Ринок листового пластику для рекламної індустрії в Україні: практично та привабливо
1380

Ринок листового пластику для рекламної індустрії в Україні: практично та привабливо

Ринок листового пластику для рекламної індустрії в Україні вивчала компанія Pro-Consulting у серпні 2021 року. Маркетингове дослідження ринку включає його загальні показники та характеристики, сегментацію за видами та походженням продукції, розподіл часток між великими операторами, цінові політики, споживчі переваги, виявлені фактори впливу та тенденції розвитку напряму бізнесу, що розглядався. Готовий аналіз ринку листового пластику для рекламної індустрії в Україні можна придбати на сайті компанії.

Продукція ринку листового пластику для рекламної індустрії в Україні широко використовується для виготовлення елементів інтер'єру приміщень, стендів, виставкових вітрин, вивісок, постерів, захисту та пакування товарів, дрібнішої POS-продукції, такої як підставки, тримачі цінників тощо. Застосування листових полімерів як носіїв рекламної інформації обумовлено їх стійкістю до ударних навантажень і впливу зовнішнього середовища в поєднанні з гарною прозорістю та можливістю надання потрібної форми за допомогою гарячої або холодної обробки.

Моніторинг ринку листового пластику для рекламної індустрії в Україні показує, що конструкції з полімерів продовжують активно та широко використовуватись як носії зовнішньої реклами, особливо це характерно для великих міст – Києва, Харкова, Дніпра. У період 2019-2020 років зафіксоване динамічне зростання наступних сегментів використання продукції ринку листового пластику для рекламної індустрії в Україні:

  • зупинки громадського транспорту;
  • цифрові панелі.

Розміщення рекламних повідомлень на статичних та покрільних носіях стабілізувалося.

Загалом на вітчизняному ринку зовнішньої реклами все ще переважають білборди 3Х6 м, частка яких у минулому році становила 58% від загальної кількості рекламного обладнання.

Аналіз ринку листового пластику для рекламної індустрії (2021 рік) – ознайомтеся зі структурою готового звіту по ринку

Споживчий аналіз ринку листового пластику для рекламної індустрії в Україні дозволив сегментувати цільову аудиторію за категоріями інформації, що розміщується, і скласти рейтинг витрат кожної категорії в 2020 році. Найбільше грошей на розміщення зовнішньої реклами витратили рекламодавці з категорій «торгівля», «політика» і «нерухомість». Вихід політичної реклами на друге місце за витратами забезпечено підготовкою до виборів до регіональних органів влади України. Представники напрямків громадського харчування та розваг знизили рекламну активність минулого року через карантинні обмеження.

Прочитайте огляд ринку громадського харчування Києва

Рекомендуємо огляд ринку медичних та лабораторних послуг в Україні

За результатами аналізу ринку листового пластику для рекламної індустрії в Україні прогнозується його подальший стабільний розвиток відповідно до наступних тенденцій:

  • збільшення сфери застосування цифрових зовнішніх панелей;
  • зростання кількості операторів, які пропонують широкий вибір варіантів рекламних носіїв із пластику;
  • постійна потреба різних категорій рекламодавців розміщення зовнішньої реклами.

Більше 1900 готових аналізів ринків – перейдіть до каталогу та знайдіть звіт по вашому ринку

Розширення варіативності форматів та дизайнерських рішень зовнішньої реклами підвищує необхідність у матеріалах для їх практичної реалізації. На ринку листового пластику для рекламної індустрії в Україні очікується зростання попиту на термоформовані пластмаси для друку.

Детальну інформацію про розглянуту сферу бізнесу, перспективи та тенденції її подальшого розвитку можна отримати з повних матеріалів маркетингового дослідження ринку листового пластику для рекламної індустрії в Україні, розміщеного у магазині готових проектів компанії Pro-Consulting.

Вам буде цікавий матеріал про ринок продуктів харчування в Україні

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами