Дата підготовки: | Грудень 2014 року |
Кількість сторінок: | 6, Arial, 1 интервал, 10 шрифт |
Графіків і діаграм: | 8 |
Таблиць: | 2 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром |
Ринок спецій для ковбасної промисловості повністю повторює динаміку галузі виробництва ковбасних виробів в Україні.
Особливістю ринку є його висока імпортна залежність. Тому зміна курсів валют чинить значний вплив на вартість продукції.
Імпортні спеції в Україну постачають переважно підприємства європейських країн. Деякі з них можуть відправляти смако-ароматичні добавки безпосередньо компаніям-споживачам.
Використання новітніх технологічних розробок і поліпшення якості продукції, що виробляється дозволяють українським виробникам щороку нарощувати обсяги випуску спецій і смако-ароматичних сумішей для харчової промисловості. Їх частка в загальному обсязі реалізації продукції постійно зростає. Анексія Криму і військові дії на Сході України зумовили деяке скорочення виробництва ковбаси м'ясопереробними підприємствами і, відповідно, споживання ними спецій.
Близько 10% вироблених спецій українські підприємства постачають на зовнішній ринок. Основними країнами-споживачами українських спецій є Грузія і Таджикистан.
Можливості розвитку ринку спецій та смако-ароматичних сумішей для м'ясопереробної промисловості в Україні ґрунтуються на збільшенні попиту на ковбасні вироби, динаміці їх виробництва і споживання.