Ринок онлайн мікрокредитування в Україні: швидкі гроші потрібні багатьом
1795

Ринок онлайн мікрокредитування в Україні: швидкі гроші потрібні багатьом

Аналіз ринку онлайн мікропозик в Україні проведено компанією Pro-Consulting за період 2015-2021 років. Маркетингове дослідження містить відомості про:

  • характеристики, показники та тенденції розвитку ринку;
  • частку онлайн кредитів у загальному обсязі мікрокредитування;
  • аналогічні ринки інших країн;
  • державне регулювання;
  • споживчі аудиторії;
  • рівень конкуренції;
  • інвестиційну привабливість даної сфери бізнесу;
  • виявлені ризики та бар'єри.

Готовий аналіз ринку онлайн мікрокредитування в Україні (2022) можна придбати на сайті компанії.

Моніторинг ринку онлайн мікропозик в Україні показує, що даний вид кредитування мав зростаючий попит у населення нашої країни протягом періоду, що досліджувався. Причинами зростання популярності мікропозик в Україні є:

  • можливість швидкого отримання грошей;

Мікрокредит можна отримати протягом декількох хвилин у будь-який час дня та ночі.

  • простота та доступність оформлення;

Суб'єкти ринку онлайн мікропозик в Україні зазвичай не вимагають у споживачів жодних документів, окрім паспорта. Гроші видаються навіть людям із поганою кредитною історією за відсутності великої поточної заборгованості.

  • фінансові труднощі значної частини українців.

Багато громадян України не мають накопичень на непередбачені витрати, оскільки їх доходів вистачає лише на повсякденне життя. У разі гострої потреби вони використовують позикові кошти, у тому числі й від мікрофінансових організацій.

Також вас може зацікавити готовий аналіз ринку мікрокредитування онлайн в Україні (2021 рік) – цей чи будь-який інший аналіз ринку може бути актуалізований за вашим запитом.

На ринку мікрокредитування в Україні з 2020 року помічено помітний перехід від кількісного розвитку до якісного. Обсяг виданих кредитів зростає не так динамічно, як раніше, нові гравці з'являються рідше, але спектр пропозицій від брендів розширюється. Це свідчить про активну роботу на ринку мікрокредитування в Україні компаній, що успішно закріпилися на ньому, конкурують за увагу споживачів.

Перед замовленням аналітики ринку, ознайомтеся із типовою структурою дослідження ринку.

Аналіз ринку онлайн мікропозик в Україні дозволив виділити такі характерні для нього тенденції:

  • велика клієнтоорієнтованість сервісів;

Зросла конкуренція серед операторів ринку мікрокредитування в Україні, що дозволяє потенційним споживачам їхніх послуг обирати серед достатку пропозицій. Критеріями вибору є:

  • дизайн сайту чи програми;
  • швидкість зворотного зв'язку та стиль спілкування з клієнтами;
  • час та зручність оформлення;
  • швидкість одержання грошей;
  • простота ідентифікації;
  • безпека користувачів
  • та інші послуги.

Понад 2000 готових аналізів ринків України та світу доступно у каталозі готових проектів Pro-Consulting.

  • збільшення періоду кредитування.

Оператори ринку онлайн мікропозик в Україні, слідуючи споживчому попиту, все більше переходять від 30-денного терміну до 60-денного і довше. Так, за даними Національного банку України, у другому кварталі 2021 року лише 35% нових кредитів видано на строк менше ніж 31 день, у 59% позик термін погашення до одного року.

Готовий аналіз ринку онлайн мікрокредитування в Україні (2022 рік) – перегляньте структуру дослідження ринку, статтю про який ви зараз читаєте.

Споживчий аналіз ринку онлайн мікрокредитування в Україні включає вивчення частоти запитів до популярних пошукових сервісів мережі «Інтернет» за ключовими словосполученнями: взяти кредит онлайн, взяти мікропозику, позику на картку, кредит до зарплати, кредит на картку, кредит на карту, кредит онлайн на карту, кредит онлайн, мікропозики, кредит онлайн на карту.

Наприклад, представлені результати аналізу свідчать про стабілізацію кількості запитів із квітня 2021 року, тоді як у перші три місяці вони зростали. У той же час збільшується частка запитів з мобільних пристроїв: якщо у грудні 2020 року вона становила 87,3%, то у грудні 2021-го зросла до 88,36%. Ці дані можуть бути корисними гравцям ринку онлайн мікропозик в Україні при плануванні рекламних кампаній.

Також вас може зацікавити готовий аналіз ринку товарного кредитування та кредитування готівкою (2022 рік).

В рамках маркетингового дослідження ринку онлайн мікрокредитування в Україні також було проведено аналіз рекламної сфери цього напряму бізнесу. Він включав вивчення рекламних пропозицій як мікрофінансових організацій, так і сервісів-агрегаторів, які допомагають клієнтам знайти найкращу пропозицію та подати одночасно кілька заявок.

Всі подробиці наведено у повному звіті за результатами аналізу ринку онлайн мікропозик в Україні, придбати який можна у магазині готових проектів компанії Pro-Consulting.

Читати також: Блокчейн та криптовалюта – що це

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами