Хто додасть перцю? Тенденції українського ринку спецій
5162

Хто додасть перцю? Тенденції українського ринку спецій

Світовий ринок спецій має довгу і багату подіями історію. Торгівля прянощами в період Середньовіччя мала великий вплив на політичне життя Європи і стала однією з причин Великих географічних відкриттів. В даний час ця сфера втратила колишнє значення через розвиток транспорту, яке зробило спеції повсюдно доступними.

В Україні можна купити спеції як вітчизняного виробництва, так і імпортовані. Перші користуються великим попитом у населення через меншу вартості і традиційності використання. Основним постачальником імпортних спецій є Китай, за ним слідують Грузія і Індія, крім того на наш ринок надходить чорний перець з В'єтнаму, лавровий лист з Туреччини, гвоздика з Мадагаскару.

Раз ви читаєте цей матеріал, вас може зацікавити стаття про організацію торгівлі спеціями

Спеції, хоч і використовуються практично щодня, все ж не є продукцією першої необхідності. Тому в кризовий період населення скорочує витрати на покупку даних видів товарів, що веде до скорочення ринку. Це і відбулося в 2015 році.

Крім того, значна кількість спецій вирощувалося в Криму, і його втрата зменшила ресурсну базу вітчизняного виробництва. Цей та інші кризові чинники привели до його скорочення. Відновлення ємності ринку в 2016 році було забезпечено зростанням імпортних поставок.

У нас на сайті доступний до покупки готовий аналіз ринку спецій України

На український ринок спецій істотно впливають:

1. Урожайність культур, які є сировиною для спецій, в нашій країні і в світі. Від них залежать обсяги поставок на ринок і ціна.

2. Велика частка на ринку імпортної продукції. Вона обумовлена ​​тим, що клімат нашої країни дозволяє вирощувати в повному обсязі види спецій. Ввезена продукція в основному розташовується в ціновому діапазоні від високого до середнього, а вітчизняного виробництва - від середнього і нижче.

3. Сезонність виробництва спецій з піком у другій половині літа - початку осені.

4. Неоднорідність попиту протягом року. З середини весни до осені популярні спеції для шашлику і гриль-меню, влітку - для консервування та засолювання продуктів. У передноворічні витрати населення входить і закупівля спецій для приготування святкових страв. Взимку більше купують прянощі до картоплі, моркви, плову і інших повсякденних страв.

Також вас може зацікавити готовий паспорт ринку спецій для ковбасних виробів України. 2020 рік

5. Залежність попиту від купівельної спроможності населення. У складних економічних умовах споживачі віддають перевагу дешевшим спеції і в менших кількостях.

Відновлення української економіки і підвищення рівня життя наших громадян призведе до збільшення попиту на продукти харчування і, як наслідок, на такі потрібні інгредієнти для їх приготування, як спеції. В даний час спостерігається початок цього висхідного тренда, що дає хороші перспективи як для виробництва спецій, так і для імпорту.

 Також рекомендуємо прочитати про ринок майонезів і соусів України

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами