пов'язане з поступовим поліпшенням економічної ситуації в Україні.
Детальний зміст:
1. Основні тенденції розвитку ринку печива
2. Виробництво і реалізація печива в Україні
3. Основні показники та обсяги ринку печива в Україні
4. Зовнішньоекономічна діяльність на ринку печива в Україні
5. Вподобання споживачів на ринку печива в Україні
6. Висновки і прогнозні тенденції на ринку печива в Україні
Перелік таблиць:
1. Динаміка ємності ринку печива в Україні, 2010-2014* р., у натуральному вираженні, тис. тонн
Перелік графіків і діаграм:
1. Структура ринку борошняних кондитерських виробів в Україні у 2014 році, у натуральному вираженні
2. Динаміка виробництва печива в Україні у 2010-2014* рр., у натуральному вираженні, тис. тонн
3. Обсяг реалізації печива у торговельній мережі по регіонах за 2014 рік, у грошовому вираженні, млн. ₴
4. Динаміка ємності ринку печива України за 2010-2014* рр., у натуральному вираженні, тис. тонн
5. Динаміка експорту печива з України у 2010-2014 роках, у натуральному вираженні, тис. тонн
6. Географічна структура експорту українського печива, 2013-2014 рр., % від загального обсягу експорту
7. Динаміка імпорту печива в Україні у 2010-2014 роках, у натуральному вираженні, тис. тонн
8. Географічна структура імпорту печива в Україні 2013-2014 рр., % від загального обсягу імпорту
9. Структурування вподобань споживачів відносно упакованого печива в Україні станом на 2014 рік