in stock

Аналіз ринку оптики в Україні. 2020 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Листопад 2020 року
Кількість сторінок: 69, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Таблиць: 4
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
23100 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Компанією Pro-Consulting проведено аналіз ринку оптики в Україні в 2019 р.
Ринок оптики у 2019 був насичений.
Реалізація товарів на досліджуваних ринках відбувається через наступні cуб’єкти:
• Спеціалізовані оптики
• Спеціалізовані онлайн-магазини
• Світові маркетплейси
• Українські маркетплейси
• Аптеки (розчини для зберігання та чищення лінз, розчини для очей та контактних лінз)
• Супермаркети (сонцезахисні окуляри, аксесуари для окулярів, оправи для окулярів)
• Магазини аксесуарів (сонцезахисні окуляри, аксесуари для окулярів)
• Fashion-рітейлери (сонцезахисні окуляри, аксесуари для окулярів)
• Стаціонарні ринки (крім МКЛ, розчинів для них та крапель)
• Стихійні ринки, розкладки (крім МКЛ, розчинів для них та крапель)
Гравці ринків можуть конкурувати за окремі групи споживачів в окремих районах та населених пунктах. Також конкуренція не ведеться на ринках області та обласного центру окремо, оскільки населення області може купувати товари у обласному центрі (особливо це стосується рецептурних окулярів, МКЛ) або замовляти їх з доставкою.
Тобто, рівень конкуренції між точками продажу оптики (операторами) є високим, а на ринку загалом конкурентна боротьба ведеться між багатьма операторами (враховуючи електронну комерцію).
Ринки мають дві характерні особливості.
По-перше, більшість магазинів оптики – окремі бізнеси, які працюють як ФОП. Відповідно, конкуренція ведеться між територіально близькими торговими точками, оскільки вони мають одну й ту саму аудиторію споживачів.
По-друге, значна частина ринку перебуває в тіні, оскільки приховати доходи для ФОП нескладно. Окремі компанії, які зареєстровані у формі ТОВ, також ведуть торгівлю через ФОП.
Тіньовий сегмент ринку формується з наступних субсегментів:
• ввезення та реалізація контрабандного товару;
• реалізація контрафактного (фальсифікованого) товару;
• заниження обсягів продажу операторами та відмінна ціна реалізації у звітності від реальної ціни;
• діяльність операторів, які не звітують (не зареєстровані взагалі або не надають звітність по діяльності на даних ринках);
• проведення реалізації аксесуарів у якості доповнення до оправ, сонячних окулярів, МКЛ

У малих містах і сільській місцевості, де не представлені мережеві оптики, МКЛ, розчини та краплі до них реалізуються через аптечні мережі або онлайн-магазини з доставкою поштою. Ринок МКЛ та розчинів також містить частку закордонних онлайн-магазинів та маркетплейсів. Ці товари потрапляють в Україну у якості особистих посилок та не підпадають під статистичні спостереження. Однак ці товари займають невелику частку ринку, оскільки електронна комерція ще не настільки розвинена в Україні, особливо міжнародна, а на внутрішньому ринку представлено широкий асортимент у кожному сегменті.
Ринок сонцезахисних окулярів та аксесуарів для окулярів є ринками, де офіційний збут складає менше 25%. Ці товари продаються, зокрема, на стихійних розкладках (у переходах, біля зупинок іншого транспорту та в інших місцях скупчення людей), на ринках, у маленьких безіменних оптиках, обіг яких не завжди фіксується у офіційних звітах.
Ринок аксесуарів для окулярів не піддається підрахункам через офіційні дані, окрім оціночного, через те, що, по-перше, такі товари часто йдуть у якості подарунка або у наборі (тобто, вже включені у вартість окулярів, МКЛ, розчинів тощо), а по-друге, вони включають товари з іншим цільовим призначенням, які можуть застосовуватись для оптики, наприклад, мікрофіброві серветки використовуються і для мобільних телефонів та іншої техніки. На такі товари може припадати до 3% ринку (за результатами експертних спостережень користувачів оптичних товарів).
Тіньовий сегмент в Україні за даними дослідження Київського міжнародного інституту соціології за програмою Європейської комісії HORIZON 2020, в сегменті роздрібної торгівлі становив 50,2% в 2018 році і 52,9% в 2017 році.

Детальний зміст:

1. Перерахунок усіх обсягів загальнодержавних ринків оптової торгівлі та загальнодержавних і регіональних ринків (по кожному місту і області окремо) по кожному із товарів, тобто оправи для окулярів, сонцезахисні окуляри, аксесуари для окулярів, оптичні лінзи для окулярів, лінзи МКЛ, розчини для зберігання та чищення лінз, розчини для очей та контактних лінз за 2017, 2018 роки та 9 місяців 2019 року.
• Загальнодержавні ринки роздрібної торгівлі
• Загальнодержавні ринки оптової торгівлі
• Регіональні ринки роздрібної торгівлі
2. Пояснення щодо того, що включають у себе перераховані обсяги щодо кожного з Ринків.
2. Якісні межі ринків.
3. Частки основних операторів за 2017, 2018 роки та 9 місяців 2019 року.

Перелік таблиць:

1. Загальнодержавні ринки роздрібної торгівлі
2. Загальнодержавні ринки оптової торгівлі
3. Регіональні ринки роздрібної торгівлі
4. Частки операторів ринку

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами