Ринок приводних пасів у Польщі: залежність від імпорту та ймовірне зниження ємності
36

Ринок приводних пасів у Польщі: залежність від імпорту та ймовірне зниження ємності

Аналіз ринку приводних пасів у Польщі проведено компанією Pro-Consulting у липні 2024 року. Маркетингове дослідження дало змогу отримати відомості про:

  • фактори, що мають найбільший вплив на ринок приводних пасів у Польщі, тенденції та проблеми його розвитку;
  • обсяги виробництва, імпорту та експорту цільових товарів;
  • ємнiсть ринку приводних пасів у Польщі в 2019-2023 роках;
  • сегментацію ринку за видами та походженням продукції;
  • вимоги системи державного регулювання даної сфери бізнесу;
  • діяльність, розподіл часток і конкуренцію операторів ринку приводних пасів у Польщі;
  • показники і структуру виробництва та зовнішні поставки на ринок приводних пасів у Польщі;
  • середні ціни і політику ціноутворення на цільові товари;
  • споживання продукції ринку приводних ременів у Польщі;
  • прогнозний стан даного ринку в середньостроковій перспективі.

Готовий аналіз ринку приводних ременів у Польщі можна придбати на сайті компанії. Можливо вам також буде цікава аналітика з готового аналізу ринку сільськогосподарських тракторів або аналізу ринку навісної техніки в Україні.

Моніторинг ринку приводних пасів у Польщі в рамках цього маркетингового дослідження охоплював такі види товарів:

  • клинові ремені;
  • зубчасті ремені;
  • плоскі ремені приводу;
  • круглі ремені;
  • поліклиновий гібрид;
  • варіаторні ремені.

Дослідження показує, що ринок приводних пасів у Польщі стикається з сильною конкуренцією з боку іноземних виробників з Великої Британії, Німеччини, Франції та Італії. На ці країни припадає майже 75% загального імпорту цільової продукції до Польщі.

Проблеми ринку приводних ременів у Польщі:

  1. Конкуренція

Високий рівень конкуренції з боку іноземних виробників ускладнює місцевим компаніям завоювання значної частки ринку.

  1. Інфляція

Високі темпи зростання цін (до 18,4% у 2022-2023 роках) призводять до подорожчання сировини, енергоносіїв і робочої сили, що збільшує витрати виробників товарів на ринку приводних пасів у Польщі.

  1. Сезонність

Попит на приводні паси в таких галузях, як сільське господарство і будівництво, схильний до сезонних коливань, що сприяє нестабільності сфери бізнесу. Повідомляємо вам, що у Pro-Consulting також є готовий аналіз ринку дорожнього будівництва та аналіз ринку будівництва та інфраструктури в Україні. За аналогічними або адаптованими структурами можна проаналізувати будь-який ринок України або світу.

Аналіз ринку приводних пасів у Польщі дав змогу виокремити такі споживчі напрямки, які можуть слугувати каталізаторами зростання:

  1. Промисловість

Польща посідає п'яте місце за виробництвом промислової продукції в ЄС. Провідними секторами є автомобілебудування, гума і пластмаси, електрообладнання та машини. Зростання цих галузей сприятиме збільшенню попиту на ринку приводних пасів у Польщі.

  1. Сільське господарство

Сільське господарство має значну вагу в економіці Польщі. Зі зростанням продуктивності та прибутковості фермерських господарств, попит на якісні приводні паси зростатиме.

  1. Будівництво

Розвиток будівельного сектору також створює велику потребу в продукції ринку приводних пасів у Польщі.

  1. Енергетика

Енергетичному сектору потрібні надійні та ефективні приводні паси для різного устаткування.

Якщо ви шукаєте дані по своєму ринку, але не можете їх знайти, систематизувати і проаналізувати, зв'яжіться з нами - консультант поставить правильні запитання і допоможе скласти технічне завдання на проведення дослідження - контакти.

За результатами маркетингового дослідження ринку приводних пасів у Польщі визначено три сценарії його подальшого розвитку:

  1. Зниження ємності ринку: основний сценарій передбачає зменшення обсягу ринку приводних пасів через падіння виробництва автомобілів і промислової продукції.
  2. Нульовий сценарій: ємність ринку залишається на рівні 2023 року без значних змін.
  3. Оптимістичний сценарій: зростання ринку на рівні 3% щорічно, що нижче за середньосвітовий темп зростання (4,2%).

Дослідження показує, що вихід на ринок приводних ременів у Польщі вимагає комплексного підходу і стратегічного планування, що включає:

  • створення позитивного іміджу компанії та напрацювання клієнтської бази;
  • ефективну рекламу та присутність у регіонах;
  • постійне відстеження показників рентабельності за продуктами та каналами продажів.

Детальну інформацію про стан і привабливість даної сфери бізнесу можна отримати з матеріалів маркетингового дослідження ринку приводних ременів у Польщі, розміщеного у магазині готових проектів компанії Pro-Consulting.

Джерело: Pro-Consulting

Читати також: Ринок сільгосп маркетплейсів в Україні

Дата розміщення: 13.01.2025

Інші новини

Зв'язатися з нами