Ринок оптики в Україні: окуляри і лінзи потрібні все більше
2437

Ринок оптики в Україні: окуляри і лінзи потрібні все більше

Ринок оптики в Україні аналізувався компанією Pro-Consulting за період 2018-2020 років. Маркетингове дослідження ринку включає параметри виробництва та імпорту, особливості цінових політик операторів, показники споживання через державні і приватні центри для очей, найбільш суттєві фактори впливу і тенденції розвитку розглянутої сфери бізнесу. Готовий аналіз ринку оптики в Україні можна придбати на сайті компанії.

При аналізі ринку оптики в Україні розглядалися наступні види продукції:

  • коригувальні окуляри;
  • контактні лінзи;
  • сонцезахисні окуляри.

Ринок оптичних виробів в світовому масштабі має стійку підвищувальну тенденцію із середньою річною динамікою 8,5%. Річний грошовий обсяг глобального ринку оптики в 2020 році оцінювався в 147,6 млрд доларів США.

Ознайомтеся з типовою структурою дослідження ринку - за нею можна проаналізувати і ваш ринок

Моніторинг ринку оптики в Україні свідчить про переважання на ньому імпортної продукції. Внутрішнє виробництво найкраще представлене в сегменті коригувальних окулярів. Воно виросло відразу в 7,5 раз в 2019 році, після того як «Люксоптика Холдинг» запустила лабораторію «Ленті Про», що виготовляє багато видів лінз для очей.

У сегменті контактних лінз вітчизняна продукція займає вкрай незначну частку. Її вистачає, щоб забезпечити всього близько тисячі споживачів з урахуванням терміну служби виробів. Випуск сонцезахисних окулярів в Україні не налагоджений.

Можливо вам також буде цікаво прочитати про ринок одягу в Україні

Аналіз ринку оптики в Україні дозволив виділити наступні фактори, що мають на нього найбільш сильний вплив:

1. Залежність від імпортних поставок

Частка імпорту на ринку оптики в Україні становить понад 90%. Доступність імпорту залежить від валютного курсу та торговельних відносин з країнами походження продукції.

2. Логістична складова

Через карантинні обмеження можуть закриватися ті чи інші напрямки поставок, а ціни на паливо і транспортні послуги впливають на вартість доставки.

3. Динаміка доходів населення

При підвищенні купівельної спроможності українців зростає попит на продукцію верхніх цінових діапазонів, а також на іміджеві окуляри і лінзи, і навпаки. Через негативний впливу цього фактору грошовий обсяг сегменту сонцезахисних окулярів в 2020 році зменшився на 17,5%.

4. Демографічна ситуація

Зниження кількості населення в нашій країні скорочує аудиторію потенційних споживачів продукції ринку оптики в Україні.

На сайті доступний до покупки готовий аналіз ринку оптики в Україні (2021 рік) - ознайомтеся зі структурою проекту

Споживчий аналіз ринку оптики в Україні свідчить про збільшення відсотку співвітчизників, які потребують корекції зору. Діджиталізація багатьох сфер життя людини змушує нас все більше часу проводити, дивлячись на екран комп'ютеру або смартфону, і це підвищує навантаження на очі і негативно позначається на гостроті зору. Проблема ускладнилася в період антиковідного карантину, коли багато людей змушені були перейти на віддалену роботу і онлайн-покупки.

Корекцію зору в нашій країні можна провести в 938 установах офтальмологічного профілю. З них до державної системи охорони здоров'я відносяться 15% клінік, інші - приватні заклади.

Також прочитайте огляд ринку медичних і лабораторних послуг в Україні

У період локдауну споживачі мали можливість придбати окуляри та контактні лінзи або в окремо розташованих салонах оптики за попереднім записом, або в інтернет-магазинах в разі, якщо покупцям були попередньо відомі характеристики необхідних їм виробів.

Можливо, вам стане в нагоді аналітика ринку одноразової продукції для індустрії краси в Україні

Серйозною проблемою ринку оптики в Україні є наявність значного тіньового сектору. Через невеликі торгові точки в жвавих місцях міста, біля станцій метро і в підземних переходах, а також за допомогою соціальної мережі Instagram в нашій країні реалізується близько 65% коригуючих і сонцезахисних окулярів. Продукція в цих каналах збуту користується популярністю через відносну дешевизну, так як продавці не платять за оренду торгових площ, а саме їх пропозиція відноситься до нижнього цінового діапазону або є контрафактом.

Більш детальну інформацію по даному напрямку бізнесу, перспективи та прогнози його розвитку читайте в готових матеріалах маркетингового дослідження ринку оптики в Україні, розміщеного в онлайн-магазині компанії Pro-Consulting.

Якщо у вас є ще пара хвилин, прочитайте про ринок індустрії краси (аналіз beauty ринку) в Україні

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами