in stock

Аналіз ринку спецій для ковбасних виробів України. 2014 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Грудень 2014 року
Кількість сторінок:  6, Arial, 1 интервал, 10 шрифт
Графіків і діаграм: 8
Таблиць: 2
Спосіб оплати: готівковий/безготівковий розрахунок, в тому числі банківською карткою, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
2200 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Ринок спецій для ковбасної промисловості повністю повторює динаміку галузі виробництва ковбасних виробів в Україні.

Особливістю ринку є його висока імпортна залежність. Тому зміна курсів валют чинить значний вплив на вартість продукції.

Імпортні спеції в Україну постачають переважно підприємства європейських країн. Деякі з них можуть відправляти смако-ароматичні добавки безпосередньо компаніям-споживачам.

Використання новітніх технологічних розробок і поліпшення якості продукції, що виробляється дозволяють українським виробникам щороку нарощувати обсяги випуску спецій і смако-ароматичних сумішей для харчової промисловості. Їх частка в загальному обсязі реалізації продукції постійно зростає. Анексія Криму і військові дії на Сході України зумовили деяке скорочення виробництва ковбаси м'ясопереробними підприємствами і, відповідно, споживання ними спецій.

Близько 10% вироблених спецій українські підприємства постачають на зовнішній ринок. Основними країнами-споживачами українських спецій є Грузія і Таджикистан.

Можливості розвитку ринку спецій та смако-ароматичних сумішей для м'ясопереробної промисловості в Україні ґрунтуються на збільшенні попиту на ковбасні вироби, динаміці їх виробництва і споживання.

Детальний зміст:

1. Загальні показники ринку. Тенденції розвитку ринку
2. Виробництво продукції, українські гравці
3. Зовнішня торгівля на ринку. Ключові імпортери
4. Споживання продукції на ринку
5. Цінова ситуація на ринку
6. Прогнозні показники розвитку напряму

Перелік таблиць:

1.  Динаміка ємності ринку спецій для м'ясопереробної промисловості України у 2011 - 2014 рр., у натуральному вираженні, тонн
2.  Динаміка показників зовнішньої торгівлі на ринку спецій для м'ясопереробної промисловості України у 2011 - 2014 рр., у натуральному (тонн) та грошовому (млн. ₴) вираженні

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка ємності ринку спецій для м'ясопереробної промисловості України у 2011 - 2014 рр., у натуральному вираженні, тонн
2. Структура ринку спецій для м'ясопереробної промисловості України у розрізі вітчизняної та імпортної продукції у 2011 - 2014 рр., у натуральному вираженні, %
3. Динаміка виробництва спецій для м'ясопереробної промисловості України у 2011 - 2014 рр., у натуральному вираженні, тонн
4. Географічна структура експорту спецій з України за 2013 рік, у натуральному та грошовому вираженні, %
5. Географічна структура імпорту спецій в Україну за 2013 рік, у натуральному та грошовому вираженні, %
6. Динаміка виробництва ковбасних виробів в Україні у 2011 - 2014 рр., у натуральному вираженні, тонн
7. Структура виробництва ковбасних виробів в Україні за 2013 рік у розрізі регіонів, у натуральному вираженні, %
8. Структура виробництва ковбасних виробів  в Україні за 2012 рік у розрізі виробників, у натуральному вираженні, %

Зв'язатися з нами