Аналіз ринку кормів для домашніх тварин в Україні проведено компанією Pro-Consulting за період 2018-2021 років. Маркетингове дослідження ринку охоплює асортимент кормів для собак та котів. Готовий звіт за результатами аналізу ринку корму для домашніх тварин в Україні містить загальні показники, структуру та тенденції розвитку напряму бізнесу, діяльність основних операторів та розподіл часток між ними, фактори ціноутворення та цінові політики, споживчі тренди, особливості використання каналів збуту продукції, оцінку інвестиційної привабливість галузі. Всі матеріали для вивчення ринку корму для домашніх тварин в Україні можна придбати в магазині на сайті компанії.
Зі структурою готового аналізу ринку корму для домашніх тварин в Україні (2022 рік) ви можете ознайомитись за цим посиланням.
Моніторинг ринку кормів для домашніх тварин в Україні показує, що економічна сфера, яка розглядається в нашій країні, розвивається відповідно до глобальних тенденцій, хоч і з'явилася значно пізніше, ніж відповідні ринки економічно розвинених країнах Західної Європи та Північної Америки.
Також вас може зацікавити готовий аналіз ринку кормів для собак в Україні за 2018 – 6 міс. 2022 р.
Українські власники домашніх тварин швидко оцінили переваги використання спеціально приготовлених кормів перед звичайними продуктами. Головними з цих переваг є:
Якщо ви читаєте цей матеріал, вам буде корисним і дослідження ринку зоомагазинів в Україні (2022 рік).
У процесі аналізу ринку корму для домашніх тварин було виділено такі загальносвітові тренди, характерні для періоду, що досліджувався:
Окрім глобальних тенденцій, ринок корму для домашніх тварин в Україні має й власні, властиві нашій країні особливості:
Ринок корму для домашніх тварин в Україні збільшувався з середньому на 15% на рік, починаючи з 2015 року, що дозволило йому увійти в першу вісімку аналогічних ринків у світі, що швидко зростають.
Згідно з моніторингом ринку корму для домашніх тварин в Україні, частка іноземної продукції на ньому становила у 2020 році 71,8% від загального обсягу у натуральному вираженні. Тому зовнішньоекономічні чинники мають значний вплив на дану сферу бізнесу.
У період, що досліджувався, лише один великий суб'єкт ринку корму для домашніх тварин в Україні займався їх випуском як основним напрямком діяльності. Інші виробники – це м'ясо- та рибокомбінати, що виготовляють корми для тварин побічно.
Дізнайтесь про аналіз конкурентів як частину будь-якого дослідження ринку.
Українські любителі тварин намагаються забезпечити своїм вихованцям найкраще харчування відповідно до поглядів, що переважають у даній споживчій аудиторії, з цього приводу, але рівень доходів не завжди дозволяє купувати бажане.
У нашій країні є всі необхідні умови для організації виробництва продукції ринку корму для домашніх тварин, що відповідає міжнародним стандартам якості. Доказом цього твердження може бути досвід діяльності ТОВ «Кормотех», яке постачає за кордон 75% від загального обсягу експорту кормів для котів та собак з України.
Детально про стан даної сфери бізнесу, її перспективи та інвестиційний потенціал можна дізнатися з матеріалів маркетингового дослідження ринку корму для домашніх тварин в Україні, розміщеного у магазині готових проектів компанії Pro-Consulting.
Джерело: Pro-Consulting