Якість перемагає ціну: аналіз ринку шампунів в Україні
8667

Якість перемагає ціну: аналіз ринку шампунів в Україні

Регулярне миття і догляд за волоссям є правилом життя сучасної культурної людини. Соціологи стверджують, що 24% українців миють голову кожен день, 43% - через день і 33% - раз або два в тиждень. Тому такі товари, як шампунь, користуються масовим попитом навіть за часів кризи. Від купівельної спроможності населення залежить тільки структура споживання шампунів.

У важкі часи більшість людей віддають перевагу товарам низької цінової категорії, в якій знаходяться в основному шампуні вітчизняного виробництва. З підвищенням рівня доходів покупців, вони починають більше орієнтуватися на якісні характеристики. Так, частка споживачів, для яких ціна мала пріоритет при виборі шампуню, становила в 2017 році 23%, скоротившись в порівнянні з 2015 роком на 4 процентні пункти. Одночасно зростає кількість українців, що йдуть в ногу з останніми віяннями моди орієнтованими на здоровий спосіб життя і цікавляться органічними і крафтовими шампунями.

Вам буде цікаво почитати про ринок салонів краси в Україні і СНД

Зростає представництво на українському ринку такого малохарактерного для нього виду шампуню, як сухий. Його імпорт в грошовому вираженні в 2017 році більш ніж в два рази перевищив показник 2015-го. Така динаміка може бути наслідком підвищення мобільності українців, так як сухий шампунь в основному використовується в умовах, коли немає можливості або часу повноцінно помити голову.

У нас на сайті доступний до покупки готовий аналіз імпорту ТМ професійної косметики для волосся (ТМ Wella, L'Oreal, La Biosthétique)

В цілому, ринок шампунів в Україні має тенденцію до невеликого щорічного скорочення на 1-2%. Це відбувається через постійне зменшення чисельності населення нашої країни. Ще одним трендом останніх років стало поступове витіснення шампунів українського виробництва імпортною продукцією. Причинами є переорієнтація частини споживачів на більш дорогі брендові шампуні в поєднанні зі зростанням собівартості внутрішнього виробництва через подорожчання привізних інгредієнтів. В даний час частка імпорту на ринку приблизно в два рази перевищує частку українських шампунів.
Найбільш популярними брендами в нашій країні є Dove і Elseve. У другому ешелоні лідерів знаходяться Avon, Head & Shoulders, Nivea і L'Oreal Professional.

Вам також знадобиться аналітика ринку косметики в Україні

Учасники ринку в основному орієнтуються на цільову аудиторію, представлену жінками у віці 16-35 років. Саме в їх середовищі культура споживання даного виду продукції розвивається найбільш інтенсивно. Набирають популярність цілі комплекси по догляду за волоссям, які включають не тільки шампуні, але і різні маски і кондиціонери. Хімічні засоби поступово поступаються місцем натуральним органічним. Потреба в хорошому і здоровому зовнішньому вигляді в поєднанні зі зростанням доходів споживачів мотивує їх більше звертати на якісні характеристики шампунів, ніж на їх ціну.

 Також пропонуємо почитати про бізнес-план створення в Києві б'юті-бару

 Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

Дата розміщення: 29.08.2018
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами