Мрія будь-якого ведмедя: підготовлений бізнес-план підприємства з переробки меду
3616

Мрія будь-якого ведмедя: підготовлений бізнес-план підприємства з переробки меду

«Мед - якщо є, то його відразу немає», - так співає Вінні-Пух в знаменитому мультику, і ця строчка найкраще характеризує сучасний ринок даного продукту. Світовий попит на мед зростає в середньому на п'ять відсотків на рік. І в задоволенні цього попиту наша країна відіграє одну з провідних ролей. За обсягом експорту меду Україна в 2017 році посідала третє місце після Китаю та Аргентини.

Продукція вітчизняних пасічників відома в 40 країнах, а річна квота на безмитний ввіз меду в Євросоюз повністю вибирається вже в першій декаді січня. Але і митна ставка в 17,3% не зупиняє український експорт меду в Європу.

Виробництво цього корисного продукту пережило спад протягом 2014-2016 років, і в позаминулому році почала відновлюватися. Поки що не вдалося компенсувати втрату Криму і частини Донбасу, але цей момент вже не за горами.

Каталізатором подальшого збільшення збору меду повинен стати перехід на нові європейські стандарти якості до кінця 2019 року. Це ще ширше відкриє двері на ринки не тільки ЄС, а й решти світу. Для збільшення цінності своєї продукції, все більше українських пасічників отримують еко-сертифікати, що практично автоматично подвоює їх виручку від продажу.

Однак, далеко не всі приватні пасіки мають можливість проводити передпродажну підготовку і розфасовку меду. Тому є необхідність у створенні спеціалізованих підприємств в цьому напрямку, що буде вигідно як пасічникам, так і власнику даного підприємства. Бізнес-план подібного переробного комплексу потужністю 5 тис. тонн меду в рік розроблений аналітиками Pro-Consulting.

Розміщувати підприємство найкраще в районі максимальної концентрації невеликих виробників, що дозволить оптимізувати логістику поставок. Особливі вимоги повинні пред'являтися до екологічної чистоти регіону розміщення, так як це дасть можливість отримати сертифікат еко-продукції і продавати мед за вищою ціною.

У загальних інвестиційних витратах самою ємної статтею є власне закупівля меду - 63,6%. Устаткування виробничої лінії і складського комплексу складають 19,1% і 7,7% відповідно.

На організацію підприємства бізнес-планом відведено дев'ятимісячний період. Після цього воно починає закуповувати мед у пасічників, приводити його в товарний вигляд і продавати на ринок. Період окупності даного проекту складає трохи більше року (13,3 місяців) з урахуванням дисконту.

 

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами