Ринок альтернативної олії в Україні: корисно для організму, накладно для гаманця
1969

Ринок альтернативної олії в Україні: корисно для організму, накладно для гаманця

Ринок альтернативної олії в Україні вивчався компанією Pro-Consulting за період 2018 – 1 півріччя 2021 року. Маркетингове дослідження ринку включає показники виробництва, імпорту та експорту продукції, розраховану на їх підставі ємність у динаміці за період, що досліджувався, сегментацію за видами та походженням олії, частками виробників та імпортерів, споживчі переваги, фактори впливу, тенденції розвитку, оцінку ризиків та бар'єрів у сферу бізнесу, що аналізувалась. Готовий аналіз ринку альтернативної олії в Україні можна придбати на сайті компанії.

Як відомо, наша країна входить до світових лідерів з виробництва соняшникової олії. Проте природно-кліматичні умови на українській території дають змогу вирощувати й інші олійні культури, які можуть стати основою для розвитку додаткових чи основних напрямів агробізнесу.

Аналітичне дослідження ринку – дізнайтесь більше про можливість аналізу та прогнозування вашого ринку

Аналіз ринку альтернативної олії в Україні охоплює продукцію з:

  • гарбуза;
  • льону;
  • кукурудзи;
  • обліпихи;
  • виноградних кісточок;
  • коноплі;
  • сої;
  • ріпаку;
  • кунжуту;
  • авокадо.

Вас також зацікавить: Готовий аналіз ринку продуктів переробки нішевих круп України (2021 рік)

Перевагами освоєння ринку альтернативної олії в Україні є:

  • низька конкуренція у сегментах нішевих культур;
  • високий експортний потенціал;
  • підвищена маржинальність товару;
  • диверсифікація ризиків монопродуктового виробництва

Моніторинг ринку альтернативного масла в Україні свідчить про поки що нерозвиненість внутрішнього споживання відповідних продуктів, головними причинами якої стали:

  • недостатня проінформованість співвітчизників про корисні властивості нішевих олій;
  • вища ціна порівняно з соняшниковою олією.

З огляду на це більшість виробників ринку альтернативної олії в Україні, не бажаючи нести значні маркетингові витрати на розкручування своєї продукції серед населення, орієнтовані на промислових споживачів або на експорт.

Готовий аналіз ринку альтернативної олії в Україні (2021 рік) – ознайомтеся зі структурою готового звіту по ринку, статтю про який ви зараз читаєте

Разом з тим аналіз ринку альтернативної олії в Україні виявив наявність тенденції до зростання його ємності завдяки поширенню в суспільстві ідей здорового харчування. У 2020 році найбільшу частку на ринку альтернативної олії в Україні займала соєва олія – 72,6%, на другому місці виявилося рапсове – 20%, замкнула трійку лідерів кукурудзяна олія з показником 6,4% від загального обсягу. Інші види продукції ринку альтернативної олії в Україні всі разом становили близько 1%.

Також корисно: Аналіз ринку продуктів переробки кукурудзи України (2021 рік)

Більше 1950 готових аналізів ринків – перейдіть до каталогу та знайдіть звіт по своєму ринку

Серед основних факторів впливу на ринок альтернативної олії в Україні можна назвати:

  • купівельну спроможність населення країни;
  • рівень необхідних витрат під час використання роздрібних каналів продажів;
  • мита при зовнішньоторговельних операціях із сировиною та продукцією ринку альтернативної олії в Україні;
  • стан галузі біопалива;
  • обсяг сировинної бази;

Дивитися також: Прогноз показників ринків продуктів харчування в Україні у 2021-2025 роках

Серед усіх видів продукції ринку альтернативної олії в Україні найбільшу сировинну забезпеченість має кукурудзяна олія, також виділяється виробництво сої та ріпаку. У 2020 році відзначено падіння валового збору всіх основних нішевих олійних культур через несприятливі погодні умови.

  • собівартість виробництва продукції ринку альтернативної олії в Україні;
  • умови виходу на зовнішні ринки.

Готовий аналіз ринку конопляної олії з CBD та харчової конопляної олії в Європі, США та Канаді (2020 рік) – ми можемо актуалізувати цей звіт за вашим запитом

За результатами аналізу ринку альтернативної олії в Україні виділено такі проблеми, що стримують її більш динамічний розвиток:

  • зменшення купівельної спроможності споживачів за період кризи;
  • підвищення вартості співпраці з операторами роздрібного продажу – плюс 20-50% щорічно;
  • низька якість та дефіцит сировини для виробництва більшості видів товарів ринку альтернативної олії в Україні;
  • дороге обладнання та, відповідно, висока собівартість виробництва;
  • нестабільна кон'юнктура зовнішніх ринків

Більш детальну інформацію про стан, перспективи розвитку, привабливість і ризики сфери бізнесу можна отримати з матеріалів готового маркетингового дослідження ринку альтернативного масла в Україні, розміщеного в онлайн-магазині компанії Pro-Consulting.

Читати також: Ринок рослинного молока в Україні

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами