Дата підготовки: | Липень 2015 року |
Кількість сторінок: | 9, Arial, 1 интервал, 10 шрифт |
Графіків і діаграм: | 9 |
Таблиць: | 1 |
Спосіб оплати: | готівковий/безготівковий розрахунок, в тому числі банківською карткою, передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром |
Мова звіту: | Російська |
В даному дослідженні були підраховані основні показники ринку печива як складової частини ринку борошняних кондитерських виробів. Були виділені основні тенденції ринку, пов'язані з рівномірним розвитком як великих виробників, так і появи дрібних пекарень з унікальним асортиментом, розширення ринку за рахунок появи нових сортів. З тим, що печиво не є продуктом першої необхідності, його споживання в цілому по країні істотно скоротилося. Крім того, значна кількість споживачів змінила свої переваги щодо продуктів низького цінового сегмента. Надалі очікується зростання ринку, пов'язане з поступовим поліпшенням економічної ситуації в Україні.
1. Динаміка ємності ринку печива в Україні, 2010-2014* р., у натуральному вираженні, тис. тонн